Eerlijk, oprecht en service een 10

Met pijn in het hart heeft mijn vrouw afscheid genomen van haar zeldzame en zeer mooie unieke Opel Adam. Dit omdat we voor het gezin meer ruimte nodig hadden. Dan ligt de lat hoog om weer iets bijzonders terug te vinden wat er niet alleen mooi uitziet, maar technisch ook helemaal in orde is, want betrouwbaarheid is wat je wil en verwacht van een auto. En dat is precies waar Bernard en zijn medewerkers voor staan. Wij zijn inmiddels trotste eigenaar van een prachtige BMW gezinsauto. Aflevering was een fijne beleving, klein puntje achteraf wat ook heel netjes opgelost is. De inruil en onderhandeling was prettig en eerlijk. Uit eindelijk heeft Bernard al snel iemand blij heeft kunnen maken met onze vorige trouwe Opel Adam. Iedereen blij en het belangrijkste een goed gevoel. Wij raden iedereen aan die op zoek is naar een eerlijke, betrouwbare occasion met een echte historie aan onderhoud en kilometer aan om hier te kijken. Neem een bak koffie en staat uw stoomauto hier, dan kan je deze met een gerust hart aanschaffen. Bedankt team Slot! Jeroen en Linda

Prachtig

M’n Audi TT is prachtig geworden Leuk team bedankt boys

Gaan 100% voor een perfect resultaat

Mijn auto heeft een poets/polijst behandeling gehad. Audi A3 is weer als nieuw. Waren best heel wat gebruikssporen en krassen zichtbaar maar na de behandeling is de auto weer in nieuwstaat. Werkelijk elk detail wordt aan gedacht. En super klantvriendelijk en behulpzaam. 10x beter dan een doorsnee 'autopoetsbedrijf'. Absolute aanrader!

Mijn auto is herboren en weer als nieuw!

Mijn auto is door de enthousiaste en vakbekwame specialisten van Slot Exclusive helemaal behandeld. Detailing, interieur reinigen en remklauwen op kleur gebracht. Met een echt prachtig resultaat. Ook de service was prima, alles op tijd en helemaal conform afspraak. En daarnaast alles in een prima sfeer, ze zijn er echt mee bezig. Complimenten voor alles.

Fantastisch resultaat

Vandaag mijn Z4 laten detailen. Wat een mooi mooi resultaat !! En alles volgens afspraak. Top !

TOP bedrijf met jongens die super enthousiast vakwerk afleveren.

TOP bedrijf dat is het juiste woord voor Slot Exclusieve. Vanaf moment één voelde het al goed om hier mijn auto te brengen. Alles word goed uitgelegd en er worden als dat moet de goede adviezen gegeven. De jongens die dit bedrijf runnen zijn enthousiast en vinden het leuk om een passie voor auto's te delen. Ze hebben echt vakwerk afgeleverd tegen een eerlijke prijs.

Wat een geweldig bedrijf met mensen die echt passie hebben voor auto’s

Vandaag mijn Tesla model 3 weer opgehaald. De remklauwen weer in originele kleur gespoten, Chrome delete gedaan en de achterruit (na vervanging) weer getint. Een compleet andere auto die showroom nieuw voor me klaarstond. Alles, boven de al hoge verwachting, met liefde voor het vak uitgevoerd!

Transparant, eerlijk en afspraak is afspraak

Deze jongens weten wat service is, komen hun afspraken na en spreken geen woord Chinees. Een aanrader!

Beter dan nieuw

Onze Z4 laten verwennen met een Ceramic Guard behandeling bij Slot Exclusive. Het resultaat is een mooier dan mooi glimmende en beter dan nieuw uitziende Z4. SUPER blij het resultaat dat Bernard en zijn mensen hebben neergezet. Tot de volgende keer mannen.

Klantvriendelijk

Auto ingeruild en prachtige occasion teruggekocht. Snelle afhandeling, aandacht voor klant, geduldig met uitleg. Echt familiebedrijf dat weet waar ze mee bezig is! Top!

Aanrader

Een mooie auto gekocht en mijn auto ingeruild. Van A tot Z tevreden over de aankoop. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, een echte aanrader! Wellicht tot ziens!

Top.

Uitstekend service! Heel erg blij mee.

super,super,super.

Dit is het woord dat door Bernard vaak gebruikt werd in de communicatie met mij. Geldt niet alleen voor hem maar ook voor mij. Super,super,super is niet te veel gezegd voor alles wat ik heb ervaren met dit bedrijf. Zei zelfs, als er een cijfer 11 als beoordeling bestond, zou ik hem gebruiken. Broers, echtgenote en personeel: ga zo door. Overigens heerlijke auto.

Top bedrijf

Al meerdere malen bij Slot geweest. Ze werken met passie aan auto's. Ze helpen met keuzes maken als je twijfelt en ze leveren super mooie resultaten. Slot Exclusive is zeker aan te raden.

Top service!

Dit weekend een auto gekocht, wat een flexibele en service gerichte partij. Auto was in goede staat en alles was conform afspraak. Zou ze zeker aanraden.

Relaxed, open, en eerlijk

onze auto ingeruild op een kleiner model. Goed en relaxed ontvangen en behandeld.

Geweldige gasten met passie voor auto’s

Had wat krassen en vogelpoep op de auto. Vakkundig en snel op professionele wijze verwijderd!!

Snelle en uitstekende service!

Clio van mijn vrouw gebracht bij deze jongens voor een poetsbeurt en reiniging van binnen! Vrijdag bellen, de vrijdag erna plek om te brengen. Super strak gemaakt, zelfs mooier dan een auto uit de showroom! Super aardig, super netjes en zeer goed geprijsd! Ik kom hier zeker terug!!

Betrouwbaar en eerlijk

Mooie Fiat 500 gekocht, scherpe prijs overeengekomen. Auto is in goede conditie, na sluitingstijd is er ruimte om een afspraak te maken, Bernhard, mede namens mijn vrouw bedankt voor alles

Twee Topgasten

Wij hebben bij deze 2 kanjers een auto gekocht een Kia we zijn erg goed behandeld en geholpen,meerdere autobedrijven kunnen hier nog wat van leren,dit zijn twee enthousiaste mannen die erg goed voor de klant zijn ,echt een aanrader om zaken met deze mannen te doen. Ga zo door jongens ,wij zijn blij met onze zwarte Kia Rio.

In 1 woord Perfect

Mooie auto voor mijn vrouw gekocht en een reële prijs teruggekregen voor mijn niet alledaagse inruiler. Bernard is super vriendelijk en eerlijk en het hele bedrijf ziet er piekfijn uit. 100% aan te bevelen en een bezoek meer dan waard. Bernard en collega’s nogmaals bedankt.

Dit is echt vakwerk!!!

Zeer mooi mijn ramen geblindeerd! Deze jongens leveren vakwerk.

Mooie auto gekocht. Heel eerlijk bedrijf met zeer betrokken mensen

Heb bij Slot een prachtige auto gekocht en mijn oude ingeruild tegen een goede prijs. Zeer vriendelijk benaderd zonder enige opdringerigheid die je bij veel verkopers weleens tegenkomt. Ik wilde de auto gelijk meenemen en de oude achterlaten. Dit was geen probleem. Na de koop had ik nog een paar vragen over de bediening van o,a, de navigatie. Alle tijd werd genomen om het e.e.a. uit te leggen.

Jong bedrijf maar zeer ervaren.Fijne omgang en duidelijke afspraken met scherpe prijzen.

Vanaf het begin het gevoel gehad dat mijn auto in vakkundige handen was.

Merkbaar dat je met gepassioneerde vakmensen van doen hebt. Alle afspraken worden keurig in een offerte bevestigd. Gratis vervangend vervoer. Auto keurig op de afgesproken tijd tip top klaar. Verbluffend resultaat, ik herkende mijn eigen auto niet terug. Ik weet niet wie de grotere grijns op zijn gezicht had, ik of Bernard 😉. Fantastisch werk geleverd mannen, zowel het detailen als de raamfolie 👍🏻‼️