Zoals altijd, uitstekende service!

Goede service en betrouwbaar

Tja onderhoud kost altijd geld en daarom is vertrouwen belangrijk.

Goede service, duidelijke uitleg, aardige mensen

Indien ik vragen heb, worden deze heel netjes uitgelegd. Indien er issues zijn, wordt alles goed nagekeken en is er ook ern plan hoe verder. Ik vind iedereen ook heel aardig en vriendelijk.

Klantvriendelijk en vakkundig.

Duidelijk overleg en optie met meerdere keuzes. Open en eerlijk.

Prima garage, goed, betaalbaar en klantvriendelijk

Prima garage, aardig en meedenkend personeel, goed en betaalbaar service en vooral eerlijk!

Deskundig bedrijf met een ton aan ervaring!

Binnen een paar weken rijdt mijn Alfa Spider weer als een zonnetje. Ze heeft een nieuw motorblok gekregen en met alle hulp die daarnaast nog nodig was hebben de medewerkers van Van der Wereld zichzelf overtroffen! Complimenten!

Vakkundige mannen, prettig contact, redelijke prijzen

Ik kwam op de valreep binnen met het verzoek mijn dodge apk te keuren. (Andere garage had mij laten zitten) Ik werd meteen geholpen en kreeg een leenauto mee. De Dodge werd binnen een paar dagen gerepareerd en goedgekeurd. Tussendoor ben ik meerdere keren gebeld voor overleg Mbt. reparatie. De prijs was als afgesproken! Goed werk geleverd mannen, bedankt🤘 Sander

Deskundig, vertrouwd, efficiënt en klantvriendelijk

Super!

Geweldig snel vriendelijk 700 euro ipv 1200!

Ik kwam voor een second opinion, mijn eigen garage wilde 1200 euro voor reparaties, wereld heeft alles ook gemaakt, ik betaalde bijna de helft, kreeg thee, leuk praatje, aardig personeel. Auto rijd als een zonnetje. Fijne leenauto. Alles top. Oh en goed uitgelegd, ze namen de tijd v me. Zeker n aanrader

Prima service en goed geholpen

Fijne deskundige service

Hele kundige mensen en je wordt altijd heel vriendelijk geholpen! Prijs kwaliteit verhouding is echt top.

Top bedrijf al 25 jaar

Doen wat afgesproken is.

Goed overleg en uitleg gehad over de mogelijkheden

Prettig contact, ze denken met je mee en proberen alles zo goed mogelijk voor je op te lossen.

Snelle en goede service en zeer vriendelijk

Altijd goede en zeer snelle service, heel vriendelijk geholpen.

Helemaal top!

Ik heb hier nu een aantal jaren mijn auto in onderhoud. Moet echt eerlijk zeggen, dat ik nog nooit zo'n goede garage heb gehad. Ze doen net even dat stukje meer. Ik ben afhankelijk vsn mijn auto wat mijn werk betreft, maar ook een alleenstaande moeder met kids. Het is fijn, dat ze geen achterlijke bedragen rekenen en goede tips hebben (vochtkussentje auto). Vandaag ook weer fijn geholpen, ik ben blij! Bedankt!

Altijd contact over de reparatie

Als reparatie tegenvalt is er eerst telefonisch contact

Fijn bedrijf, duidelijk, gastvrij eerlijk

Auto gekocht bij autobedrijf de wereld. Fijn bedrijf waar ze de tijd voor je nemen, denken met je mee.... Een zeer fijn bedrijf om een auto te kopen.

Snel en goed geholpen

Zoals altijd snel en goed opgelost.

prima afhandeling van de keuring

tevreden met de afhandeling van de keuring. kleine reparatie"s gedaan. goede service voor een redelijke prijs

Goed geholpen !

Altijd vriendelijk, Vakkundig, Prijsbewust, Topgarage.

duidelijke prijsafspraak en uitvoering werkzaamheden

Super vriendelijk, snel en betrouwbaar. Al 20 jaar klant. En nee, geen reclame...

Top bedrijf.

Staan altijd voor de klant klaar, denken mee en hanteren zeer nette prijzen. Geen verrassingen, communiceren helder en doen de dingen in overleg.

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf!

Hele mooie Alfa Romeo Mito bij het bedrijf gekocht. Geld was niet goed op mijn rekening gestort, toch hebben ze mij in vertrouwen genomen en heb ik het volledige bedrag de volgende dag kunnen betalen. Echt helemaal top!