Goede en vakkundige garage voor alles wat rijd

Kundig en vriendelijk personeel waar je goed en snel geholpen wordt tegen een schappelijke prijs.

Goede en eerlijke service

Deskundig en betrouwbaar.

Gewoon goed

Goed geholpen!

Kon bijna gelijk terecht en de apk ging snel. Erg blij mee!

Goede service.

Denken mee met je,zowel bij aankoop als onderhoud. Nemen de tijd voor je,en de koffie is goed.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede en snelle service

Net als hierboven

uitstekende service

ik kan altijd op korte termijn terecht en de medewerkers zijn vriendelijk en professioneel

• Reden bezoek: Andere reden

Best ok. Denk ik

De receptie met Margriet werkt zeer goed, lekker accuraat. Fijn om te horen dat je mailtje is gelezen bijvoorbeeld en dat er werk van wordt gemaakt! Ook fijn om gelijk met Daniel te kunnen praten over de techniek, dat geeft vertrouwen. In vergelijk; bij de Audi garage kun je alleen met de receptie praten, dat werkt voor mij niet. Je moet maar geloven dat het goed is gegaan daar… Maar nu weer terug naar jullie garage; Wat betreft het reparatiewerk geloof ik dat dat vast goed is uitgevoerd. Maar ik vind het wel fijn als je een beetje mee gaat denken. Bijvoorbeeld over die doffe koplamp; ik snap dat vervangen een goed resultaat oplevert, maar je kunt hem ook laten schuren, polijsten en lakken. 750 euro vs 60…? Dat kun je toch ook aanbevelen?! Dan geef je iemand richting mee als vakman. Toch? Dat slot is een beetje hetzelfde; ook een beetje een lastig dingetje. Dan moet je niet zeggen; kijk je kunt hem van binnen ook opendoen Ja die begrijp ik. Maar dat was de vraag niet. Dus als het gaat over die lastige dingetjes; laat ze niet aan hun lot over. Ik wil jou als autoriteit zien..pak die rol! Voor dat slot maken we nog een afspraak, ik heb inmiddels een nieuw slot opgevraagd en hoop hem binnenkort binnen te krijgen. Zet hem op; tot de volgende keer! Gr. Ruben

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vinden het nog leuk om aan oudere auto's te werken

Fijne garage,kom er al 25 jaar,nooit gedoe.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd alles in goed overleg.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima garage met goede service

Ik kom al jaren bij deze garage en ben iedere keer weer tevreden. Goede service voor een goede prijs. Er werken aardige mensen die je goed op de hoogte houden en waar afspraak is afspraak nog hoog in het vaandel staat.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en duidelijke communicatie

APK laten doen met een aantal bijbehorende reparaties. Vooraf werd ik duidelijk geïnformeerd over de punten die aangepakt moesten worden en heb meteen een prijsindicatie meegekregen waar ik ongeveer rekening mee moest houden. Een betrouwbare en prettige indruk gekregen van deze garage. Kom er zeker terug!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vakkundig en betrouwbaar en meedenkend bedrijf

Behulpzaam. Om in iedere situatie met betrekking tot de auto het zo snel en goed te repareren of te behandelen. En ook goede uitleg.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima garage; tarieven flink gestegen

Prettig en deskundig

Super goed!

Snel en kundig

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Snelle service, betrouwbaar advies

Voor onderhoud geweest, netjes geholpen met goed advies.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Heb bij dit bedrijf de camper laten keuren. Snel en top geregeld

Zoals het hoort

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne mensen, met kennis van zaken.

Deskundige advies gekregen tijdens onderaansbeurt Er wordt meegedacht over de manier van gebruik van je auto Ze hebben kennis van zaken.

Zeer prettig

Vriendelijk personeel. Luisterde met aandacht. Auto werd schoon en schimmel vrij gemaakt nadat het vochtprobleem verholpen was .

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fantastische service!

Snel de juiste diagnose gesteld, alles binnen een paar uur vervangen, uitstekende en snelle service.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Fijne garage

Prettige behandeling, vlotte afwikkeling.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Persoonlijk contact met een hele goede autoservice

Je wordt hier als klant heel goed geholpen, persoonlijk contact en ze denken met je mee. Eerlijk en helder verhaal over de gemaakte kosten. Ik ben super tevreden (heb twee auto's bij hen in service).

Word goed geholpen

Ze bellen ook als er wat extra aan de hand is.

Komt afspraken na

Duidelijke communicatie bij extra werk

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.