Weer zeer tevreden

Al vele jaren tevreden

Goede en betrouwbare service.

Goed en snel

Apk afspraak snel geregeld via online systeem. Direct op tijd geholpen duidelijk uitleg en ook laten zien wat er verder gedaan moet worden. Top!

Geweldig weer! Snel en goed geholpen!

Geweldig weer! Snel en goed geholpen!

Goede service en klantvriendelijk. Bereidheid tot vinden van oplossingen om met de portemonnee van de klant mee te denken! Zeer tevreden!!

Super geholpen

Snel en goed geholpen

Ik ben vandaag door Hans geholpen, een zeer professionele man en zeer aangenaam. Ik ben zeer tevreden.

Ondanks drukte heeft Hans mij toch snel kunnen helpen. Top bedrijf!

Fijne garage, vriendelijk geholpen

Fijne garage, vriendelijk geholpen

Top geholpen

Helemaal goed geholpen. Afspraak moeten verzetten en een nieuwe afspraak gemaakt via de site. Flexibel en fijn bedrijf

Uitmuntend!

Wij brengen onze autos al jaren bij Hans en zijn heel erg tevreden over de service! Als je een betrouwbare autogarage zoek ben je bij Autogarage Broeders aan het juiste adres. Fam van den Broeke

Altijd vertrouwd

Hans.fijne kerel en betrouwbaar. Werkt hard .en doet altijd zijn best Mijn vaste garage

Betrouwbare garage

Deskundig en betrouwbaar.

Snelle Reparatie.

Ik had een lekkage van koelvloeistof. Ik had de auto de volgende dag weer nodig en daarom heeft Hans er alles aan gedaan om de auto klaar te krijgen. Dus nogmaals dank voor snelle service.

Uitstekend bedrijf

Vriendelijk goede service duidelijk in wat ze doen.zeker een.aanrader

Snel en goed

Kon snel terecht vriendelijke mensen

Goede service!

Goede service!

Vakman

Superservice

Allround vakkundig autobedrijf. Professioneel, netjes, goede service, snel, schappelijke prijs.

Wij zijn heel erg goed en snel geholpen.Zonder deze hulp had ons tripje naar Parijs niet door kunnen gaan. Het benodigde onderdeel werd vliegensvlug besteld, geleverd en geplaatst. Geweldige service. Fantastisch geholpen.

Heel graag gedaan ik wilde jullie reisje niet verpesten,was eigenlijk al heel druk maar we hebben het toch gered. Bedankt nog

Jaar in jaar uit ons betrouwbare adres

Ook in 2022 weer niets dan lof voor het advies, het onderhoud en de reparaties bij Garage Broeders. Heel veel dank, we zijn superblij met jullie!!

Netjes en aquraat.

Bedankt

Zoals altijd top geregeld!

Snel gerepareerd. Vriendelijke service!

Mijn auto was snel gerepareerd. Zeer vriendelijk en meedenkend. Auto weer zo goed als nieuw.

Kalshoven 46 4825AM Breda