vriendelijk, behulpzaam, goed werk verricht dus tevreden

ik ben nog niet zo lang klant bij uw bedrijf maar tot op heden ben ik zeer tevreden

Werd goed geholpen

Tevreden

Klant vriendelijk, niet duur, fijne garage.

Vakkundig en Klantvriendelijk!

Nette vriendelijke ontvangst, kundige uitleg aan de telefoon en ook dit beide weer tijdens ophalen van de auto.

Ben prima geholpen

Nadat ik stil kwam te staan met een kapotte accu,werd ik via de pechhulp heel snel geholpen door autobedrijf P Bot.

Vriendelijke service

Ik kan er altijd terecht als ik problemen met de auto heb.

Beste D.M. Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

Heel god en behulpzaam team goeie planner.En hele vakbekwame monteurs.

Op korte tijd kon ik terecht voor een noodzakelijke reparatie.

Zeer goed.

Netjes en snelle reactie, dus geen lange wachttijden bij de telefoon. Afspraken worden zeer goed nagekomen. Duidelijke prijsopgaves en geen verrassingen .

Prima bedrijf, met nette hulp.

zie boven.

Goed en tevreden

Afspraak nakomen en uitvoeren. Ben ik blij mee

Prima onderhoud en verhuursbedrijf.

Prima service, vriendelijk behulpzaam personeel. Denken mee en komen afspraken na.

Vriendelijke en vakkundige mensen

Ik heb er meer dan 20 jaar naar volle tevredenheid gewerkt!

Betrouwbaar en deskundig

Zelf, en inmiddels ook onze dochter, heel fijn geholpen na melding storing. Na uitlezen oorzaak storing gevonden en vakkundig gerepareerd.

tevreden

Goede afhandeling, goed personeel, klantvriendelijk

In een woord geweldig

Ervaren personeel klantvriendelijk behulpzaam

Prima, betrouwbaar autobedrijf met deskundig en vriendelijk personeel. .

Behalve bij de periodieke keuring is het personeel ook aanspreekbaar en behulpzaam bij tussentijdse vragen en/of probleempjes met de auto.

Vriendelijke mensen die doen wat ze moeten doen.

Ze herinneren je zelfs aan de afspraak

Super ervaring

Kon meteen geholpen worden. Vriendelijk geholpen met goed resultaat!

Heel erg tevreden

Nette behandeling met afspraken maken , ze zijn gewoon eerlijk. Letten niet alleen op hun prijzen kijken ook of het goedkoper kan met onderdelen.

Beste Suus, Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

Behulpzaam.

Goed uitgelegd en geholpen. Met sneeuw en ijs weer.thuisgebracht.

Gewoon goed!

Natuurlijk 5 sterren.

Ik word altijd goed geholpen,ook als ik alleen voor ruitenwissers kom,dus een goed service.

Goede service.

Waar ik ook voor kom, ik word altijd goed en voordelig geholpen.

Beste Aad Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

Zeer vriendelijk en voelt heel vertrouwd

We liepen binnen omdat we onze huidige Peugeot 3008 online zagen staan. Tim hielp ons en gaf gelijk een no-nonsense goed en vertrouwd gevoel. Helemaal geen vervelend " auto- verkoper gedrag" maar gewoon vertrouwd en goed Gunfactor stijgt bij mij bij dit bedrijf en fijn geholpen tot nu toe en heb het vertrouwen dat t ook zo zou blijven mocht t nodig zijn.

Beste Wendy, Bedankt voor uw leuke review en het mooie cijfer. nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe auto. veel fijne kilometers. Met vriendelijke groet, Tim