Vriendelijk en duidelijke communicatie

Van te voren duidelijk besproken wat de bedoeling was. Bij onverwachte kosten wordt er meteen gebeld.

Advies was duidelijk, goede info over de kosten. Vriendelijk in het contact!

Snel, goed en vriendelijk.

Zie boven.

Meedenken en behulpzaam

Uitleg waar nodig en meedenken met oplossingen.

Meedenken en behulpzaam

Uitleg waar nodig en meedenken met oplossingen.

Al jaren lang zeer tevreden

Grote beurt, APK, nieuwe winterbandjes. Verliep weer als vanouds zeer soepeltjes. Als winnaar van de prijsvraag in het krantje van van Geenen, kreeg ik mijn auto als nieuw terug. Van binnen en van buiten spik en span gepoetst. Dank jullie allemaal voor de topservice en tot de volgende keer.

Duidelijk en correct

duidelijke afspraak, persoonlijk contact en menselijke realiteit. Kortom…aanrader voor de consument zowel zakelijk als privé

Prima deal, goede ervaring!

Ik had interesse in een 2017 Seat station die aangeboden werd. Die was niet goedkoop. Maar ik kreeg een goede inruilprijs voor mijn 2011 Skoda. Seat zag er prima uit. Verkoper kwam betrouwbaar over, nam de tijd. Ik ben zeer tevreden. Ik zou hier zo weer een auto kopen.

Gewoon zoals het hoort

Lekker snel en goed

Een afspraak gemaakt voor een nieuwe set winterbanden. Binnen 1 week had ik de banden en waren ze gemonteerd. Ook gelijk 2 zomerbanden vervangen. Ik kon er op wachten.

Goed gelukt

Behulpzaam en goede service

Ontzettend goede en vriendelijke service

Actief meedenken om een zo goed mogelijke oplossing te vinden voor en dure reparatie. Uistekende service

Prima verlopen

Goeie ervaring met van Geenen auto’s

Alles netjes volgens afspraak gedaan en netjes optijd en gepoetst en al op lokatie geleverd. Top

Goede prijs kwaliteit verhouding en vakkundige monteurs.

Prima en betrouwbare garage die nakomt wat je afspreekt.

Ik kom al vele jaren bij Van Geenen Auto's en al jaren ben ik meer dan tevreden. Het contact loopt altijd goed, de werkzaamheden worden altijd goed uitgevoerd, als er iets is wordt je netjes gebeld/geappt om even te overleggen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben je op zoek naar een goede en betrouwbare garage in de buurt van Nunspeet? Zoek niet verder en ga naar Van Geenen Auto's.

Prettige garage, vriendelijk personeel

Je wordt goed geholpen door vakkundig en vriendelijk personeel.

prima gedaan ,

Dit is de eerste keer dat ik mijn auto voor apk en een beurt heb gebracht. Alles is prima gedaan. Heb de garage al aanbeveelt aan mijn schoonzoon.

Top garage

Fijne service en goed advies voor reparatie en onderhoud

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.