perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring. Top service gehad. Mijn stuurbekrachtigingleiding was defect en tevens letterlijk nergens meer te krijgen. Autoshop Wassenaar heeft alles in het werk gesteld om de kabel te verkrijgen. Toen dit niet lukte hebben zij de kabel gerepareerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwaliteit, gastvrijheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heen geweest voor APK, prima service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Personeel zijn allemaal vriendelijk, aardig, en zeer professional. Vanwege gezondheid problemen, de manager van bedrijf zelf mij naar huis gebracht. Ze komen alle afspraken na. En precies op de beloofde tijd, de klant manager zelf heeft de auto naar mijn adres gebracht. En nog ze hebben alle fouten van de eerste garage gecorrigeerd. En top raad gegeven. Ongelofelijk top. Ik heb geen een slechte ervaring over autoshop Wassenaar in Google kunnen vinden. Ik blijf zeker klant. Ik kan zeker aan veel andere adviseren! gr Ashkan

Hallo Ashkan Broujerdi. Dank voor je positieve reactie. Hopen dat we dat vol kunnen houden. Met vriendelijke groet, Arjen Autoshop Wassenaar

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto werd door externe partij van de garage gemaakt, waardoor communicatie en verwachtingen stroef verliepen. Reparatie is goed gebeurd, alleen wel tegen relatief hoge prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf topbedrijf komen de afspraken na en geven keurig bericht als de onderdelen die ze moeten bestellen nog niet binnen zijn .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een dikke prima.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed werk gedaan, alleen niet na telefoontje de kosten genoemd! pas na het 2e telef., zelf gevraagd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima opslag levering en montage winterbanden + velgen. En de halfjaarlijkse wisseling

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bevallen... ze denken goed met je mee! \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en goed personeel die je graag met al je vragen en problemen helpen of advies kunnen geven

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk geholpen, zeer vakkundig personeel..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer plezierige ervaring. Eerlijk open en meedenkend