Vriendelijk en vakkundig

Hier heb je echt leuke auto's.

Goed en duidelijke en behulpzaam

Wij hebben er een auto 🏎gekocht voor onze zoon voor een goeie prijs Hij is er super blij mee.👍🏻

Eerlijk en betrouwbaar

Geweldig bedrijf eerlijk en betrouwbaar . Bryen aardige man en wil altijd een zaak doen om bij elkaar te komen .

Een top garage auto handelaar

Bmw en audi gekocht,de eigenaar is zeer vriendelijk en eerlijk,een garage waar ik zo weer heen zou gaan.

Garage met "ouderwets" goede service

Inmiddels zijn we een paar weken eigenaar van een Mercedes aangekocht bij Janssen Autos. Zeer degelijke garage zonder poespas. Biedt zeer goede service. Ook nadat we (helaas) problemen hadden met de luchtvering werd dit keurig verholpen door een garage bij ons in buurt. Al met al zijn we zeer tevreden en hopen we nog veel plezier van deze auto te mogen hebben.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen door brian van janssen auto\'s. Ook een goede servicw na de aanschaf van de auto. Zeker een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijn bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top , goede behandeling

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een correcte en integere manier behandeld door dhr. Janssen. \r\nGeen \'\'gladde verkoop manieren\'\', maar ons werd de ruimte gegeven om zelf op ons tempo een beslissing te maken.\r\n\r\nTevens gaf de bedrijfsvoering van vader(ca. 70jr) en zoon (ca. 35jr) ons een leuk/nostalgisch gevoel uit de jaren \'80/90.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel, u wordt daar op een zeer klantvriendelijke manier geholpen, ook als u als klant een auto gekocht heeft, wordt u goed geholpen, de koffie met gebak staat altijd klaar. Eerlijk en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd tevreden geweest meerdere malen auto’s gekocht bij Janssen Auto’s echt een aanrader heel vriendelijk en eerlijk bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik doe zakelijk zoals prive al jaren zaken met Janssen Auto\'s, altijd goede service en ik kan wel zeggen dat ze 24/7 voor je klaar staan. Om een voorbeeld te noemen: als je pech hebt met een auto kan je ze gewoon bellen en komen ze naar je toe!