Altijd goede service

Snel, vakkundig en vriendelijk. Ik kom al een aantal jaar bij Autobedrijf Broeders en ben heel tevreden over de service en reparaties. Er wordt altijd met je meegedacht en goed advies gegeven.

Vakkundig, betrouwbaar en persoonlijk!

Al zeven jaar kom ik bij Broeders en ben altijd zeer tevreden geweest. Kan zelf een afspraak inplannen, altijd goed advies gekregen, altijd met een goed gevoel weer huiswaarts en eerlijke prijzen betaald. Met Hans altijd goed contact en overleg gehad. Wat mij betreft krijgt Autobedrijf Broeders een dikke 10 en kan dit bedrijf iedereen aanbevelen !

Top service!!

Goede en snelle service. Vakman! Altijd tevreden!

Fijne autogarage

Netjes en snel geholpen door Hans. Mijn auto had nog een extra reparatie nodig. Ik kon gemakkelijk een fiets lenen. Prijs was transparant en ik kon mijn auto dezelfde dag al weer ophalen. Ik kom graag weet terug!

Snelle eerlijke vriendelijke service.

Prima makkelijk en snel online afspraak maken. Vriendelijke en vakbekwame mensen. Al jaren klant met 2 auto’s. Tot de volgende !

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke man. Ze waren erg druk, toch werd er tijd gemaakt. Wel was het druk in de communictie, maar er werd tijd voor je gemaakt.

top

Hans helpt je altijd meteen en denkt in oplossingen

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

Altijd behulpzaam en weten waarover hij praat

Vrijdag is de waterpomp kapot gegaan en op de donderdag erna heb ik de auto alweer kunnen ophalen. Dit ondanks zijn volle agenda, top service (zoals altijd). Bedankt weer, Hans!

Voor de 1e x bij deze garage geweest. Vriendelijke en kundige monteur. Hij heeft een klant erbij!!

Topservice

Ik ondekte een schroef in mijn band waardoor mijn band langzaam leegliep. Ik durfde er niet verder mee te rijden omdat ik veel kilometers maak. Ondanks de drukte kon ik meteen langskomen en hebben ze de band met spoed gerepareerd zodat ik optijd op mijn afspraak kon zijn.

Duidelijk en snel

Duidelijke offerte vooraf en snel en efficiënt uitgevoerd

Fijne garage!

Zeer fijne ervaring.

top service

altijd vriendelijk, goede service en mooie prijs.

Vlotte service

Goede communicatie en uiteraard goede vakman. Dank voor de service en tot de volgende.

Goede service, vakmanschap.

Hans doet wat gedaan moet worden voor een normale prijs. Denkt mee. Altijd in overleg, al 10 jaar heel tevreden met al onze auto’s.

Top service, snel en denkt mee in alle mogelijke oplossingen!

Top service, snel en denkt mee in alle mogelijke oplossingen!

Goed en snel

Ben zeer tevreden

nnet gewerkt. prima service

Prima.

Als ik nieuwe banden zou leggen zou ik de banden en velgen ook schoon afleveren. Het zag er echt niet uit. Ik heb er zelfs een foto van gemaakt.

betrouwbaar

als beroepschauffeur kom ik hier graag

Weer zeer tevreden