Ik werd hartelijk ontvangen en heel goed begeleid in het kopen van mijn nieuwe auto!

Alles voelde goed!

Een netjes en eerlijk bedrijf

Snel en goed contact, heel vriendelijk en een goede (inruil)prijs

Goede ervaring

Vorige week een golf gekocht bij dit bedrijf. Zeer hartelijk ontvangen en een prettige sfeer. De auto werd compleet en mooi gepoetst afgeleverd.

Goed en eerlijk bedrijf

Een prachtige BMW hier gekocht. Werd zeer goed geholpen en we konden al snel tot een deal komen. Aardige mensen. En veel mooie auto's. Een aanrader als u op zoek bent naar een nieuwe auto.

Gastvrij en vriendelijk, uitstekende service.

Wij werden goed ontvangen, kregen een helder en eerlijk advies over onze inruilauto. Tevens werden er accessoires toegevoegd aan de nieuwe auto zonder veel getouwtrek. Dit bedrijf zou ik zeker aanraden!

Een illuster bedrijf met hoffelijk personeel

Kort maar krachtig

Ik heb er een top auto gekocht!

Fijne prettige eerlijke onderhandeling, mooie zaak met goede auto’s!

Onze ervaring is vriendelijk en betrokken.

Vanaf het eerste contact tot aan de aankoop van de auto was er vriendelijkheid in het gesprek. Er was tijd voor koffie en wederzijds kennismaken. De betrokkenheid was 'hart voor de zaak' om het product, de auto, en daarmee de aankoop voor de klanten zorgvuldig te begeleiden.

Vriendelijke mensen en erg meedenkend

Van a tot z prima geholpen.

Goed en met vertrouwen

Of dat vertrouwen klopt moet gaan blijken. Ik heb de auto nu 1 dag met 185 km achter me. Die verliepen prima. Dashboard is zonder cruise controle dat is de enige tegenvaller de motor ziet er heel goed uit loopt als een zonnetje - tot nu toe :)

Zeer vriendelijk en behulpzaam en een prettige afwikkeling

Vriendelijk en wederzijds vertrouwen. Geen verkooppraatjes maar een eerlijk verhaal.

Wederom fantastisch!

Voor de vierde keer een occasion gekocht bij Galema&deBoer. We waarderen het persoonlijke contact, het geduldig beantwoorden van onze vragen en het meedenken bij de aanschaf van een andere auto. Dit alles in een prettige sfeer. Bij het ophalen van de auto is alles keurig geregeld en uitgelegd en ook kregen we nog een heerlijke slagroomtaart mee naar huis.

Super ervaring!

Al ruim een week in het bezit van een nieuwe Kia Ceed. Super blij mee! Top service van deze garage, ze dachten mee met ons en hebben zelfs een halve dag bedenktijd gegeven voordat we hadden toegezegd op de koop. De auto kreeg een grote beurt en stond eerder voor ons klaar dan gepland. Alles was netjes geregeld en thuis gelijk de taart aangesneden die we meekregen, die was erg lekker!

In het weekend zag ik een prachtige BMW op de site staan en via de chat kon ik direct contact leggen voor het maken van een proefrit. Bel even voor vertrek dan zorgen wij dat de auto klaar staat en dat we de tijd voor je hebben. Geen verkoop praatjes maar wel (net als ik :-)) enthousiast over de auto. De koop was snel rond waarbij inruil ook geen probleem was als ik dat wenste. De auto zag er prachtig uit toen ik deze op kwam halen en Arjen nam alle tijd voor me, fijn ! Ook toen er na een paar dagen een mankement naar boven kwam werd samen naar een oplossing gezocht. Kortom: vriendelijk, vertrouwd, eerlijk en daardoor een hele prettige ervaring. Dit gun ik meer auto bedrijven toe!

Top bedrijf - eerlijk en meedenkend!

Arjan heeft ons uitstekend geholpen met het vinden van onze nieuwe auto!

Verrassend leuk en positief!

We zijn vriendelijk behandeld en vonden het een gezellige ongedwongen sfeer. Geen pusherige verkoper die je probeerde een auto aan te smeren. Gewoon gemoedelijk en eerlijk. Bij het ophalen van de auto kregen we nog een leuk presentje mee. Leuk ervaring!! Bedankt.

Super professioneel

Zeer goede en vriendelijke, super !!

Fijn personeel

We zijn goed geholpen, betrouwbaar

Correct geholpen en fijne nazorg

Begin dit jaar een Audi A6 gekocht bij Galema en de Boer. Een uitgebreide proefrit was geen probleem en ook de auto even op de brug bij een collega bedrijf was zo geregeld. Uiteindelijk een prijs overeengekomen en de auto mee naar huis... Een onverwacht bericht op de boordcomputer over olieniveau werd adequaat op gereageerd en er werd door de heren correct nagebeld over de melding en ook 2 weken later was er nog een opvolging. Keurig afgehandeld.

vriendelijke service

een aanrader voor iedereen

Betrouwbaar en eerlijk!!

Fijne mensen om zaken mee te doen!! Staan voor je klaar als dat nodig is en helpen je altijd!! Van harte aanbevolen!!

Onterechte afhandeling

Eind November 2022 een leuke wagen gekocht bij GALEMA EN DE BOER Helaas bleek na een week! er weinig goeds aan deze wagen !! Dit telefonisch kenbaar gemaakt. Na een lang verhaal kort met van beide kanten vast goeie bedoelingen, althans ook hier hebben wij onze twijfels enorm bij, aangegeven wij graag ons aankoop bedrag terug wilden. Hier heb je als particulier gewoon recht op! Er werd ons toen verteld dat er dan €500 ingehouden werd !! Omdat….? Wij hebben binnen een week niks kunnen doen aan motor olie problemen!! En hier hebben wij bij de aankoop zelfs nog om ge vraagt maar nee dit werd ontkent want nee dit was niet bekent …. Slechte zaak dus en erg oneerlijk !!!! En het ergste is, de auto staat nu dus, want wij hebben de auto uiteindelijk wel terug gebracht en er is dus geld van ons ingehouden, gewoon weer TE KOOP!!! Maar pas op!!! deze Zwarte VW Golf van 2013 met kenteken: G-625-XJ kent motor olie problemen en is nu met een goedkope oplossing gerepareerd !!! Dat wil zeggen dat je dus in de (nabije) toekomt een motor revisie zult moeten uitvoeren, á€3200!!! Wilt u meer weten bel ons gerust nr 0615103636!

Goedendag Familie de Graaf, Bedankt voor jullie review, echter zien wij dit iets anders dan dat jullie dat zien. We hebben jullie 3 opties voorgelegd waarvan de 1e optie een motorflush was. Dit wilden jullie wel proberen. Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren hadden we 2 opties qua motorrevisie waarvan de 1e volledig voor onze rekening zou zijn en de 2e optie van 3200,-, een complete motorrevisie met nieuwe zuigers, zuigerveren, distributieketting enz zou zijn. Voor de laatste optie verwachtten wij een mee betaling van jullie kant van van 1000,- wat naar ons inzien in overleg met de BOVAG een keurig voorstel was. Jullie waren absoluut niet bereid om überhaupt nog iets te gaan betalen voor de auto en wilden hem retour brengen zonder de motorflush af te wachten. Nadat wij bij verschillende instanties hebben geïnformeerd zijn wij inderdaad niet verplicht om de auto ''zomaar'' terug te nemen. Jullie hebben 10.000,- voor de Golf betaald en wij hebben met jullie de afspraak gemaakt dat jullie 9700,- van ons terug zouden krijgen wat ook is gebeurd. We hebben jullie nog gevraagd of jullie vonden of het nu uiteindelijk toch goed opgelost is waarop jullie antwoorden: '' Het is voor ons en voor jullie niet leuk maar dit is de beste oplossing'' Nu schrijven jullie deze review wat ons zeer betreurd en vinden wij dat we hierop moeten reageren wat we uiteraard ook al telefonisch hebben geprobeerd. Met vriendelijke groeten, Arjen Galema & Ivo de Boer Galema & de Boer Auto's

In één woord , geweldig…

Een hele mooie deal gesloten, een prachtige auto gekocht, start was iets minder , maar jeetje wat een top service, Alles uit de kast getrokken om onze droomauto goed en wel af te leveren , Telefonisch en via app, en live super goed te bereiken, super aardige behulpzame mannen , Arjan , en Jelmer & Ivo , nogmaals dank voor jullie service… Niet te vergeten , bij aflevering van onze Mini, kregen we een zalige taart met een foto van onze mini . Deze was heerlijk We zullen deze service niet snel vergeten .

Eerlijk bedrijf

Net een mooie VW Golf gekocht bij Galema & de Boer. Na eerst telefonisch contact te hebben gehad een afspraak gemaakt om de auto te komen bekijken. Ruim de tijd gehad voor een proefrit. Hierna met Arjan om tafel gezeten voor verdere uitleg en zijn we het vrij snel eens geworden over de prijs. Open en eerlijk. Tijdens het gesprek genoten van een heerlijke kop koffie. Voorbanden van de auto waren aan vervanging toe, dit hebben we voor een prima prijs kunnen regelen met Arjan. Auto is afgeleverd met een nieuwe APK. Nu de auto echt uitproberen en genieten maar.

Betrouwbare en eerlijke mensen

Opmarkt plaats een uitgebreide en goede en eerlijke beschrijving van de aangeboden auto. We mochten gelijk een proefrit maken. een goede prijs voor de inruil auto gekregen. al met al een blije klant.