Correct te woord gestaan en dito geholpen

Zie boven Bij het voldoen van de rekening was het prettig te ervaren dat de werknemer mee kon voelen met de klant die onverwacht een redelijk fors bedrag diende te betalen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was snel, vriendelijk en goed geholpen. Hij rijdt weer als een tierelier! Volgende keer hoop ik wel wat leukers te kopen voor de auto!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf bespreekt vooraf niet duidelijk de kosten en de factuur is vele malen hoger uitgevallen dan bij een andere reparateur. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Oogt professioneel, uitvoering matig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijn bedrijf met oog voor de klant,kundig ,prettig en niet te duur.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte communicatie, erg vriendelijk. Alleen vond dat ze niet specifiek genoeg waren wat er precies aan de hand was met de remmen. Wel kon er verteld worden dat het 132 euro zou kosten. ze konden niet vertellen wat er aan moest gebeuren maar wel wat het moest kosten. \r\n\r\nEn dat de de riem op de achterbank vast zou zitten (ze vertelde ook niet welke riem) vond ik ook raar want de houder zat gewoon tussen de bank voor de middenriem en floepte het er zo uit. Beetje raar dat dat al een afkeur punt is want het werkte allemaal prima, achterbank ging ook soepel omlaag. Riemen zijn in goede staat. \r\n\r\nNee sorry, vertrouw het niet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een aantal jaren klant. Altijd duidelijk en helder hoe het er voor staat met werkzaamheden. makkelijk en persoonlijk contact. Tevreden!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geluidboxen met tweeter in vrij nieuwe auto laten plaatsen. Dit is netjes en professioneel geplaatst.\r\nEchter na afloop constateerden wij schade aan de rechter voorzijde en zijkant auto ( diverse zwarte krassen) Tevens was de Dashcam verwijderd en opnamen gedeleted.\r\nHierdoor was bewijs van gemaakte schade in de garage niet meer te achterhalen.\r\nBij navraag waarom Dashcam verwijderd was kregen wij als antwoord om privacy redenen. \r\nOp mijn vraag hoe deze geconstateerde schade aan onze auto was ontstaan, kregen wij als antwoord het is een oude schade zo te zien!\r\nDit is echter gemaakte schade in de werkplaats.\r\nOnze klantervaring is dus erg teleurstellend aangezien ze professioneel overkomen, maar handelen als Beun de Haas en nemen geen verantwoording op de door hun ontstane schades aan een voertuig!\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg klantvriendelijk, snelle service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze weten wat ze doen, en vakkundig. Voor reparaties aan je auto kan je er terecht, maar ook voor je audio.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed, snel en vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hardwerkende mensen die meedenken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed werk voor een redelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe speakers en dsp.\r\nDe speakers die ik graag wilde, waren te diep, met wat aanpassingen toch weten te plaatsen.\r\nBuiten sluitingstijd gingen ze door tot klus geklaard was.\r\nIk was niet tevreden met een zichtbaar metalenrandje van de radiobevestiging, werd naar geluisterd en meteen verholpen.\r\nHelaas na uurtje muziekluisteren vloog de zekering van de radio eruit.\r\nVolgende dag gelijk geholpen en zekering vervangen door een zwaardere. Helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring. Top service gehad. Mijn stuurbekrachtigingleiding was defect en tevens letterlijk nergens meer te krijgen. Autoshop Wassenaar heeft alles in het werk gesteld om de kabel te verkrijgen. Toen dit niet lukte hebben zij de kabel gerepareerd.