Zeer fijn

Vorige week hier mijn eerste auto gekocht. Ik werd vriendelijk en met vertrouwen geholpen. Het was de eerste auto waarnaar ik heb gekeken en ook gelijk degene die ik heb gekocht! Een week later nog steeds ontzettend blij mee!

Service waar menig bedrijf van kan leren

Erg fijn hoe Martijn met je mee denkt, neemt je ook even mee om een kijkje onder de auto te geven en heeft eindeloze kennis van zaken. De C1 werd voordat er een beurt wordt gedaan even nagelopen en bekeken, adviespunten besproken, kosten zijn kraakhelder vooraf. Netjes een leenauto mee, dezelfde dag auto weer klaar en voor aanzienlijk minder dan bij de dealer. Ik woon pakweg 40km bij Hoofddorp vandaan, maar rij er graag even extra voor. Ga zo door heren, tot de volgende keer.

Prima geholpen

Martijn is een aardige en kundige man. Alle afspraken zijn goed nagekomen. En ook nog gratis een leenautootje mee!

Zonder twijfel de volle score!

Al jaren trouwe klant. Ooit de overstap gemaakt van Toyota dealer naar de CityBug Store Hoofddorp. De beste keuze ooit! Perfecte service, heel erg klantvriendelijk en echt een vast adres voor onderhoudsbeurten en accessoires. Een dikke 10! Ook nu we een VW Polo rijden komen we maar al te graag hier voor ons onderhoud.

Vriendelijk, duidelijk en vakmanschap

Fijn contact en professioneel bedrijf

Super geregeld en snel, raad het ook meteen aan andere mensen met een C1, Aygo en/of 107-108.

Topservice!

Afspraak gemaakt voor APK en kleine beurt. Kon snel terecht, en ik kreeg gratis een leenauto mee. Ze communiceren goed en duidelijk over de kosten, en denken met je mee en geven advies over reparaties buiten de apk. Eind van de middag mijn auto weer opgehaald, helemaal goed!

GEWELDIGE SERVICE

Martijn de eigenaar helpt je altijd met het maken van de juiste keuze en zal je nooit teveel laten betalen voor een reparatie of originele onderdelen.ook de bandenopslag en wisseling verlopen altijd vlotjes. Kortom een geweldige service voor een geweldig bedrijf.Ga zo door!

Top garage, waar service hoog in het vaandel staat

Mijn Citybug P107 bij Martijn en Wesley gebracht voor onderhouds beurt 100k kms. Leen C1 mee gekregen voor zacht prijsje. Van te voren de feitelijke reparatie krijg je een belletje wat de reparaties zijn die noodzakelijk zijn. Prima werkzaamheden en afwikkeling. Dikke pluim. After sales had ik nog wat vragen omtrent banden en velgen. Gedegen advies gekregen. Chapeau. Ga zo door mannen!

Recent Peugeot 107 gebracht voor winterbanden, remschijven voor en diverse lampjes

De persoonlijke ontvangst, de leenauto ter beschikking, het contact over herstel, de prijs, de koffie, het 'tot de volgende keer' : Alles weer 100 %. Bij Martijn en partners voel je je écht klant, buiten dat; de kennis die ze hebben over deze Citybugs is priceless! Wat een topzaak. Nooit meer naar de Dealer voor mij!

Zeer goed, zeer vriendelijk

Inmiddels zeven jaar klant, tot volle tevredenheid. Ook de Golf is hier in onderhoud. Deze maand van beide auto's de banden weer gewisseld. Er zijn garages dichter bij huis, maar voor Martijn en Wesley rijd ik graag een stukje verder!

Snel gefixt!

Telefoontje, uurtje later terecht kunnen en na een lekkere cappuccino Aygo weer klaar en een fijn prijsje! Ik ben blij😀

Goede garage wordt altijd goed geholpen daar en vriendelijk. Uitstekende service!

Top bedrijf vriendelijke service!

Top service goed overleg over de reparatie van een al wat oudere auto

Het is een goed bedrijf.

Werd goed geholpen, en me auto was snel weer klaar. Vriendelijk personeel.

Klantgericht en uitstekende service

Bij reparaties aan de auto (in mijn geval kapotte achterremmen) word je over het hele proces netjes geïnformeerd. Er worden geen beslissingen genomen of kosten gemaakt zonder overleg. De communicatie tussen garage en klant is uitzonderlijk goed; als klant weet je precies waar je aan toe bent, ook als je weinig tot geen verstand van auto's hebt. De open en rustige houding van Martijn en Wesley geeft je als klant een veilig en verzorgd gevoel. Al met al een aanrader voor iedereen die een 107/Aygo/C1 bezit.

Mijn eerste ervaring is heel goed

Ik werd heel open en vriendelijk ontvangen en geholpen. En ben zeer tevreden met het resultaat. Me auto rijdt weer als een zonnetje. En was zeer geholpen met de leenauto. Toppie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, vlot, nauwkeurig en to the point. Aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al 5 jaar kom ik vanuit Amsterdam naar CityBug Store en kan alleen maar zeggen wat een fantastisch vriendelijk en goed autobedrijf. Ze denken met je mee, vertellen eerlijk wat er moet gebeuren en waar ik de komende tijd op moet letten. Dit alles wordt keurig telefonisch voordat ze beginnen met je besproken. Je krijgt meteen de prijsopgave KLASSE. En ze trekken absoluut niet het vel over je oren zoals vele anderen doen.Een auto mee is totaal geen probleem :) . Ik heb heel wat garages gezien en meegemaakt maar CityBug raad ik in mijn familie en vriendenkring iedere keer aan. Top Martijn en je team. ga zo door.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het meest klantvriendelijke bedrijf dat ik ken en dat is niet overdreven. Waar je bij de grote garages een nummer bent, ben je hier echt een klant. Een gewaardeerde klant. Service is uitmuntend en ook de prijs meer dan fair.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne communicatie, goede service en reële prijzen. Genoeg reden voor mij om 45 ipv 5 minuten naar een garage te rijden.

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig en profesioneel geholpen.

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martijn heeft altijd tijd om van alles uit te leggen wat betreft zijn bevindingen tijdens onderhoud en/of APK. Hij neemt echt tijd voor je en is duidelijk in zijn communicatie.