Praatjesmaker, alles

Alles top, Totdat je de auto gekocht hebt, afspraken niet nakomen, en vervolgens als laatste berichtje dat ze momenteel niks meer voor hun klanten kunnen betekenen. Service is om te janken.

Gastvrij en vriendelijk

Zeer net bedrijf. Komen alle afspraken na zoals afgesproken. Goede service en zeker een aanrader. Zowel Brian als zijn vader zijn het visitekaartje voor het bedrijf.

Komt afspraken niet na

Geen fijn bedrijf heb er een gle 63s coupe gekocht met trekhaak zijn zes weken verder nog niet geregeld sterker nog de reserve sleutel wordt niet eens op gestuurd. beloofd van alles maar als er betaald is krijg je ze niet meer te pakken. Service laat te wensen over.

Nette bedrijf

Auto slecht afgeleverd en service daarna dramatisch.

Op afstand een auto aangekocht en het vertrouwen gekregen dat het goed afgeleverd zou worden, echter bij ontvangst van de auto was de 2e sleutel er niet bij geleverd en ontbrak het aan simpele zaken zoals ruitenwisservloeistof (en het überhaupt werken ervan) en normaal onderhoud bij het afleveren van een auto. Nu 3 weken na de aankoop en 2 maal de belofte de sleutel te sturen is deze nog steeds niet ontvangen. Kortom, veel praatjes maar er wordt weinig gedaan voor de klant.

Een super kerel die Brian, met een super snelle service.

Vanaf het eerste contact een goed gevoel. De gewone normale man!! Top vent! Eerlijk, gastvriendelijk en behulpzaam. Top gevoel en super mooie audi a3 limousine aan over gehouden. Nogmaals bedankt Brian Janssen Gr Barry uit Makkum

Heldere afspraken

Ouderwetse service, wel eerlijke voorlichting, geen gladde verkopers. Inmiddels heb ik 2 x hier een auto gekocht, nooit problemen gehad.

Tevreden

ik heb een fijne ervaring gehad met Janssen Auto's. Brian heeft me een voldaan gevoel gegeven en me geholpen waar nodig was. Heeft al me vragen kunnen beantwoorden en gaf advies waar nodig was. Kortom fijne ervaring en erg blij met mijn aankoop. Bedankt en wellicht tot in de toekomst.

Denken goed mee, komen afsprake na...Top!!!

Wat een positieve ervaring! wij hebben hier recentelijk een auto gekocht en van begin tot einde echt heel goed geholpen. Er wordt echt top meegdacht en ze zijn heel open en eerlijk in hun communicatie. Afspraken worden goed nagekomen. Absoluut een aanbeveling!

Top bedrijf

Bij toeval een auto gevonden, behoorlijk uit mijn regio maar zo'n fijne auto, sinds een dag in bezit, maar zeldzaam, subaru forester 2011 met nog geen 44dkm diesel.

Gewoon fijn en eerlijk zaken doen

Eerlijk zakendoen. Nette vraagprijs en ook een nette inruilprijs gekregen. Mooi aanbod met frisse liefhebbersauto’s. Aankoopkeuring was geen probleem. Fijn contact en geen gladde natnekken, juist echte autoliefhebbers ook.

Perfect!

Goede service, fijne mensen en een hele mooie aankoop gedaan.

Fijn, goed, snel!

Ik heb bij Brian Janssen een Audi A5 gekocht. Het hele traject heb ik als fijn ervaren en Brian (en zijn pa) hebben mij goed ondersteund! Ik heb de auto gekocht en ruim een maand later opgehaald. In die tijd hebben ze de auto naar twee leveranciers gebracht (media installatie en nieuwe velgen) en hebben ze de auto gepoetst en wel. Kortom, een aanrader en een fijne ervaring dus!

Goede verkopers en mooie showroom

Medewerkers zijn erg gastvrij en staan je vriendelijk te woord. Koffie staat klaar en medewerkers beantwoorden je vragen en zorgen ervoor dat je met een goed gevoel vertrekt. Ontzettend mooie showroom.

Goed geholpen goed advies en perfecte auto Bedankt ervoor

Aardige man en gastvrij. Goed geholpen en vlot!

Fijne manier van omgang, geen gladde praatjes maar gewoon zeggen waar het op staat. Gastvrij geholpen in de nieuwe showroom (whoaaah wat een auto’s), de auto opgehaald op de oude locatie. Goede service.

Ben perfect geholpen daar bij Janssen auto’s

Een heel mooi en een goed garage bedrijf Daar kom ik zeker nog eens terug Werd rustig geholpen en nam de tijd voor me

super fijne mensen bedrijf

mooie auto,s en mooie zaak en nemen de tijd voor je en als er iets niet goed is kan je altijd terug komen en lossen ze het op

Snel geregeld

Professioneel en snel geregeld

Snel, doelgericht en persoonlijk

In korte tijd precies gevonden wat ik zocht! Prettige mensen om zaken mee te doen.

super mooi bedrijf met veel ervaring

vorige week mijn auto ingeruild , werd goed geholpen door vader en zoon.. Brain nogmaals bedankt en veel succes met jullie prachtige nieuwe showroom . gr. Barre

Zeer klantvriendelijk, prettig zaken gedaan!

Vooraf telefonisch contact gehad en niet voor niet gereden. Zeer vriendelijk, konden rustig een stukje proefrijden. En natuurlijk ook bedankt voor de lekkere koffie/chocolademelk. 200 km rijden was niet voor niets.

Heel net bedrijf

Zeer net bedrijf. Komen alle afspraken na zoals afgesproken en zijn eerlijk over de auto's. Goede service en zeker een aanrader.

Verwachtingen volledig waargemaakt!

Goede Service en informatie voorziening. En erg vriendelijk!