Kei goede service

We gingen van de week onze auto ophalen en eerder werd er gezegd dat de beurt en APK keuring op een later tijdstip en dag in gepland moest worden vanwege personeel te kort. Wel kreeg hij een goede poetsbeurt bij aflevering. Toen we eraan kwamen was de beurt en APK toch nog gedaan. Geweldig! We zagen ook nog een paar deukjes zitten en die werden diezelfde dag ook nog gerepareerd. Wat een service Mijn vrouw kreeg tenslotte ook nog een mooie bos bloemen mee naar huis van Rob. We zijn zeer tevreden !!

Vriendelijk, gastvrij, goed advies

Als koper van een Suzuki Splash zijn we zeer tevreden met het advies en de nette service van Autobedrijf Verstegen. De auto werd keurig met zorg voor onze aandachtpunten afgeleverd. Een occasion die werkelijk als nieuw werd aangeboden! Na aankoop bleken er een paar kleine zaken niet helemaal 100% te functioneren. Na een goed advies en soepele meedenkende houding van de eigenaar en diens dochter, alles netjes opgelost. We zijn zeer tevreden met dit autobedrijf en met de auto. Rijdt probleemloos, compact en toch ruim van binnen en, niet onbelangrijk, een brandstofverbruik in praktijk zoals bij de verkoop voorspeld!

Nooit geen gedoe

Al 37 jaar tevreden klant

• Ik ben geweest voor: Werkplaats

Supergoede en deskundige service.

In augustus uitstekend geholpen, auto reed weer als een raceauto (moet er wel voor zorgen dat ik niet nog meer prenten krijg), en dat allemaal zonder afspraak, toch uitstekend geholpen. Vorige week, vrijdag 21 oktober, met afspraak, APK goed gekeurd, paar nieuwe banden en de rekening viel reuze mee. Andere klanten gesproken die van ver komen en toch graag naar Verstegen in Uden komen. Zaterdagochtend, nog even terug en weer uitstekend geholpen door supermooie dochter Famke die nu al deskundig is om de garage t.z.t. voort te zetten. Goede, vriendelijke en deskundige service.

• Ik ben geweest voor: Werkplaats

Zeer servicegericht

De klant is altijd koning; vakkundig personeel; altijd oplossingsgericht zowel bij verkoop als bij onderhoud van de auto

• Ik ben geweest voor: Verkoop

Band lek ik bel binnen half uurtje wiel eraf gehaald na half uurtje wiel weer erop bij ons op de oprit en wie was die snelle monteur Ad zelf.

Top bedrijf zowel Rob als de medewerkers

Als ik denk dit gaat niet lukken omdat ik me bezwaard voel dan heeft Rob gewoon de oplossing . ik kon voor mijn grote beurt niet naar Uden en belde Rob en die zei geen probleem hoor dan komen we de auto ophalen en weer terug brengen . Ik was er even stil van . DIT IS TOCH GEWELDIG. Ik raad mensen altijd aan om naar Autobedrijf Verstegen te gaan. Een betrouwbaar bedrijf en een van de weinige.

geweldig.

Personeel is altijd vriendelijk behulpzaam. en geven goede uitleg.

Top garage!!!

Altijd vriendelijk,respectvol, VAKMENSEN!!!! Al 30 jaar zorgeloos rijden!!!!! Hartelijk dank voor de geweldige service.

Eerlijk bedrijf

Ik heb er al verschillende auto's gekocht de laatste jaren. Altijd goed en netjes behandeld. Eerlijk zijn ze ....dan weet je waar je aan toe bent. Ik hoop er nog jaren te komen

Denken mee om probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen

Klant vriendelijk.

Top ervaring , zeer betrouwbaar bedrijf

Rob is een eerlijke betrouwbare verkoper die zijn afspraken nakomt. Het is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Bedankt Rob voor de aflevering van mijn auto.

Betrouwbaar, goed bedrijf, persoonlijke benadering

Ik kocht in oktober vorig jaar de auto,waar ik twee jaar lang naar op zoek was, een Honda crv bij Autobedrijf Verstegen. Een luxe exemplaar met alles erop en eraan. Een plaatje! Met net een ton op de teller. Ik kreeg een fatsoenlijke inruilprijs voor mijn oude auto. En zes maanden BOVAG-garantie. Een paar maanden na aankoop meende ik gekraak in de startmotor te horen. De wagen naar Uden teruggebracht. In de tussentijd een Suzuki te leen gehad. De monteurs van Verstegen hebben alles nagekeken en gelukkig niks onaangenaams gevonden. Rob Verstegen, de eigenaar, vond het echter toch verstandig om me nòg twee jaar garantie op de startmotor te geven, voor het geval dat. Dat is klasse en een teken van betrouwbaarheid. Een prima bedrijf!

Auto Verstegen is een goede garage

Komt afspraken na!!!!!

Prima mensen, prima service, prima garage dus!

In de loop der jaren verschillende auto's bij Verstegen gekocht en altijd correct behandeld.

zeer fijne omgeving je voelt je er meteen thuis!!

We hebben er een Suzuki s cross gekocht geen flauwekul eerlijk en recht door zee ,een fijne ervaring ,we zijn er super tevreden over.

Een betrouwbaar, deskundig, no nonsenses en behulpzaam bedrijf

Bij de aanschaf van een auto is er voor mij maar één garagebedrijf: n.l. R. Verstegen BV te Uden Geweldige service, kwaliteit, eerlijke goede en deskundige adviezen, meedenkend met de klant, hulpvaardig. Na ruim 30 jaar ervaring nog altijd dezelfde uitgebreide service. Top garage!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig bedrijf waar niets te veel is, met fijn personeel. Kom er graag.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden en het personeel is altijd zeer vriendelijk
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens de meer dan 25 jaar lang alleen maar een geweldige service en deskundigheid ervaren. Verder betrouwbaar en eerlijk advies, vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Een top garagebedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom altijd graag bij Verstegen. Je voelt je gewaardeerd als klant. Altijd goede service! En nooit pech onderweg!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen die meedenken, goed informeren en hun afspraken nakomen. Kortom, niks te klagen in de afgelopen 10 jaar dat mijn auto bij Verstegen in onderhoud is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super service, snelle oplevering van auto en altijd bereikbaar voor vragen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fantastische garage en enorme goede service.\r\nFijn en deskundig personeel.

Loopkantstraat 12 5405NB Uden

Over Autobedrijf Verstegen

Het adres voor service en onderhoud aan alle merken, jong gebruikte occasions en verkoop van nieuwe Suzuki's.