Meer dan dertig jaar mijn vertrouwde garage, voor al m'n autoproblemen.

Bij een probleem aan mijn auto wordt er aandachtig geluisterd om de storing aan de auto zo goed mogelijk in kaart te brengen, en is er van hun kant altijd een wedervraag, is je dit misschien opgevallen, heb je een vreemd geluid gehoord, welke signaal lampjes heb je zien branden en wanneer. Aan de hand daarvan proberen ze het euvel op te lossen, wat meesttijds ook lukt. Soms verwijzen ze je naar een gespecialiseerd bedrijf, maar vragen de volgende keer altijd of het hun wel gelukt is! Ik betreur ten zeerste dat Nic Smit per 31 december 2021 stopt met de "standaard" werkzaamheden en als "hobby" daarna alleen sleutelt aan USA cars! Bij deze bedank ik Nic en Yuri voor hun jarenlange inzet om mijn auto's rijdend te houden. Hartelijk dank, Peter Groenewege

Beste Peter, Bedankt voor je reactie! HET STOPT NIET PER 31-12-2021....... Ik ben blij dat ik kan mededelen dat Yuri Huijbers, de monteur die vanaf 2010 bij mij in dienst is, per 01-01-2022 het stokje gaat overnemen! :-) Yuri opent z'n werkplaats in hetzelfde pand aan de Flemingstraat 15 en is bereikbaar op hetzelfde telefoonnummer, te weten 0725710887. Met vriendelijke groet, Nic Smit

Topgarage

Auto gaat als een raket.!

Altijd fijn

Nic is een een vakman / ondernemer die zijn werk met veel passie doet Altijd probeert zo goed mogelijk te helpen, waar kwaliteit en prijs nog in verhouding is Ik zou haast zeggen een bedrijf waar de klant nog geholpen wordt op een manier die ik zelf niet meer zo vaak tegenkom bij de hedendaagse dealers en garage bedrijven

Simply the Best !!!

Prima Garage. De enige garage die ik blind vertrouw.

Vakmensen en goede service!

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Zeer goede service en topmonteurs

Snelle diagnose en reparatie. Tevens duidelijke omschrijving van het probleem. Klantgericht!!

geweldige service, vriendelijk en uitstekend werk

Ik ben hier heel goed geholpen en met veel kennis zijn een paar hele lastige problemen die ik had met mijn Jeep Wrangler uit 1994 tot volle tevredenheid opgelost. Onder andere met mijn automatenbak, waar een andere "specialist" slecht werk had afgeleverd, was het NIc Smit USA cars, die mij professioneel en goed geholpen heeft. Ik kan dit bedrijf dan ook voor 100% aanbevelen, eerlijk, vriendelijk en deskundig. Ze weten waar ze moeten zoeken bij problemen en een eerlijke prijs.

Top! Al jaren.

Steengoed!!!!

Vakmensen

Al eens eerder een reactie gegeven Ik kom herhaaldelijk bij nic smit (met diverse auto's) maar de kennis en vakmanschap zijn absoluut keer op keer zeer goed! Rijd altijd tevreden naar huis

Super service en niemand weet meer van Amerikaanse auto's dan Nic

Staat je Amerikaanse auto in de fik bel de brandweer. Voor alle overige problemen: Bel Nic.

De service van NicSmit - USA cars is uitstekend !

In mijn Jeep zat een storing in de electronica. Volgens mij een nachtmerrie voor elke monteur, zo'n auto die er ineens mee stopt en daarna weer start. Maar niet voor Nic ! Hij gaat door waar anderen al lang af zouden haken en hij heeft de oorzaak gevonden en opgelost. Eerste klas vakmanschap voor een schappelijke prijs. Wat wil je nog meer.

Beide heren hebben liefde voor het merk en belangrijk er ook veel verstand van .ja ik prijs Nic Smit

Vak en er verstand van ook de factuurratie correct en duidelijk

Nick is een man die weet ontzettend veel van Amerikaanse auto's. Híj is altijd bereid je te helpen en zal je nooit belazeren.. Ik beschouw hem als een goede vriend. Financieel zal hij áltijd rekening met je houden Je klassieke Amerikaanse auto's zíjn hier in goede monteur handen.

Kundig, ervaren, accuraat en prettig in de omgang

Volop ervaring, kennis en inzicht. Voor USA cars dé plek in Noord-Holland.

Klantvriendelijk en correct

Altijd een correcte afhandeling van de keuring of reparaties die uitgevoerd moeten worden.

Creatieve thinking, Working solutions

Ik ben met mij Jeep van 23 jaar oud naar NicSmit USA Cars gegaan en hebben op mijn verzoen een check uitgevoerd, omdat ik mijn gezin veilig de weg op wil sturen. Ze hebben eerst een opsomming gegeven van de bevindingen en hebben mij geadviseerd wat ik meteen moest doen en waar ik nog mee kon wachten. Hij stuurt beter, veert beter en rijdt beter tegen een reële prijs. Ik ben door iedereen vriendelijk geholpen met uitgebreide uitleg. Voor Amerikaanse auto’s zeker een aanrader.

Aardige mensen met goede service

Auto voor een kleine beurt en APK gebracht. De prijs viel veel lager uit dan verwacht. Netjes afgehandeld. Bij onduidelijkheden wordt direct gebeld.

Beste Garage voor de (oudere) Amerikaan... Super vriendelijke Nic en Personeel

Mijn 40 jarige lincoln van stal gehaald en bij Nic gebracht. Het team heeft alle probleempjes opgelost en meer. Zeer ervaren en vakkundig. Vriendelijk, niet te duur en eerlijk. Mijn advies: Naar Heerhugowaard en geen "Trial & Error" bij allround zaken..... oude amerikanen zijn een specialist waard.

Zeer deskundig, betrouwbaar en klantgericht

Jarenlange ervaring met USA oldtimers en daardoor zeer deskundig. Ik kom er al 25 jaar met dezelfde auto. Naast onderhoud zijn diverse problemen snel en goed verholpen waarbij vooraf ook met mij is afgestemd over de te kiezen oplossing. Want er hoeft niet altijd een nieuw onderdeel op, revisie of een andere technische oplossing kan vaak ook. Er is in overleg een leenauto beschikbaar. Topbedrijf !

Prima geholpen

Vriendelijk en goed

Topservice

Onbetwist de amerikanen specialist Vriendelijk vakmensen en super service een aanrader voor usa cars

Goed communicatie, service en bovenal goed geleverd werk

Een vakgarage waarvan ik weet dat de kennis en ervaring er is die voor oudere auto's nodig is. Alles gaat altijd in goed overleg en het werk wordt zorgvuldig gedaan.

heel goed

Ik werd fijn en vakkundig geholpen.

De werkzaamheden werden netjes en zorgvuldig door zeer vriendelijke en deskundige vakmensen verricht tegen een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een geweldig bedrijf. Enorm behulpzaam en meedenkend. Gewoon top!

Over NicSmit - USA cars

Een bedrijf is net als een auto; als je wilt beginnen start je jouw bedrijf. Ben je op bestemming, dan stop je en doe je het contact uit. Na 40 jaar ben ik op m'n bestemming aangekomen, stop ik bedrijfsmatig m.i.v. 1 januari 2022 en bouw ik de werkzaamheden rustig af. U KUNT NA 1 JANUARI 2022 OOK GEWOON TERECHT OP DIT VERTROUWDE ADRES Ik ben blij dat ik kan mededelen dat Yuri Huijbers, de monteur die vanaf 2010 bij mij in dienst is, per 01-01-2022 het stokje gaat overnemen! :-) Yuri opent z'n werkplaats in hetzelfde pand aan de Flemingstraat 15 en is bereikbaar op hetzelfde telefoonnummer, te weten 0725710887. Ik wens Yuri heel veel succes! Ook bedank ik alle klanten die de afgelopen jaren de tijd hebben genomen om een mooie review op deze site achter te laten. Met vriendelijke groet, Nic Smit