dit bedrijf straalt vertrouwen uit

Recent heb ik bij Johan Pul een Ford Focus gekocht. Prima auto, Johan Pul is open, eerlijk, vriendelijk en gastvrij. Is duidelijk ook over de prijs en komt beloften na. Fijn bedrijf en ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Staan altijd klaar. En een zeer goede service. Deze garage zeer aan te bevelen.

Een prima garage denken met je mee en helpen je uitstekend .

Al 35 jaar het beste adres.

De beste services en altijd tijd voor de klanten

Meedenken met klant

Vakmensen die nog verstand hebben van auto’s die niet alleen op de computer kijken😃 De klant is hier nog belangrijk en geen nummer!

Professionals zonder dollartekens in de ogen

Al vele jaren klant bij Auto Pul in Ermelo. Tevreden is een understatement. Een bedrijf wat meedenkt met zijn klanten zonder daar dollartekens in hun ogen bij te krijgen. Ik rij graag vanuit Zeewolde naar Ermelo ( 24 minuten en ca. 20km) om daar onze auto's in onderhoud te hebben. Wat ben ik blij dat dit soort bedrijven nog bestaan en ik wens Johan en zijn team alle goeds toe. Wat een professionals!

Zo zouden alle autobedrijven moeten zijn.

Top ,een bedrijf waar de klant bovenaan staat. Maanden geleden spontaan langs gegaan maar had toen niet wat ik zocht . Gegevens en eisen achter gelaten en ze vertelden me wel op de hoogte te houden. Mijn verwachting was ;daar niets meer van te horen. Tot verbazing tot 3 x toe benaderd of hetgeen wat ze konden inkopen iets voor mij was . Helaas 3 x niet mijn kleur. Na mijn laatste rondrit door Nederland gevraagd of hij iets had staan en mijn eisen iets aangepast . Op een zaterdag terwijl ze om 16:00uur zouden sluiten namen ze alle tijd voor me en ben ik om 18:00 uur met een nieuwe auto vertrokken. Eerlijk en oprechte mannen en bedrijf. Zou er zo weer een auto kopen.

Goeie prijs voor mooie auto's

Goeie prijs voor mooie auto's. De afstand was het zeker waard.

Fijne autodealer

Goed geholpen en goeie prijs voor nieuwe auto betaald.

uitstekende service

uitstekende service en altijd bereid om iets extra te doen met daarbij persoonlijke aandacht

Geweldig bedrijf

Mijn ervaring met Auto Pul is zeer goed. Betrouwbare mensen die uitstekende kwaliteit leveren. Zijn kundig, weten in alle facetten de beste oplossing, doen wat ze zeggen, en schakelen snel. Voor bedrijfswagens ook hèt bedrijf! No nonsense en snel.

Prima service, ook ná de koop.

We kochten een occasion Skoda en in de eerste week bleek de radarsensor kuren te vertonen. Geen moeite was teveel om de storing te verhelpen, er werd zelfs een Skoda garage ingeschakeld. En dat allemaal kosteloos. Al met al een topservice!

super mooi en goed auto bedrijf

super mooi auto bedrijf , waar de klant goed en eerlijk behandel word .ik heb er twee auto,s gekocht . waar ik heel blij mee ben .

Open, eerlijk en vakkundig

Johan en zijn mensen verstaan hun vak. Denken met de klant mee en vinden altijd goede oplossingen.

Topservice. Fijn bedrijf.

Geweldig!!!

Klant- én oplossingsgericht, persoonlijke benadering, open en eerlijk zonder omhaal. Wij zijn al 20 jaren klant bij dit bedrijf. Voor ons is er géén enkel auto- garagebedrijf dat aan Auto Pul kan tippen, zeker niet waar het gaat om klantvriendelijke en persoonlijke benadering, kosten- en service-aspecten bij aanschaf en onderhoud van de auto.

Goed advies en doet wat er is afgesproken.

Goed advies en doet wat er is afgesproken. Fijn om mee samen te werken!

Open en eerlijk bedrijf

Open en eerlijk bedrijf. Alles mag je zien van de auto's en ze nemen hier de tijd voor je. Ook hoef je geen definitieve keuze's te maken en denken ze met je mee. Johan bedankt! We rijden nu al een paar maanden dik tevreden in onze auto.

Super garage!!!

Afspraak maken is eenvoudig. Alles is in overleg. Vakkundig en betaalbaar. Hier kun je echt je auto goed laten onderhouden. Al jaren dik tevreden!

Goede Service en Juiste Prijs

Netjes geholpen

Prettig zaken doen!

We kwamen via een advertentie van een Skoda Octavia terecht bij Auto Pul. Omdat wij uit de regio Den Haag moesten komen, hebben we eerst even een afspraak gemaakt voor een proefrit om teleurstellingen te voorkomen. Uiteraard was het geen probleem om een proefrit te maken. Na een kort gesprekje met de verkoper en het regelen van de formaliteiten, werd de auto uit de showroom gereden. We hebben een uurtje gereden en we concludeerde snel dat de auto ons beviel. Tijdens de proefrit was ons wel een klein gebrekje opgevallen. Deze zou zonder problemen verholpen worden. Onder het genot van een kopje koffie kwamen we al snel tot een goede prijs. We kregen nog 2 dagen bedenktijd (za - ma) om te beslissen. Maandag hebben we de 'deal' telefonisch beklonken en 3 weken later hebben we de auto opgehaald. De auto stond ons al blinkend op te wachten toen we hem op zaterdag kwamen ophalen. We moesten de auto eerst 'keuren'voordat we hem meekregen. We hebben nogmaals een ritje gemaakt en het gebrek was keurig netjes verholpen! Het papierwerk was snel afgehandeld. We zijn blij met onze auto. Het contact met Auto Pul hebben wij als zeer prettig en professioneel ervaren. Een fijn bedrijf om zeker nog een keer een auto te kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als klant kun je op dit familiebedrijf rekenen!\r\nZe staan altijd voor je klaar ook zonder afspraak.\r\nEerlijk en betrouwbaar, zeker aan te bevelen!!!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijkheid en deskundigheid zijn van dit bedrijf 2 grote pluspunten. Daarom kom ik al jaren bij Pul.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super services gevoelig, altijd direct geholpen of een snelle afspraak. En afspraak is afspraak!!!Zeer betaalbaar. Kortom mijn garage.

Kalkoenweg 27

3851SB Ermelo