Snel en netjes geholpen.

Zeker tevreden over de service die de mannen leveren.

Wij danken u hartelijk voor uw positieve review via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs.

Top garage, vriendelijk personeel goede uitleg, vakkundig geholpen.

Hartelijk dank voor uw positieve review via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs!

Prima!

Prima bedrijf

We zijn blij met uw mooie review via "Klanten Vertellen". Onze hartelijke dank daarvoor!

Super blij met onze nieuwe auto .

Top service en meneer de Groot komt de gemaakte afspraken na. Ook leuk dat de auto in de showroom stond met een strik toen ik hem kwam ophalen.

Fijn dat u zo'n positieve review heeft achtergelaten via "Klanten Vertellen". Hartelijk dank daarvoor en nog veel rijplezier toegewenst.

Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen. Ik ben erg blij met mijn mooie en veilige nieuwe auto.

Wat fijn dat u zo'n mooie beoordeling heeft gegegeven over ons bedrijf. We stellen dat bijzonder op prijs. We wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe.

Eerlijke en betrouwbare informatie over de te verkopen autos zonder verkooppraatjes.

Een paar keer telefonisch contact gehad over de gekochte auto. Het bleef telkens hetzelfde verhaal. Scherpe prijs, volledig onderhouden en met garantie. Garage bezocht en proefrit gemaakt in de auto. Het gevoel bleef hetzelfde, een garage die een auto verkoopt waarin het de bedoeling dat je er nog jaren in kunt rijden. Vanwege de km stand had ik meer gebruikskrasjes ed verwacht maar dat was niet het geval. Kortom ben ik heel erg tevreden over de aankoop van de auto, de behandeling tijdens het bezoek en geduld en de afhandeling bij het ophalen van de auto. Ik zou er zonder problemen weer een auto kunnen kopen.

Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze werkwijze, voor ons is het vanzelfsprekend dat we eerlijk en betrouwbaar te werk gaan. Onze hartelijke dank voor uw positieve review, we zijn er blij mee. We wensen u veel rijplezier toe en wellicht tot een volgende keer.

Vriendelijk ontvangst en prima uitleg

We danken u hartelijk voor uw positieve review via "Klanten Vertellen". Onze hartelijke dank daarvoor!

Goede service en kwaliteit

Service en kwaliteit heb ik als prettig ervaren.

Vriendelijk, geduldig, komt afspraken na.

Hartelijk dank voor uw positieve review via 'Klanten vertellen'. Een 10! Daar zijn we bijzonder blij mee.

Heel erg betrouwbaar

Goede garage. Zorgen dat alles goed en vakkundig wordt opgelost.

Deskundig advies

Ik wist niet waarom mij auto niet meer kon rijden. Autobedrijf de Groot gaf deskundig en eerlijk advies hoe ik mijn auto kon laten repareren. Op hun advies heb ik de ANWB pechhulp ingeschakeld. De ANWB zorgde ervoor dat ik met mijn auto naar de garage van de Groot kon rijden. Mijn auto is daarna snel gerepareerd en autobedrijf de Groot liet ook zien wat de oorzaak was van het probleem. Autobedrijf de Groot heeft echt kennis van zaken. Ik ben zeer prettig geholpen door hun!

Heel fijn

Zeer fijn contact. Eerlijkheid wbt de auto waar ik interesse in had. Geen fancy verkooppraatjes (gelukkig) Ongedwongen, ontspannen sfeer Bij het ophalen van de auto mooi met strik verpakt

Wat fijn dat u zo'n positieve review heeft achtergelaten via Klanten Vertellen, we stellen dat bijzonder op prijs. Onze hartelijk dank en nog veel rijplezier toegewenst!

vertrouwenwekkend bedrijf

Vanaf kennismaking een prettig gevoel. Fijne mensen, deskundige mensen.

Wat fijn dat u tevreden bent over ons bedrijf. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling via Klanten Vertellen, we stellen het bijzonder op prijs.

Gezellige,eerlijke garage

Eerlijke prijs,eerlijke verkoper,blijmet de auto!!

Hartelijk dank voor uw prettige positieve review, we zijn er heel blij mee. Veel rijplezier toegewenst en een groet uit Noordeloos.

Uitstekende kwaliteit in combinatie met goede klantvriendelijkheid.

Autobedrijf de Groot denkt altijd in het belang van de klant. Geen 9-tot-5 mentaliteit, altijd op zoek naar een goede prijs-kwaliteit van onderdelen om de reparaties netjes uit te voeren. Wat ook leuk is om te zien: de trots die van de monteurs afstraalt als ze de opdracht hebben voltooid. Het zijn vakmensen!

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling, we zijn er heel blij mee. We stellen het bijzonder op prijs dat jullie al zo veel jaren klant zijn en naar Noordeloos komen.

Prima service, echt betrouwbaar.

Ik ben er van overtuigd dat er geen onnodige reparaties aan mijn auto uit gevoerd worden. Je kunt er altijd terecht. En, de auto wordt thuisgebracht !!!!! Heel tevreden.

Hartelijk dank voor de positieve review, we stellen het bijzonder op prijs!

Een fijne betrouwbare garage waar ik als vrouw een goed gevoel krijg

Bovenstaande zin slaat op het feit dat ik enkele keren een benauwd gevoel heb gekregen toen ik als vrouw alleen mijn auto moest laten keuren en laten onderhouden bij een garage. Verder ben ik zeer tevreden over de auto en onderhoud ervan. Vriendelijke roet Anne-Marie Hermsen

Wat fijn dat u zich bij ons op uw gemak voelt, goed om te horen. Dank voor het positieve review, we zijn er heel blij mee.

Snelle en goede service bij de Groot

De Groot werkt snel en goed, de service is top!

Stevig aan de Prijs

Heb mijn auto laten keuren en gelijk een grote beurt laten doen .de prijs van de grote beurt viel mij vies tegen 425,- gezien op internet de prijzen variëren tussen 250,- en 350,-euro voor mijn type auto Lancia Ypsilon.

Jammer dat u niet eerst even contact opgenomen hebt, dan hadden we de factuur door kunnen spreken. Inderdaad op internet biedt KwitFit voor 287,- een grote beurt aan voor uw Lancia. Luchtfilter en ruitenwissers zitten bij KwitFit niet in het pakket, die zijn ook vervangen. Tevens zijn er 2 nieuwe banden gemonteerd en de handremkabel vervangen. Daarvoor was extra arbeid nodig. We zijn ervan overtuigd dat onze prijzen altijd heel netjes zijn, daarbij werd uw auto ook nog eens keurig thuis gebracht. We zien in de review, dat u onze service en deskundigheid wel kunt waarderen, daarvoor onze dank.

Fijn bedrijf

Hartelijk dank voor uw positieve review, we stellen het bijzonder op prijs!

1 en al vriendelijkheid.

Had gebeld over een auto en gevraagd of hij nog aanwezig was en ik een paar dagen later een proefrit kon maken en dat was geen probleem. De proefrit gedaan en de service was uitstekend en uitgebreid gepraat over de auto onder het genot van een bak koffie en de deal afgehandeld.

Wij vinden het best bijzonder dat u uit Zwolle een auto bij ons komt kopen. We nemen altijd de tijd voor onze klanten, een auto koop je immers niet elke dag. Hartelijk dank voor uw review, we zijn er heel blij mee.

Klantgericht ( juiste mentaliteit )

Ontvangen door dhr. van Wingerden: deze man heeft een positieve klantgerichte benadering!

Fijn dat u een positieve review heeft geschreven, we stellen dat bijzonder op prijs!

heel erg prettig en goed

Ik kom al jaren bij autobedrijf de Groot. Eerst in Sliedrecht en nu in Noordeloos. Altijd uitstekend geholpen met goede auto's en goede service en behulpzame monteurs.

Klant vriendelijk

Word goed ingelicht omtrent schade of reperatie

Goed geholpen met onderhoud/APK aan de auto

Zeer tevreden. Auto was snel onderhouden en weer APK gekeurd.

Over Autobedrijf de Groot

Ons bedrijf is een voorbeeld van de opvolging van vader op zoon en is een echt familiebedrijf. In het jaar 1929, de ‘barre winter’ bouwde Bastiaan de Groot een pand aan de Botersloot. Jan de Groot, zijn zoon, is hier begonnen als rijwielhersteller. Enige tijd later begint Jan een taxibedrijf dat later overgegaan is naar zijn zoon Bas. Bas de Groot begon al met de handel in auto’s toen hij nog op school zat en geen rijbewijs had, dat was in de jaren vijftig. In 1956 zijn we BOVAG lid geworden en is De Groot occasions gaan verkopen met BOVAG garantie. Het bedrijf groeide en werd een aantal keren verbouwd en uitgebreid. Zo beschikken we nu over een eigen plaatwerkerij en spuiterij, uitgerust me