zeer vriendelijk personeel

nog weinig ervaring met deze garage mijn eerste auto hier aan geschaft personeel deskundig en vriendelijk

Al jaren lang naar tevredenheid

Mijn auto hier jaren geleden (2011) aangeschaft en nog steeds in onderhoud. Altijd naar volle tevredenheid en nooit extreem hoge kosten onverwachts! Wij zijn al jaren blij met onze gezinsauto.

Geweldige service!

Startmotor defect, ze hebben het gelijk gemaakt en gezocht voor de goedkoopste optie! Scheelde de helft.

Goed geholpen bij een Apk

Online een afspraak maken was heel makkelijk. Vriendelijk personeel.

erg teleurgesteld

hij verkocht me een auto en zei dat de motor en de versnellingsbak in orde waren en de versnellingsbak en ik moet hem vervangen, ik moet nog eens 1800 euro uitgeven

Veel begrip en snelle service

Laat je vooral je eigen keuze maken denkt mee en respectvol in de omgang

Güzel hizmet

Kaliteli mekan

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Keurig geholpen. Eerlijk en netjes.

Goed en vriendelijk

Service is goed

Goede garage no nonsens

Goede service bellen keurig over de kosten. Vriendelijk personeel ik was wat te vroeg om mijn auto voor een onderhoudsbeurt te brengen werd heel vriendelijk geholpen. Nemen de tijd voor je en voor evt vragen krijg gelijk antwoorden. Top garage!!!

Professionals

Mooi en keurig bedrijf Service top Gewoon hoe het hoort Dikke aanrader Tot de volgende keer.

Prettige ervaring

Net bedrijf vriendelijk geholpen gewoon een aanrader

Goede service en communicatie. Technische zaken netjes uitgevoerd.

De thuisbreng- en ophaalservice zeer tevreden over.!

Altijd snel hulp

Niet voor de eerste keer een kapotte lamp laten vervangen. Lukt altijd tussendoor ook al is het druk. Fijn!

Is goed

Snelle service

Spontaan langs gekomen en meteen geholpen voor vervangen autolampjes. Top!

Aardige mensen met goede koffie helemaal top

Hele goede communicatie naar ons als klant auto heel netjes afgeleverd, dus een prima ervaring met dit autobedrijf zou het zeker aanbevelen.

Expertise genoeg in huis

Prima bedrijf met eerlijke adviezen en goede communicatie!

Komen al jaren bij autohuis Spijkenisse. Terzake kundig, eerlijk, betrouwbaar en communicatief ook alles op orde. Fijne garage!

Zeer behulpzaam

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de reparatie en kosten hiervan, ik ben niet onnodig de kosten in gejaagd en ondanks de drukte met een week klaar. Erg fijne ervaring :)

Oplichters

670€ rekenen voor het vervangen van een gebroken aandrijfas omdat ze denken klant kan toch niet weg rijden, dus hoofdprijs laten betalen. Een hele goeie aandrijfas kost 250€ (kan ook voor 90€), nieuwe olie 30€ en volgens boekje moet je hiervoor niet meer dan 1 uur rekenen. Wat is jullie uurtarief vraag ik me af? Na 1 week toch nog niets gedaan, omdat ze geen tijd hadden. Ik deed het zelf hoor.

Vriendelijk betrouwbaar snel

Je word hier vriendelijk geholpen en zijn betrouwbaar, nu voor een apk geweest maar kom zeker terug.

Keurig netjes en vakkundig behandeld. Een aanrader.

Keurig netjes en vakkundig behandeld. Een aanrader.

Prima betrouwbaar garagebedrijf!

Autohuis Spijkenisse staat wat mij betreft voor; betrouwbaarheid, eerlijkheid, flexibiliteit en meedenken met de klant. Wij komen er al jaren en steeds naar volle tevredenheid!

Stevinweg 2 3208KM Spijkenisse