een hele degelijke eerlijke garage

mijn eerste contact was al een aantal jaren geleden , met verschillende auto's in onderhoud geweest altijd top zonder mankeren eerlijk staat bij Pul op de eerste plaats en dan de prijs eigenlijk niet zo belangrijk maar dat zal u 100% meevallen tov van andere mercedes garages

Korte lijnen, helder en duidelijk.

Ik wilde graag een betrouwbare garage ‘om de hoek’, zonder veel poespas. Kocht hier vorig jaar voor het eerst een auto, die deze maand een eerste kleine beurt kreeg. De ervaringen waren en zijn ronduit positief.

Correct en netjes behandeld

Wederom een gebruikte auto bij auto Pul gekocht . Zeer netjes en correct behandelt . Duidelijk en geheel vrijblijvend.

Deskundig en heldere communicatie

Vriendelijk en deskundige mensen. Zonder zichzelf op te dringen en meedenkend met de wensen van de klant.

Deskundig, klantvriendelijk autobedrijf.

Dit autobedrijf is deskundig, klantvriendelijk en verleent goede service. Een vriendelijke telefoniste en u wordt snel geholpen.

Top bedrijf.

Een bedrijf waar je vriendelijk geholpen wordt, waar met je mee wordt gedacht. Staan altijd voor je klaar, goede service. Al jaren zijn wij een zeer tevreden klant.

Uitstekend!

Vriendelijke mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Wij werden vlot geholpen en merkten dat ze veel ervaring hebben. Prijs/kwaliteit verhouding was goed.

Super bedrijf staat altijd klaar

Altijd tijd voor de klant en goede services

Zeer positief

De juiste prijs-/-kwaliteit verhouding hanteren ze bij Pul. Er staan mooie auto's en de werknemers hebben kennis en zijn vriendelijk.

Geweldig bedrijf met geweldige mensen!

Uitstekende service en dienstverlening, persoonlijk, maatwerk en zeker niet duur!

Perfect!

Werken altijd netjes en volgens afspraak.

Top! Geduldig, meedenkend, prettig!

Autopul geeft je vertrouwen, is niet gehaast en denkt mee waar mogelijk.

Aanrader

Hier weet ik dat mijn auto in de juiste handen is. De mannen weten wat ze doen. Alles word netjes besproken, geen overbodige dingen worden er aan de auto gedaan. En met grote uitgaven aan mijn auto word er altijd netjes even gebeld. Aanrader.

Fijn geholpen, vriendelijke mensen.

Kom al jaren bij dit bedrijf. Ben altijd goed geholpen en als de auto klaar is even een belletje en je kan de auto weer ophalen. Vriendelijke groet, H.Pap

Helemaal super

Ze weten wat ze doen

Al veertig jaar onze garage.

Jullie staan altijd voor ons klaar, geweldige service.

Betrouwbaar en vakkundig.

Ooit gestart met een oude Mercedes en benieuwd hoelang ik dat kon volhouden, rijd ik nu al weer 25 jaar in Mercedes-auto. Auto Pul is misschien niet de goedkoopste maar autorijden valt niet in die categorie. Mijn ervaring is dat Auto Pul er altijd is en mij nog nooit in de kou heeft laten staan.

Top bedrijf ,echte aanrader!

Auto Pul!top bedrijf goede serwis en vriendelijk personeel. 3 weken geleden nieuwe auto gekocht en oude auto ingeruild . Foto's en alles op locatie klopt ,geen verrassing! Auto is super en vij zijn echt blij mee. Sander bedankt voor top serwis. Met vriendelijke groet M.Zurek

Vakmensen!

Heel veel kennis van Mercedes Benz en goede service.

Een bedrijf waar je ècht wat aan hebt

Geen onzin praatjes en er word goed met je meegedacht. Prettig om mee te werken, zeer aan te bevelen.

Top autobedrijf!

Goede service en betrouwbare auto’s! Zeker een aanrader!

Goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Altijd weer een goede en klantvriendelijke service. Een bedrijf dat staat voor kwaliteit en een eerlijke prijs.

dit bedrijf straalt vertrouwen uit

Recent heb ik bij Johan Pul een Ford Focus gekocht. Prima auto, Johan Pul is open, eerlijk, vriendelijk en gastvrij. Is duidelijk ook over de prijs en komt beloften na. Fijn bedrijf en ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Staan altijd klaar. En een zeer goede service. Deze garage zeer aan te bevelen.

Een prima garage denken met je mee en helpen je uitstekend .