Goed ontvangen met koffie. Leuk gesprek gehad met Brain. En ook nog eens een hele nette bus gekocht.

super auto (oldtimer mercedes 200 W123) gekocht bij Janssen

Prachtige Mercedes 200 van 1981 afgeleverd door Janssen auto's op originele nieuwe Michelin banden en perfecte afwerking. Kortom top auto goede service en snelle handel.

Wij zijn op zeer professionele wijze geholpen aan onze droomauto!

De medewerkers van Janssen Auto's hebben ons op een kundige en prettige wijze begeleid in de aankoop van onze nieuwe auto. Het was ook fijn dat wij onze auto in het kader van de kooptransactie konden inruilen. Wij hebben de contacten met Janssen Auto's en de transparante en eerlijke communicatie als prettig ervaren en raden eenieder aan om eens een kijkje te nemen in de garage. Bij het ophalen van de auto hebben wij een prachtige bos bloemen ontvangen. Dit wordt zeer gewaardeerd!

Vriendelijk en eerlijk personeel.

De Volkswagen Scirocco die ik heb gekocht had een goede prijs, ik kreeg zelfs een gratis nieuwe distributieketting er op omdat deze aan vervanging toe was.

goede en snelle service

goede en snelle service

Topgarage

Eerlijke en betrouwbare garage, zeer goede prijzen en altijd top auto’s!

Betrouwbaar

koop al jarenlang onze auto's bij Janssen Auto's. Mooie nette auto's voor super scherpe prijzen. Ook de kwaliteit is altijd goed. Gewoon een goed en betrouwbaar adres voor een mooie gebruikte auto!

Vriendelijk, prettig, klantvriendelijk en transparant

Alhoewel ik uiteindelijk niet tot aanschaf van de beoogde auto ben overgegaan, is het positieve gevoel bij de wijze van handelen van Brian Janssen dusdanig positief geweest, dat ik dit autobedrijf van harte kan aanbevelen.

Afspraak goed nagekomen Over garantie geval

Uitstekende, behulpzame, meedenkende service

Kan er geen slecht woord over vertellen. Het was een aangename koop

Alles volgens afspraak en voor een goede prijs

Goede communicatie, plezierig zaken doen

Verademing: geen flauwekul, geen spel, maar gewoon een faire prijs voor mijn inruil en een scherpe prijs op mijn nieuwe aankoop. Heel blij mee!

Vriendelijk en vakkundig

Hier heb je echt leuke auto's.

Goed en duidelijke en behulpzaam

Wij hebben er een auto 🏎gekocht voor onze zoon voor een goeie prijs Hij is er super blij mee.👍🏻

Eerlijk en betrouwbaar

Geweldig bedrijf eerlijk en betrouwbaar . Bryen aardige man en wil altijd een zaak doen om bij elkaar te komen .

Een top garage auto handelaar

Bmw en audi gekocht,de eigenaar is zeer vriendelijk en eerlijk,een garage waar ik zo weer heen zou gaan.

Garage met "ouderwets" goede service

Inmiddels zijn we een paar weken eigenaar van een Mercedes aangekocht bij Janssen Autos. Zeer degelijke garage zonder poespas. Biedt zeer goede service. Ook nadat we (helaas) problemen hadden met de luchtvering werd dit keurig verholpen door een garage bij ons in buurt. Al met al zijn we zeer tevreden en hopen we nog veel plezier van deze auto te mogen hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen door brian van janssen auto\'s. Ook een goede servicw na de aanschaf van de auto. Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijn bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top , goede behandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een correcte en integere manier behandeld door dhr. Janssen. \r\nGeen \'\'gladde verkoop manieren\'\', maar ons werd de ruimte gegeven om zelf op ons tempo een beslissing te maken.\r\n\r\nTevens gaf de bedrijfsvoering van vader(ca. 70jr) en zoon (ca. 35jr) ons een leuk/nostalgisch gevoel uit de jaren \'80/90.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel, u wordt daar op een zeer klantvriendelijke manier geholpen, ook als u als klant een auto gekocht heeft, wordt u goed geholpen, de koffie met gebak staat altijd klaar. Eerlijk en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd tevreden geweest meerdere malen auto’s gekocht bij Janssen Auto’s echt een aanrader heel vriendelijk en eerlijk bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik doe zakelijk zoals prive al jaren zaken met Janssen Auto\'s, altijd goede service en ik kan wel zeggen dat ze 24/7 voor je klaar staan. Om een voorbeeld te noemen: als je pech hebt met een auto kan je ze gewoon bellen en komen ze naar je toe!