Betrouwbare en eerlijke mensen

Opmarkt plaats een uitgebreide en goede en eerlijke beschrijving van de aangeboden auto. We mochten gelijk een proefrit maken. een goede prijs voor de inruil auto gekregen. al met al een blije klant.

Eerlijk, klantvriendelijk en betrouwbaar

Zeker een aanrader om zaken te doen met Galema & de Boer Auto’s.

Snel soepel geholpen

Duidelijke uitleg Klantvriendelijk

Vriendelijke mensen die zeker beschikken over de juiste kennis en een goede dosis humor! We zijn eerlijk en vriendelijk geholpen en zijn met een glimlach naar huis gegaan, ze hebben de deur altijd open staan en er is ten alle tijd ruimte voor vragen.

Prettige service, mooie auto

We hebben een mooie auto voor een eerlijke prijs gekocht bij Galema en Boer. Geholpen door Arjan. Vriendelijke man, fijn contact. Leuk dat we bij het ophalen van de auto een taart met daarop een foto van onze nieuwe auto meegekregen. Leuke persoonlijke touch!

Top service bij Galema & De Boer Auto's. Mega klantvriendelijk. Een aanrader!

Fijne service

Vriendelijke verkoper, denkt goed met je mee! Een nieuwe auto kopen brengt soms toch wat spanning mee, maar Arjan legde alles netjes uit waardoor alles in ieder geval goed duidelijk was. Wij zijn erg tevreden!

Goed ontvangen op de zaak, prettige gesprekken zijn niet “gepusht” door een koop te doen. Eerlijke prijs mogen ontvangen van een inruil wagen. Een zeer prettige ervaring en zeer zeker een aanrader!

onze ervaring is zeer goed!

zeer correct en eerlijk geholpen!Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop!

Vrinedelijk en eerlijk

In een wereld van autohandelaren die niet transparant zijn, is Galema en De Boer een top bedrijf. Vriendelijke en open eigenaren die meedenken. Je kunt hier prima een auto kopen en je oude auto inruilen. Ik ben blij met mijn nieuwe occasion met NAP, en Bovag garantie.

Heel netjes en betrouwbaar zaken gedaan

Niet voor niets naar Friesland afgereisd om mijn eerste auto te kopen want namelijk hartelijk en netjes ontvangen bij aankomst. Er werd rustig de tijd genomen voor de proefrit en alle informatie en de uiteindelijke aflevering gingen ook helemaal voorspoedig. Ik zou Galema & de Boer zeker aanraden!

Leuk om hier een auto te kopen

Open en eerlijk over de telefoon mbt de Audi A4 welke ik bij Galema en de Boer gekocht heb. Auto was eigenlijk verkocht maar die deal ketste af. Zodoende belde ze terug om mij nog een kans te geven. Na een leuk gesprek konden we nog wat onderhandelen en zijn we er goed uitgekomen. Open en eerlijk. Auto is netjes afgeleverd op het afgesproken tijdstip, ondanks dat ze het heel druk hadden. Leuke extra'tje was de taart met een foto van de auto erop.

Prima en zonder poespas geholpen.

Goed geadviseerd. De ontbrekende witte nummerplaat werd persoonlijk thuisbezorgd.

Alles uitstekend geregeld en vriendelijk!

Zonder problemen een auto aangeschaft. Vriendelijk ontvangst en dik in orde!

Klantvriendelijk

Er werd veel tijd vrij gemaakt voor mij en al mijn vragen en overal was een antwoord op. Een proefrit maken was ook geen probleem. Dankzij de algehele vriendelijke service voor, tijdens en na de koop was het heel erg fijn om hier een auto aan te schaffen.

Goed geholpen en deskundige medewerker

Goed geholpen en deskundige medewerker.

Zeer vriendelijk

Geen mooie verkoop praatjes gewoon eerlijk en oprecht. We zijn met een mooie en fijne auto weer naar huis gegaan helemaal top!

Goed autobedrijf met mooie auto’s.

Mooi autobedrijf en erg flexibel. Ook in de avond is het geen probleem (op afspraak) Heb hier een erg nette golf 7 Gti gekocht die er ook erg goed bij stond. Alles netjes schoon zoals het hoort. Was bij de koop een mogelijk klein probleempje met olie maar dit bleek toch niks te zijn en werd ook goed mee omgegaan. Ook het inruilen van m’n oude auto was geen probleem. p.s. Houd er alleen wel rekening mee dat je niet kunt pinnen ;)

Netjes en correct, prettig in omgang. top!

Netjes en correct, prettig in omgang. top!

Klantvriendelijk en eerlijk bedrijf! Aardige gasten.

Leuk en eerlijk bedrijf. Goed contact zowel telefonisch als via de app. Warm ontvangst toen ik kwam voor een proef rit. Na het maken van de deal werd ik keurig op de hoogte gehouden wanneer de auto afgeleverd kon worden. Ze doen wat ze zeggen. Goed gevoel bij deze mannen. De auto werd zeer netjes afgeleverd en met een heerlijke auto en een goed gevoel weer naar huis gereden. Een aanrader!

Goed geholpen. Geen verkooppraatjes, maar eerlijke informatie.

Lekkere koffie ook.

Een super net bedrijf

Ik vind Galema en de Boer een heel net bedrijf. Ben er heel goed en netjes geholpen door de vriendelijke medewerker.

Vanaf het eerste moment tot aflevering alles dik in orde

Vanaf het eerste moment tot aflevering alles dik in orde. Eerlijk, gastvrij en alle afspraken zijn nagekomen. Ivo en Arjen allebei gedreven enthousiaste mensen en een plezier om naar toe te gaan.

Goede service!

Mooie en auto en goede service. Zou zeker terug komen

Erg goed geholpen met mijn nieuwe auto!

Wat ben ik goed en leuk geholpen aan een andere auto. Het voelde direct goed , een test ritje gemaakt en een paar dagen later kon ik hem al ophalen , ik kreeg er ook nog een heerlijke taart bij. Erg attent! Top bedrijf!

Eniggaburren 10 8711HP Workum