Fijne service en voor vragen kun je er altijd terecht

Prive al jaren onze auto met grote tevredenheid in onderhoud bij de Hefbrug. sinds Afgelopen jaar ook zakelijk met onze auto's overgestapt van de dealer waar we onze auto's gekocht hebben naar deze vakgarage. Altijd duidelijk en goed overleg en niet onbelangrijk voor een goede prijs!

Vakmensen

Zoals altijd goed voor elkaar en vriendelijk .

Al 20 jaar een geweldige goede garage!

Prima onderhoud, Uitstekende monteurs, Geweldige service.

Goed en deskundig personeel,

Peter en zijn personeel zijn altijd vriendelijk, nemen de tijd voor je en zijn goed in hun vak

Helemaal top !

Helemaal top !

Al jaren prima service

Klantvriendelijk, denken mee over oplossingen

Vakgarage!

Fijne mensen met verstand van zaken.

Zeer Goede service niets op aan te merken

Gewoon goed zoals het hoort. Duidelijke afspraken, betrouwbaar en eerlijk. Vriendelijk personeel.

Ik vertrouw deze garage

Ik ben al heel mijn autoverzekering bij deze zelfde garage

Prima service!

Ik ben netjes van tevoren gebeld over de dingen die mankeerden aan mijn auto. We hebben kunnen overleggen wat direct moest en wat nog even kan wachten. Zo kon ik zelf de keuze maken en de kosten verdelen en niet in 1 keer alles betalen. Vriendelijke mensen.

Super advies en service

Eerlijk en betrouwbaar advies, en een super service

Vakkundig en klant gericht.

Goede service, vriendelijke mensen, snelle reactie via app zelfs na kantooruren. Niet te duur!

Goed werk, netjes, goede service

Klantvriendelijke goede service!

Ik moest nieuwe banden van een speciaal type en merk, deze waren moeilijk te vinden bij de eigen leverancier, dus zijn ze op zoek gegaan bij een leverancier in Duitsland en is het toch nog gelukt bovendien nog goedkoper ook, dus top!

alles prima,

Goede garage

Vriendelijke en vakkundige medewerkers, die goede en snelle service bieden.

Sevice gericht

Auto gehaald en gebracht

Zeer betrokken bij de de klant v.w.b. oplossing probleem auto

Prettig team van medewerkers.

Prima garage

Vriendelijk en welwillend personeel. Goede en eerlijke voorlichting.

Goede service, aardige mensen!

Super voor mekaar daar! Goede communicatie. Hou ervan! Thanks heren! Keep up the good job!

Snelle en goede service

Goede communicatie, denken mee, duidelijke uitleg en offerte, vriendelijk en snelle afhandeling.

goede service

goede garage en laagdrempelig

Klant koning op alle gebieden

Receptie vriendelijk en vakdeskundig. Verrassingen tijdens het onderhoud worden altijd voorgelegd. Rekening altijd acceptabel en ze wordt ongevraagd altijd per punt toegelicht. Pet af in deze tijd van vervlakking.

De Lavalstraat 6 7903BC Hoogeveen