• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes geholpen.\r\nDenkt met je mee.\r\nUitstekende service \r\nTop bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alles netjes gedaan , super vriendelijk , en super netjes .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel vakwerk verricht aan onze nieuwe Volvo, welke voorzien is van een exclusief ontwerp en bestickering! Wij zijn geheel tevreden over het resultaat en de nette service! Ga zo door!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Luisteren goed en zetten dat om in goed ontwerp. Diverse keren het ontwerp veranderen is ook geen probleem. Hebben alle tijd en de werkplaats ziet er ook perfect schoon en opgeruimd uit. Zeer goede ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, heel de auto laten behandelen.\r\nZeer mooi resultaat.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en vriendelijk ontvangen. Met daarbij een eerlijke prijs op mijn inruil voertuig. Je merkt dat de voertuigen die worden aangeboden zorgvuldig worden uitgezocht. De netheid straalt er vanaf. Het voertuig dat werd aangekocht was in perfecte staat en was brandschoon van binnen. Binnen een half uur had inruil en koop plaatsgevonden. De positieve beoordelingen stroken met mijn beeld over het bedrijf. Kortom: een professioneel en betrouwbaar adres wat zijn naam met recht \'Slot Exclusive\' mag noemen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist een auto bij Slot Automotive gekocht. Zeer netjes te woord gestaan en een eerlijke verkoper. Echt een aanrader ik kom zeker een keer terug. Ga zo door!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\n\r\n\r\n\r\nIk zocht een bedrijf voor het poetsen voor mijn MB youngtimer van 1992 \r\nAfspraak gemaakt en een eerlijk advies gekregen voor de juiste lakbehandeling.\r\nResultaat is top.\r\nWielkasten ook weer als nieuw. \r\nBen dik tevreden over het resultaat.\r\nGoed werk geleverd! \r\n\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen en super service.!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto laten blinderen van voor tot achter ,was binnen een dag klaar en super netjes gedaan. Geen witte randen en super strak, echt geweldige service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gebracht voor een volledige schoonmaakbeurt. Auto in de ochtend gebracht en einde van de middag was de auto alweer klaar. Auto is terug gebracht in absolute nieuwstaat.\r\nTop werk!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, en super leuke mensen..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk ontvangen en hebben verstand van zaken. De auto die wij hebben gekocht was in perfecte staat en zgan. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn nieuwe Passat variant is weer superstrak geblindeerd inclusief dot-matrix behandeling.\r\nGeweldige service en vriendelijke ontvangst.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een auto gaan kijken bij deze jongens, ik ben in eerste instantie bij een nieuw bedrijf altijd eerst de kat uit de boom kijken maar wat ze schrijven op hun site klopt 100%, ook voor de inruil hebben ze nette eerlijke prijzen.\r\nnu rij ik onverwacht snel rond in mijn supermooie Crossfire.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi en jong bedrijf waar service op één staat. Zeker een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat heb ik een mooie, schone auto gekregen. Alle vlekken uit de bekleding en zo netjes gepoetst van binnen. Erg tevreden en voor herhaling vatbaar. Chapeau.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed bedrijf! Mensen die weten waar ze het over hebben! En inruilprijs was goed!\r\nBedankt voor de inruil en de nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruiten van de auto laten tinten!\r\n\r\nZeer net familie bedrijf met verstand van zaken.\r\n\r\nHet resultaat mag er ook wezen!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi, eerlijk en professioneel bedrijf.\r\nCorrecte marktconforme inruilprijs gekregen!\r\nSuper aftersales van Bernard... Fair en meedenkend.\r\nJong team met een passie voor nette en sportieve auto\'s.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de ramen van mijn spiksplinter nieuwe BMW 3 serie laten tinten door deze enthousiaste broers! Ze hebben super netjes gewerkt, hebben een mooie schone werkplaats, zijn goed getraind en zeer ervaren. Mijn auto was ruim op tijd klaar en stond ook nog (ongevraagd) te shinen na een wasbeurt! Ik kan niet anders zeggen dan petje af. Ik ben zeer tevreden en kan Slot Exclusive iedereen aanbevelen, zeker ook voor mensen met auto’s uit het hogere segment!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service. Al vele auto\'s van ons door hen laten poetsen, ruitentinten en voorzien van reclame. Ook bij ons bedrijfspand hebben ze diverse reclame geplakt. Dik tevreden! Jullie doen het top jongens! ga zo door!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slot Exclusive, de naam zegt het al! Ze leveren het echte vakwerk waar iedereen blij van word! Altijd klaar staan voor de klant en nooit opgeven! Waar iemand zou stoppen omdat het niet beter kan gaan hun net nog dat stapje veder! Een echte aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een auto gekocht bij dit bedrijf en ben nog niet eerder zo vriendelijk benadert, heel leuk contact met slot exclusive gehad! Zijn zeker niet de moeilijkste.. een autobedrijf waar de meeste auto bedrijven een puntje aan kunnen zuigen. Mijn complimenten klasse bedrijf!!\r\n\r\nGroetjes Bjorn.