Wat een topservice!!

Na ruim 4 maanden een lastig mankement aan onze Skoda Kodiac. Voor reparatie onder garantie hebben ze werkelijk alles uit de kast gehaald om onze auto voor onze vacantie klaar te krijgen. Alsof ze alleen voor jou werken, en het is gelukt! Super bedrijf !! Deze keer is de taart voor jullie

Vriendelijk en goed geholpen.

Leuk en goed geholpen!

Nuchtere top service

Vanuit Utrecht ‘all the way’ naar Workum gereden voor een proefrit. Auto stond keurig klaar en ook inruil was snel geregeld. Aardige verkopers, no-nonsense.

Helderheid

Xij winden er geen doekjes om nee helderheid weet waar je aan toe bent, eerlijkheid, daar kom je het verst mee. Een mooi bedrijf. Met vriendelijke groet,....

Goede ervaring

Goede ervaring Vriendelijk en goed geholpen Bedankt voor de lekkere taart Groetjes Diana

Prima ervaring

Wij hebben hier een mooie auto gekocht. Helaas viel de inruilprijs van onze "oude" auto behoorlijk tegen omdat er iets niet in orde leek te zijn met de motor. Service en vriendelijkheid waren verder prima.

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van de nieuwe auto.

Het autobedrijf geeft een goede service en we zijn vriendelijk en vakkundig geholpen.

Prima service en ze doen wat ze zeggen

Prima service en ze doen wat ze zeggen

Eerlijk en betrouwbaar

Afgelopen zaterdag heb ik mijn fiat 500 opgehaald. Voorafgaande heeft Galema en de Boer ervoor gezorgd dat de auto volledig naar klantenwens gerepareerd is. De medewerkers hebben op mij echt de indruk achtergelaten achter een goede auto te willen staan.

De verkoper beschikt over de juiste kennis en er wordt ook de tijd voor je genomen. Ik mocht zelfs een proefrit maken met de auto naar mijn ouders die aan de andere kant van Friesland wonen. Top service en ik ben super blij met de aangeschafte auto!

Vriendelijk en vlot qua reacties

Prima auto gekocht. Omschrijving van de conditie van de auto had iets gedetailleerder gemogen.

Eerlijk en prettig

Gerrit heeft na ons telefonisch contact netjes de auto gereserveerd. Los vh prettige contact, geen verkooppraatjes maar ook nog veel inhoudelijke kennis. Dank!

Goede service!

Super service snelle afhandeling En goede prijs gekregen inruil auto!

Goede garage

Zijn erg meedenkend ,zeer vriendelijk en leveren kwaliteit.

Goed bedrijf.

We hebben hier een renault clio estate gekocht en wat waren deze mensen prettig en meedenkend. Vanaf het eerste moment tot het ophalen heeft het ons uitstekend bevallen. Ook nadat er een paar kleine puntjes waren hebben ze dit keurig afgehandeld. Als we ooit weer een andere auto nodig hebben gaan we hier als eerste kijken.

Heb een kleine week geleden een Renault Mégane cabrio (2001 met 133.000 km) gekocht. Na telefonisch contact vanuit Assen naar Workum gereden. De auto stond in keurige en zeer nette staat klaar en was, zoals men mij de auto had omschreven. In super nette staat en een eerlijke, frisse wagen. Contact en afhandeling was zeer correct en betrouwbaar. Geen snelle verkoper, maar er werd de tijd genomen om alles duidelijk te bespreken en af te handelen onder genot van een kop koffie. Ik zeg het niet snel, maar ik zou in de toekomst een auto door de telefoon durven te kopen. Een zeer prettig bedrijf met prima verkopers!!!

Top bedrijf !

Keurig afgeleverd met presentje ! Nette inruilprijs gekregen, vriendelijk personeel, super tevreden over dit bedrijf! Kom zeker weer terug!

Fijne dienstverlening

Vriendelijke ontvangst, ongedwongen sfeer. In alle rust een proefrit kunnen maken en nog steeds erg tevreden met de auto.

Correct en meedenkend!

Klantvriendelijk en meedenken met de persoonlijke wensen. Daardoor wederom een auto naar tevredenheid gekocht.

Vriendelijk en eerlijk

Jelmer gaf goede en eerlijke informatie, geen sluwe verkooppraatjes. Ik kreeg de ruimte om na te denken en ik mocht de auto al gauw ophalen na het sluiten van de deal! Bij dag 1 merkte ik dat de claxon het niet deed, dit probleem is ter plekke opgelost. Ik zou hier zeker terugkomen.

Perfect!

Zeer vriendelijke en proffesionele mensen met een transparante manier van werken. Ze benoemen punten eerlijk en zorgen ervoor dat je met een goede auto weggaat. Ik zou er zo weer een auto kopen!

De aankoop ging vlekkenloos!

We hebben een toyota aygo gekocht. Na een proefrit en goede uitleg van de verkoper, hebben we besloten de auto te kopen. De auto werd spatzuiver afgeleverd. Dit was de 2e auto die we bij Galema en de Boer hebben gekocht. Top adres!

Eerlijk. En gemoedelijk

Vorige week de auto gekocht en opgehaald. Eerlijk advies. Geen gladde praatjes, gewoon t eerlijke verhaal. Ongedwongen en een lekker bakje koffie. Uiteindelijk kregen we een mooie auto bij de taart ;-)

Eerlijk, en goed bedrijf

Mooie auto' te koop!

Fijn autobedrijf

Vriendelijk personeel met een eerlijk verhaal. Ik voelde me zeer welkom en was blij met de deal die we konden sluiten. Ik zou er zo weer een auto kopen. Aanrader!