goed prima super

Uitstekende service!

Altijd snelle en deskundige service. Communiceren ook altijd netjes als er extra werkzaamheden uitgevoerd moeten worden.

Kundige en vriendelijke garage

Al 32 jaar mijn garage voor alle autoproblemen. Ook daar 2 volkswagens LT35 aangeschaft en een VW caddy. Alles tot tevredenheid.

Vriendelijk

Fijne garage met vriendelijk personeel. Communicatie is direct en open, zodat je weet waar je aan toe bent. Auto wordt naar wens gerepareert binnen de aangegeven tijdsperiode. Erg tevreden met de service en het werk van Auto Pul!

Top bedrijf!

Afspraak is snel gepland, reparaties worden naar tevredenheid uitgevoerd. Bij hoge kosten wordt er altijd overlegd voordat ze starten met de werkzaamheden. Kortom, Auto Pul is een eerlijk, betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf!

Eerlijk, betrouwbaar en gewoon goed!

Mijn ervaring is zeer positief. Auto Pul heeft een goed en fijn team die staan voor kwaliteit. Ik kan iedereen Auto Pul aanbevelen. (Nee ik heb geen aandelen)

Betrouwbaar en zeer klant vriendelijk

Altijd correct en beleefd Vakbekwame monteurs . Fijn inde omgang. Altijd een belletje hoe of wat.

No nonsense

De afspraken kloppen, het werk wordt correct verricht.

Top bedrijf

Uitermate tevreden, als klant de relatie met alle medewerkers bijzonder plezierig ervaren. Open communicatie en recht door zee als er aan de auto zaken zijn die aangepakt dienen te worden, of mogelijk uitstel kunnen hebben.

Perfekt

Een afspraak is snel gemaakt en wordt perfekt uitgevoerd Het is een bedrijf met zeer veel vak kennis en vriendelijke omgang .

Aardig en eerlijke mensen!

Prettige ervaring met grote beurt en APK van mijn Mercedes A220

Topbedrijf

Goeie vakmensen en een snelle service

Op zondagavond een defect aan de dynamo. Meteen de auto bij de garage afgezet en de volgende dag gebeld. De reparatie werd zo snel mogelijk in de planning opgenomen en uitgevoerd. Keurig geregeld.

Een erg fijne en betrouwbare garage!

Ik ben zeer tevreden over de goeie garage. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze leveren uitstekende service en hebben verstand van zaken. Mijn auto is altijd goed onderhouden en gerepareerd bij deze garage. Ik kan deze garage zeker aanbevelen aan anderen.

Altijd goed

Mercedes en diesel fan.

zeer tevreden en jaren al klant

prettig

100 % betrouwbaar adres

Zeer klantvriendelijk, mee denkend, en afspraak is afspraak. Bij problemen staan ze direct voor je klaar.

Perfecte service !!!!

Klantvriendelijk personeel, en zeer deskundig.

Zeer meedenkende en oprechte garage

Ik rij een cabrio van bijna 20 jaar oud. Bij onderhoud en reparatie wordt een eerlijk en oprecht advies gegeven dat past bij de leeftijd en de staat van de auto.

Eerlijk en betrouwbaar

Bedrijf dat altijd klaarstaat voor zijn klanten.

Auto Pul is een bedrijf met werknemers die meedenken met de klant om tot de juiste en voordeligste oplossing te komen. Niet alleen maar denken aan de centen maar denken in oplossingen. Werknemers hebben super veel ervaring en zijn altijd te benaderen voor uitleg.

komt zijn woorden na,

Altijd netjes geholpen en verstaat goed zijn vak, wij zijn al jaren een tevreden klant.

Vaklui

Duidelijk en zonder verrassingen

Auto Pul doet wat is afgesproken met de juiste kennis

Bij elk contact met Auto Pul, heb ik te maken met nette, open en enthousiaste medewerkers die je persoonlijk benaderen. De ervaren monteurs overleggen eerst bij geconstateerde gebreken en de auto staat altijd weer tijdig gereed in goede conditie. Gewoon een hele goede en betrouwbare garage waar ik zeker terug blijf komen.

Super service

Wij hebben ons bedrijfswagen park al twee generaties in onderhoud bij Auto Pul. Hier word nog met je mee gedacht en Johan en zijn team staan altijd voor je klaar. Ook voor een mooie jong gebruikte bus/auto bent u hier op het juiste adres. Johan weet waar hij over praat en is zeer klant gericht. Ik zou het bedrijf zonder twijfel aanbevelen. Dikke tien en een griffel voor het team van Auto Pul