Dik tevreden

Alles volgens afspraak.

Uitstekend geholpen

Heb de garage gevraagd voor een oliewissel en dat is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Erg netjes geholpen en erg vriendelijke mensen. Uitstekend, helemaal tevreden.

zeer goed

professioneel en goede adviezen.

Al jaren vaste klant, en nog nooit een slechte ervaring gehad.

Prima.

Ik kom al vanaf de jaren 80 bij jullie. Netjes en correct. Rest mij jullie wel mede te delen, dat op de factuur het oude adres nog vermeld wordt. Het nieuwe adres is : Valkenstede 71, 7905 BS' tel is ook veranderd, t.w. 06 27276734.

Altijd goede service

Altijd goede service bij de Hefbrug! Vriendelijk personeel, denken mee, houden je op de hoogte.

Zoals steeds een uitstekende service

Bij De Hefbrug wordt altijd goed overlegd en wordt je als klant serieus genomen. Er wordt goed werk geleverd.

Supergoede service en eerlijke behandeling.

Altijd een duidelijk verhaal. Eerlijke behandeling en geen overbodige kosten/reparaties. Betrouwbaar.

Geweldige service

Snelle service. Prima uitleg. Vriendelijke Patrick.

Klantvriendelijke garage met kundige medewerkers.

Altijd vriendelijk en men neemt voldoende tijd om je te woord te staan.

Komen afspraken na

Bellen eerst als er meer gedaan moet worden.

Duidelijk en transperant

Ik kon snel terecht, er werd goed meegedacht nav bevindingen bij kleine beurt, prijs-kwaliteit verhouding goed, heel vriendelijk personeel.

Duidelijk en heldere afspraken, zodat je geen verassingen achteraf hebt.

Opnieuw goed geholpen door dit prima team.

Goed overleg vooraf, duidelijke prijsafspraak en te woord gestaan door Patrick, die met veel deskundigheid en plezier in zijn werk vriendelijk en behulpzaam is. Fijne ervaring.

Goede garage met super service

Super tevreden over de hefbrug. Wordt vooraf goed overlegd voor olan van aanpak. Goede service. Komen afspraken na.

Deskundig, snel en goede communicatie

Alleen maar goede ervaring!! Eenvoudig online afspraak maken, klantvriendelijk, goed overleg over kosten, snelle reparatie Kan mij geen betere garage wensen

Fijne service en voor vragen kun je er altijd terecht

Prive al jaren onze auto met grote tevredenheid in onderhoud bij de Hefbrug. sinds Afgelopen jaar ook zakelijk met onze auto's overgestapt van de dealer waar we onze auto's gekocht hebben naar deze vakgarage. Altijd duidelijk en goed overleg en niet onbelangrijk voor een goede prijs!

Vakmensen

Zoals altijd goed voor elkaar en vriendelijk .

Al 20 jaar een geweldige goede garage!

Prima onderhoud, Uitstekende monteurs, Geweldige service.

Goed en deskundig personeel,

Peter en zijn personeel zijn altijd vriendelijk, nemen de tijd voor je en zijn goed in hun vak

Helemaal top !

Helemaal top !

Al jaren prima service

Klantvriendelijk, denken mee over oplossingen