Top garage

Fijne service en goed advies voor reparatie en onderhoud

Klantgericht, flexibel en werkzaamheden altijd correct uitgevoerd.

Ik heb al jaren auto’s in onderhoud. Altijd prettig contact, goede afspraken en vakkundig uitgevoerd.

fijn bedrijf goed personeel en een mooi aanbod aan auto's. ierg blij met mijn opel combo .

erg prettig.

Prima service!

Prima service!

Prima en snelle levering bij de aankoop van een nieuwe bedrijfsauto

Het kopen van onze bestelauto ging heel goed. We werden vriendelijk geholpen en de auto was 2 dagen later klaar om op te halen.

Kennis kunde flexibiliteit meedenken

Altijd netjes te woord gestaan. Kundig personeel wat je bij naam kent. En een nette prijs

Volgens afspraak

Reparatie uitlaat volgens afspraak uitgevoerd en ruim onder de afgesproken maximum-prijs

Prima ervaring, goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Vriendelijk personeel en goed op de hoogte gehouden van de voortgang en kosten welke hierbij kwamen kijken.

goed geholpen bij onverwacht technisch probleem

Zonder afspraak naar Van Geenen gegaan met een niet sluitende achterklep. Niet alleen werd het probleem snel gevonden maar vervolgens kon het onderdeel ook uit voorraad vervangen worden. Heel fijn.

Goede service,

uitstekende service

Pesoonlijke benadering, snel geholpen, probleem opgelost, uittekende service

Keurig op de hoogte gehouden en nette aflevering.

Altijd goede service!

Fijne service!

Open, eerlijk en vriendelijk geholpen.

Tevreden in alle opzichten

Hele goeie service en fijn contact

Goed contact met Gerben. Snelle service en word goed mee gedacht. Erg blij met mijn aankoop!

weer prima gedaan.

Goede service met haal en brengservice, ondanks een zeer hete dag van bijna 40 graden.Extra reparatie aan achter klep. Klasse.

Uitstekende communicatie

Keurig gebeld tijdens de APK met uitgebreide uitleg en advies. En de auto rijdt weer prima. Ik kom zeker terug!

Vlot en deskundig geholpen

Vanwege niet goed functioneren van de automatische DSG transmissie van mijn auto een afspraak gemaakt. Dit kon al op korte termijn. Na een proefrit werd een aantal mogelijke oorzaken aangegeven. Geadviseerd werd om eerst de transmissie olie te vervangen. Hierdoor werd het mankement volledig verholpen.

Auto weer gekeurd

Werd netjes gebeld voor extra dingen die aan de auto moest gebeuren. Vriendelijk personeel. Kan er weer twee jaar tegen

Vriendelijk en vakkundig

Je wordt netjes geholpen door vakkundig personeel

Vriendelijk in woord. Handelen vlot. Proberen probleem momenten zo goed/snel mogelijk te verhelpen

fijn bedrijf behulpzaam en kundig

fijne contacten ze nemen de tijd voor ja vakmensen

Goede en nette service.

De Audi moest voor onderhoud, zelf geen idee of het groot of klein moest zijn en wat er volgens Audi nog meer gedaan moest worden (automaat spoelen en remvloeistof vervangen). Dit is netjes uitgezocht en de prijs was ook top. Op de dag van het onderhoud kreeg ik in de middag netjes een app dat de auto klaar was en opgehaald kon worden.

Goede en snelle service met een goede communicatie naar de klant.

Er wordt goed en snel gecommuniceerd met de klant. Ik heb mijn auto voor onderhoud gedaan bij van Geenen en ze houden je constant op de hoogte, bijvoorbeeld door een appje of een belletje. Ze leveren voor zover ik heb ervaren goede service en ze hebben je auto relatief snel weer klaar.

Betrouwbaarheid

Onze auto een APK en kleine beurt laten uitvoeren door Kwikfit. Auto afgekeurd voor de APK. Extra kosten geoffeerd door Kwikfit om door de APK te komen €170. Auto bij van Geenen gebracht kosten €12.50 (exclusief de tweede APK keuring). Een lampje was niet defect maar zat los. En de ruitenwisservloeistofpomp was toch niet defect!!

Industrieweg 58 8071CV Nunspeet

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.