Super ontvangst leuke mensen

Ik heb zaterdag daar een Bentley Continental GTC Gekocht mooie auto ben er echt blij mee de uitleg was goed en de chocomelk heerlijk kortom TOP

Uitstekend service top medewerkers.

Zeer tevreden.

Meerdere auto's gekocht, topbedrijf, top auto's, top service

Heb inmiddels een aantal auto's hier gekocht. Fijn bedrijf, open en eerlijk zaken doen. Aanbod van auto's is ook vrij uniek en mede daardoor kom ik hier steeds terug. Aanrader voor mensen die geen verassingen willen

Heel gast vrij en een prettige communicatie. Erg tevreden met de auto, alles er op en er aan. Komt afspraken na. Neemt tijd voor de klant. Ik raad Janssen aan. Bedankt

Goede, vriendelijke service. Fijne auto.

In augustus 2020 een Audi A4 gekocht. Fijne auto. 2e sleutelset was nog bij vorige eigenaar, maar is alsnog keurig nageleverd. Goede, vriendelijke service.

Aanrader

Erg prettig geholpen. Doen niet moeilijk en hebben al mijn wensen netjes uitgevoerd.

Was niet tevreden met mijn auto... direct geld terug! Top !

zeer goede service

goede service

Zeer transparant.

Ik heb een auto gekocht van meneer Janssen voor een leuke prijs en auto was achteraf gezien biven verwachting. Top.

Goed ontvangen met koffie. Leuk gesprek gehad met Brain. En ook nog eens een hele nette bus gekocht.

super auto (oldtimer mercedes 200 W123) gekocht bij Janssen

Prachtige Mercedes 200 van 1981 afgeleverd door Janssen auto's op originele nieuwe Michelin banden en perfecte afwerking. Kortom top auto goede service en snelle handel.

Wij zijn op zeer professionele wijze geholpen aan onze droomauto!

De medewerkers van Janssen Auto's hebben ons op een kundige en prettige wijze begeleid in de aankoop van onze nieuwe auto. Het was ook fijn dat wij onze auto in het kader van de kooptransactie konden inruilen. Wij hebben de contacten met Janssen Auto's en de transparante en eerlijke communicatie als prettig ervaren en raden eenieder aan om eens een kijkje te nemen in de garage. Bij het ophalen van de auto hebben wij een prachtige bos bloemen ontvangen. Dit wordt zeer gewaardeerd!

Vriendelijk en eerlijk personeel.

De Volkswagen Scirocco die ik heb gekocht had een goede prijs, ik kreeg zelfs een gratis nieuwe distributieketting er op omdat deze aan vervanging toe was.

goede en snelle service

goede en snelle service

Topgarage

Eerlijke en betrouwbare garage, zeer goede prijzen en altijd top auto’s!

Betrouwbaar

koop al jarenlang onze auto's bij Janssen Auto's. Mooie nette auto's voor super scherpe prijzen. Ook de kwaliteit is altijd goed. Gewoon een goed en betrouwbaar adres voor een mooie gebruikte auto!

Vriendelijk, prettig, klantvriendelijk en transparant

Alhoewel ik uiteindelijk niet tot aanschaf van de beoogde auto ben overgegaan, is het positieve gevoel bij de wijze van handelen van Brian Janssen dusdanig positief geweest, dat ik dit autobedrijf van harte kan aanbevelen.

Afspraak goed nagekomen Over garantie geval

Uitstekende, behulpzame, meedenkende service

Kan er geen slecht woord over vertellen. Het was een aangename koop

Alles volgens afspraak en voor een goede prijs

Goede communicatie, plezierig zaken doen

Verademing: geen flauwekul, geen spel, maar gewoon een faire prijs voor mijn inruil en een scherpe prijs op mijn nieuwe aankoop. Heel blij mee!

Vriendelijk en vakkundig

Hier heb je echt leuke auto's.

Goed en duidelijke en behulpzaam

Wij hebben er een auto 🏎gekocht voor onze zoon voor een goeie prijs Hij is er super blij mee.👍🏻

Eerlijk en betrouwbaar

Geweldig bedrijf eerlijk en betrouwbaar . Bryen aardige man en wil altijd een zaak doen om bij elkaar te komen .

Een top garage auto handelaar

Bmw en audi gekocht,de eigenaar is zeer vriendelijk en eerlijk,een garage waar ik zo weer heen zou gaan.