Fijne en behulpzamen mensen.

Een betrouwbaar bedrijf, met goede service!

Als ik bel, dan is er altijd wel een plek om af te spreken. En worden mijn klachten serieus verholpen. Ook zijn ze zeer kundig en technisch en staat de koffie altijd klaar!

Erg fijne garage!

Als er iets is met 1 van onze auto's zeggen wij altijd; We bellen meneer de Groot! Dan komt het wel weer goed. En zo gaat het ook! Onderhoud, schade alles kan hier opgelost worden. Het is hier erg fijn dat je persoonlijk contact hebt, er wordt meegedacht. Wij rijden er graag een stukje voor!

Op basis van vertrouwen

Een 2e hands auto kopen blijft altijd spannend. Mijn vorige auto had veel kuren en die onzekerheid daar wilde ik vanaf. Helaas brandde er binnen een week al meteen lampje op het dashboard maar de garagehouder baalde hier net zo van als ik, hij kwam persoonlijk langs om het op te lossen. Wat een service!

Wordt altijd snel en goed geholpen.

De monteurs blijven net zolang zoeken tot het probleem opgelost is, zelfs als dat na 18 uur is. Indien nodig krijg ik een vervangende auto mee. Het bedrijf komt altijd zijn afspraken na. Prima bedrijf.

Goede service, korte lijnen

Als dorpsgenoot is het altijd prettig om hier langs te komen. Snel geregeld en korte lijnen.

Een goed en vertrouwd gevoel bij Autobedrijf de Groot .

Dit was de tweede keer dat ik onze auto liet onderhouden , en dit is gebeurd naar alle tevredenheid . Ze nemen nog de tijd voor een praatje en nemen goed met je door wat er moet gebeuren . Ook de mogelijkheid voor een leenauto vind ik belangrijk . Allemaal zeer vertrouwd en gemoedelijk .

Prima, nog geen rekening gezien?

?

Mooi familiebedrijf

Hartelijke ontvangst altijd en prima automonteurs.

Goed geholpen voor het zoeken en afleveren van mijn nieuwe bolide

Prima garage

Goede gebruikte auto gekocht voor een redelijke prijs.

Ongelofelijk wat ze gedaan hebben. Echt heel bijzonder

degelijk,deskundig met oog voor detail

prettig tewoordgestaan deskundig advies en uitleg

Een zeer prettig bedrijf

Onze ervaring is echt geweldig. We zijn zeer gastvrij ontvangen en er werd echt de tijd voor ons genomen. Na de proefrit kregen we de tijd om een wel overwogen beslissing te maken. 2 dagen later konden we de auto opgaan halen. Deze stond netjes gewassen en gepoetst klaar inclusief mooie strik op de motorkap. Nu na een paar dagen met de autogereden te hebben is het echt duidelijke dat we een mooie, degelijke en goede auto hebben gekocht voor een mooie prijs.

Ik kan niet anders zeggen dat ik hier goed en eerlijk geholpen ben! Nadat wij de auto hadden gekocht en terug naar huis reden, kregen wij een melding dat er iets niet in orde was. We lieten bij onze eigen monteur de melding uitlezen en een belletje naar De Groot om het uit te leggen konden we de auto weer terugbrengen met de garantie dat zij deze weer netjes in orde zouden maken. Tevens een leenauto gekregen totdat zij de auto weer in orde hadden gemaakt. Na een paar dagen de auto netjes gemaakt, nieuwe keuring erop en een kl. beurt gekregen op de kosten van De Groot. Onderdelen ook netjes laten zien welke vervangen waren. Op weg naar huis met de woorden als er wat is laat het me weten! Super service dus en een tevreden klant!

Ik werd zeer netjes geholpen

Het enige wat ik zelf een beetje lastig vond is dat de vermelding van de bankrekening in kleine letters/getallen staat. Tegenwoordig zijn het lange nummers waardoor het nog lastiger leesbaar is. Dus het banknummer mag wat mij betreft wel iets groter in beeld gebracht worden op de factuur.

Onze hartelijke dank voor uw positieve review via Klanten Vertellen. We stellen het bijzonder op prijs. We hebben uw aandachtspunt over de lettergrootte van het bankrekeningnummer genoteerd. Inderdaad is het lastig te lezen. We gaan proberen deze beter leesbaar te maken.

In rust mijn keus kunnen maken

Zonder druk en verkoop praatjes, in rust en met eerlijke antwoorden mijn nieuwe auto gekozen. Op dag van afhalen stond hij klaar met een strik erop. Zo leuk dat daar aandacht voor was. Mijn paarse Peugeot 107, zo blij mee

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop. Hartelijk dank voor uw positieve review, we stellen dat bijzonder op prijs. We wensen u veel rijplezier met de paarse Peugeot!

no nonsens garagebedrijf

Ben door de de heer Hennie de Groot prima voorzien van een prachtige auto, een azuurblauwe Seat Leon

Betrouwbaar en gemoedelijk familiebedrijf

Hier mijn eerste occasion kopen was een heel prettige ervaring! Ruim de tijd genomen om vragen te beantwoorden, auto keurig klaargemaakt voor proefrit. All in prijs zonder extra kosten, onderhoudsbeurt en nieuwe APK inclusief. Komt allemaal heel betrouwbaar en prettig over.

Geweldig!!! Vriendelijk betrouwbaar eerlijk en behulpzaam Dank je wel

Vertrouwd gevoel

Auto gekocht met inruil. Bijzonder prettig en persoonlijk contact. Auto helemaal nagekeken en met servicebeurt afgeleverd. Eerlijk en betrouwbaar autobedrijf. Klantvriendelijk. Een voorbeeld voor de branche.

Hartelijk dank voor uw fijne positieve review via Klanten Vertellen. We stellen het bijzonder op prijs. We wensen u veel rijplezier met uw auto.

Prima geholpen.

Prettige garage met goede service, waarbij persoonlijk contact hoog in het vaandel staat.

vertrouwd gevoel

Er werd snel gereageerd op mijn mailtjes, Ik werd afgehaald van het station bijna 10 km verderop. De website ziet er netjes en compleet uit en er stonden veel foto"s op van de auto"s. De man is vriendelijk,komt betrouwbaar over en weet waar hij over praat.

Erg fijn en goed geholpen met de aankoop van mijn 1e auto.

Botersloot 59 4225PS Noordeloos

Over Autobedrijf de Groot

Ons bedrijf is een voorbeeld van de opvolging van vader op zoon en is een echt familiebedrijf. In het jaar 1929, de ‘barre winter’ bouwde Bastiaan de Groot een pand aan de Botersloot. Jan de Groot, zijn zoon, is hier begonnen als rijwielhersteller. Enige tijd later begint Jan een taxibedrijf dat later overgegaan is naar zijn zoon Bas. Bas de Groot begon al met de handel in auto’s toen hij nog op school zat en geen rijbewijs had, dat was in de jaren vijftig. In 1956 zijn we BOVAG lid geworden en is De Groot occasions gaan verkopen met BOVAG garantie. Het bedrijf groeide en werd een aantal keren verbouwd en uitgebreid. Zo beschikken we nu over een eigen plaatwerkerij en spuiterij, uitgerust me