Goed geholpen. Geen verkooppraatjes, maar eerlijke informatie.

Lekkere koffie ook.

Een super net bedrijf

Ik vind Galema en de Boer een heel net bedrijf. Ben er heel goed en netjes geholpen door de vriendelijke medewerker.

Vanaf het eerste moment tot aflevering alles dik in orde

Vanaf het eerste moment tot aflevering alles dik in orde. Eerlijk, gastvrij en alle afspraken zijn nagekomen. Ivo en Arjen allebei gedreven enthousiaste mensen en een plezier om naar toe te gaan.

Goede service!

Mooie en auto en goede service. Zou zeker terug komen

Erg goed geholpen met mijn nieuwe auto!

Wat ben ik goed en leuk geholpen aan een andere auto. Het voelde direct goed , een test ritje gemaakt en een paar dagen later kon ik hem al ophalen , ik kreeg er ook nog een heerlijke taart bij. Erg attent! Top bedrijf!

goede service, eerlijk aanbod en aardige mensen

Volvo C30 gekocht bij Galema & de Boer. Hadden eerst in de Randstad rondgekeken maar na het bezoek aan Workum weet ik weer waarom je hier zaken moet doen. Vriendelijke verkopers, historie bij de auto compleet en geen verhaaltjes erbij. Nette en eerlijke deal gemaakt en van de aflevering van de auto maken ze een feestje. De moeite waard om even om te rijden naar Workum als je een goede occasion zoekt.

Prima zaken doen!

Prima zaken kunnen doen met de heren. Heel tevreden met mijn aankoop!

Prima adres voor een occasion

Hier ben ik prima geholpen aan een fijne auto die hopelijk lang meegaat.

Uitstekend: nemen echt tijd voor je als klant vooral!

Fijn dat er nog bedrijven zijn waar de tijd voor je wordt genomen als klant. Ik moest op zoek naar een 2e hands stationwagon en vond een Skoda Superb combi via de bovag occasions site. Via deze site direct een aanvraag gedaan of de auto nog beschikbaar was en proefrit mogelijk, werd direct gebeld op een heel vriendelijke manier. Wonend in de Randstad, en goede ervaring met kopen van 1ste auto buiten de Randstad, ben ik naar Friesland gereden voor een proefrit. Fijne ontvangst met heerlijke koffie en mocht er direct een half uur in rijden. Daarna snel zaken kunnen doen. Al mijn vragen werden serieus genomen en beantwoord. De oude volvo kon ik inruilen en in 1 week is alles door Galema & De Boer geregeld bij de Volkswagen / Skoda service centrum: nieuwe APK, grote beurt, et cetera. Had toch nog wat vragen over de onderhoudshistorie en die werden direct opgepakt en beantwoord. Auto week later opgehaald en kreeg nog heerlijke taart mee ook nog. Nu rijd ik alweer 1 week met heel veel plezier in de Skoda en zou niets anders willen, en vertrouw er volledig op dat mocht er toch iets zijn met de auto - waar we niet vanuit gaan - ik bij Galema & De Boer aan juiste adres ben, al woon ik in Den Haag.

Service zoals het hoort.

Ook al koop je geen splinternieuwe auto, je wordt serieus genomen en ze willen alleen maar dat je blij wordt van de auto die je op het oog hebt. We hadden elders ook proefritjes gemaakt maar dan zat de auto nog onder de kruimels bijvoorbeeld. De auto's hier worden zeer verzorgd aangeboden. Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren. Ook het moment van ophalen van onze "nieuwe" auto was gewoon een feestje! We hopen nog heel lang in onze auto te kunnen rijden, maar voor een opvolger zouden we direct weer in Workum gaan kijken.

Super goede ervaring met leuke mensen

Super aardige, niet opdringende verkopers. Sturen foto’s van je auto als deze voor je klaarstaat. En bij het ophalen staat er een taart voor je klaar met foto van je auto! En wat voor ons belangrijk is, niet opdringerig en geven je de ruimte om te beslissen . Uitstekend adres !

Geweldig meegedacht en hele goede service.

We hadden aangegeven wat voor auto we zochten, Galema en de Boer kwamen hierna met een aantal voorstellen. Alle voordelen en nadelen op een rijtje met de prijs erbij. Bedankt heren.

Goede service en betrouwbare dealer

Arjen heeft ons goed begeleid bij de aankoop van onze nieuwe auto. Erg blij met het resultaat. Arjen denkt goed met je mee en we zijn helemaal happy.

Zeer klantvriendeijk, zowel telefonisch als persoonlijk contact.

Wij waren al een geruime tijd op zoek naar een personenauto, eentje die bij ons past qua budget. Via internet kwamen we bij Galema & de Boer en zagen wijde Chrevolet Aveo wat onze aandacht trok. De beschrijving en de zeer goede uitleg middels een video filmpje maakte ons nieuwsgierig om een afspraak te maken voor bezichtiging en een proefrit. Wij waren het snel eens omdat het een mooie nette auto betrof. Een week later hadden wij de auto gekocht en opgehaald. Dat wij snel overstag zijn komt mede door de zeer fijne ontvangst ,goede uitleg eerlijk-en openheiden vooral het wederzijdse vertrouwen. Wij gingen tevreden naar huis met in de kofferbak een attentie in de vorm van een taart met de foto van "onze" auto erop. Hoe leuk is dat.Bedankt Galema & de Boer.

Prima ervaring met goede service en nuchtere verkopers!

Bij Galema & De Boer word je fantastisch ontvangen op het zeer netjes onderhouden bedrijf. De verkopers zijn nuchter en eerlijk en verkopen niet alleen auto's, maar ook het eerlijke verhaal. Kortom, prima ervaring!

Erg tevreden met aanschaf. Vriendelijk geholpen. Afspraken nagekomen en alles snel geregeld. Auto mooi gepoetst meegekregen met nog een leuk presentje erbij!

prima!

Het is prettig en ongedwongen bij Galema en de Boer. Deskundig en vriendelijk personeel.

Prima!

Uitstekende service en vlot volgens afspraak.

Zeer positieve ervaring.

Wij hebben een bij Galema & De Boer Auto's onze auto voor een redelijk schappelijke prijs in kunnen ruilen (ondanks dat deze door gaat naar de handel) hele fijne jongere auto. Zowel telefonisch en hoe we ontvangen zijn zeer positief. Rustig, absoluut niet opdringerig en goed geinformeerd over de opties die op de auto zitten. Zeker de moeite waard om dat hele end naar Workum te rijden. Mochten we over een paar jaar deze auto in willen ruilen, checken we absoluut de website

Fijne ontvangst, betrouwbaar gevoel, menselijk, kortom een prima bedrijf en lekkere koffie.

Goed, eerlijk en betrouwbaar

Na een flink stuk rijden uit Hilversum, warm ontvangen door mede eigenaar Arjen. Geen gladde verkoper. Gewoon duidelijk en eerlijk. Kortom een hele fijne ervaring en wie weet tot een volgende keer.

Uitstekende service!

Snel en duidelijk geholpen, kwam op het juiste moment in contact zodat we snel over zijn gegaan tot koop van mijn auto. Blij mee, bedankt!

Fijne dienstverlening

Wij hebben Galema en de Boer auto’s als een zeer fijne garage ondervonden. Gewoon eerlijk en oprecht! Dank je wel Arjen voor de attentie in de vorm van een taart met de foto van de auto er op!

Alles perfect geregeld en topservice!

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen met de inruil mijn auto en de nieuwe auto is perfect afgeleverd en verliep allemaal erg soepel.

Goed!

Langs gereden op zoek naar een auto, en ze hadden er net eentje binnen die voldeed aan de eisen. Uiteindelijk de auto gekocht met goeie afspraken en vertrouwen!

Eniggaburren 10 A

8711HP Workum