Aanrader

Vriendelijk, duidelijk, snel & proberen je niks onnodigs aan te smeren.

Goede uitleg over wat er is gedaan aan de auto

De route die is gevolgd van Afpraak maken voor APK ,60.ooo Km onderhoud is de rede om Wered aan te bevelen.

Goeie service en communicatie.

Goeie communicatie en service

Eerlijk en meedenkend

Tot nu toe altijd met een prettig gevoel mijn auto laten keuren bij deze garage. Denkt goed mee waar nodig en is duidelijk betreft de opties en kosten. In het kort: vriendelijke medewerkers en fijne service.

Men heeft intresse in ieder zijn auto

Ik kom hier al meerdere jaren. Wordt hier goed geholpen met het ondehoud van onze auto. Is in deze tijd betaalbaar. Zijn zeker klantvriendelijk.

Altijd goed en vakkundig geholpen, en te woord gestaan.

Ben hier al meer als 20 jaar klant, en nog steeds dik tevreden.

goede service

vriendelijk, wordt gebeld bij extra kosten en komen afspraken na,

Duidelijk en eerlijk

Als ik mijn auto breng krijg ik altijd eerst van te voren wat de kosten zjjn. Zo weet je wat je kan verwachten. Een fijne garage.

Altijd uitstekende service

Denken met je mee en leveren altijd goede service tegen een eerlijke prijs.

snel en netjes

Naar aanleiding van een brom die ik niet kon plaatsen is er een diagnose gedaan en geconstateerd dat het niet gevaarlijk is, maar dat het wel gemaakt moet worden. De week erop een afspraak gemaakt met een leenfiets en dezelfde dag klaar. Mooi geregeld.

Betouwbaarheid en kwaliteit, geleverd door een toegewijd team.

Deze garage kent zijn klanten en hun auto's en dat merk je aan alles. De keuzes die ik maakte om met reparaties en zelfs een nieuw motorblok te blijven rijden in een wat oudere auto hebben goed uitgepakt. Dat is mede te danken aan de vakkennis en goede voorlichting door het personeel. Alles in een prettige sfeer is dan de bonus.

Snel en eerlijk

Dit bedrijf ligt je niet op zoals velen andere. Ook als je plots problemen heb dan word je z.s.m. geholpen ideaal!

Goede snelle service!

Hebben snel mijn auto weer in orde gemaakt.

Prima zie onder

Altijd word ik prettig en snel geholpenl en een vriendelijke ontvangst. ik heb vertrouwen in jullie.

Altijd prettige service!

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Als er problemen zijn met de auto is er altijd hulp ter beschikking en wordt ik goed geholpen.

Top garage met vakbekwame mensen en top service!

Deskundig en hulpvaardig

Grote beurt van mijn auto is prima uitgevoerd.

Prima bedrijfkom er al jaren altijd goed geholpen gr kotty

Prima altijd goed geholpen kom er al jaren

Goed bedrijf

Wordt goed en snel geholpen en ook achter de balie wordt vlot en snel gehandeld

De best garage

Een super fijne en betrouwbaar garage! Al jaren klant , altijd onwijs goed service en klantenvriendelijk. Ik raad het zeker aan!

Fijn rustig bedrijf

Prima verkoper rustig komt goed over En een mooie auto gekocht

goede service alles zoals afgesproken

alles van tevoren doorgenomen en je wordt gebeld voor een prijs indicatiegoed geregeld allemaal .

Snel en vriendelijk geholpen zonder afspraak.

conservenweg 1

2371DT Roelofarendsveen