Uitstekende service, goed advies en zeer behulpzame verkoper.

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van mijn BMW 118i bij Automakelaarz. De verkoper was van begin tot eind zeer vriendelijk, fair en behulpzaam bij alles. Er waren enkele onzekerheden omwille van mijn Belgische nationaliteit, maar ook hier werd ik zeer goed begeleid doorheen het proces. Het team verdient een 10/10.

Prima ervaring

Bmw 1 serie gekocht via Automakelaarz. Vriendelijk ontvangen en prima uitleg gekregen. Het was allemaal netjes en snel geregeld. Met de garantie was een klein foutje gemaakt maar dat werd snel hersteld. Kortom goed gevoel aan overgehouden.

AANGENAAM VERRAST

Ik houd er niet van om recensies te schrijven, maar in dit geval maak ik een uitzondering. Ik leg graag uit waarom. Vanaf de eerste kennismaking met Auto Makelaarz viel mij het volgende op; - medewerkers hebben verstand van zaken - er wordt goed en helder gecommuniceerd - men is oprecht, vriendelijk en behulpzaam - de afhandeling is secuur, netjes en verzorgd Kortom te mooi om waar te zijn. Maar het is zonder te overdrijven toch echt zo. Via dit bedrijf heb ik een mooie AUDI A4 cabriolet voor een zacht prijsje op de kop weten te tikken. Heb ik geluk gehad? JA, bij het vinden van dit bedrijf en NEE, in die zin dat ik geen uitzondering ben. Dit blijkt wel uit de vele positieve recensies van andere tevreden/blije kopers. Ben je op zoek naar een occasion maar heb je weinig kennis van auto's, dan kan ik je Auto Makelaarz zeker aanbevelen.

nieuwe auto super blij!

Ik ben goed geholpen door een zeer klantvriendelijke meneer en heb zojuist hier een nieuwe auto aangeschaft. Top!

Een prachtige auto gekocht.

Een klein bedrijf maar het heeft de zaakjes goed voor elkaar. We zijn er goed en professioneel geholpen en we hebben een prachtige auto met inruil van onze auto kunnen kopen.

Ben ik heel blij met jullie werk ,optijd reageren netjes geregeld allees TOP

Prima geholpen, prima service en scherp geprijsd.

Prima geholpen, prima service en scherp geprijsd.

Niks mis mee

Behulpzaam en aardig! Auto prima in orde.

Super goed

Ik wou een auto invoeren in deze aparte tijd van corona en dat is gewoon heel moeilijk als particulier zijne. Na wat research ben ik bij Automakelaarz terecht gekomen. Het voelde eerlijk gezegd allemaal een beetje raar omdat je zonder echt fysiek contact wel belangrijke gegevens met elkaar uitwisselt. Uiteindelijk het volle vertrouwen in dit bedrijf gekregen want wat is dit super gegaan. Dit is bedrijf is zeer netjes en het contact wat zij met je hebben is erg persoonlijk en zij staan elk moment van de dag voor je klaar, zelfs buiten bedrijfstijden om. Samengevat, een super goed bedrijf met veel kennis van zaken en een super goede communicatie.

Op Auto Trader zag ik een mooie BMW 1 serie staan. Na een proefrit kocht ik direct de auto. Wat kleine details waren afwijkend (de auto had bijvoorbeeld in tegenstelling tot de advertentie geen stoelverwarming). Ook moest de auto geïmporteerd worden uit Duitsland. Het importproces was nieuw voor mij en begreep ik niet helemaal. Het veroorzaakte onnodig wantrouwen aan mijn zijde waardoor ik mij juridisch ging indekken om eventueel af te zien van de aankoop. Zo werd ik uiteindelijk niet de makkelijkste klant. De heer Afassi bleef echter zeer rustig. Ondanks de escalatie bleef hij zich vriendelijk en professioneel opstellen. Alles was in orde gaf hij aan en dat bleek uiteindelijk ook zo te zijn. Het hele importproces werd keuring netjes geregeld zonderdat ik daar omkijkennnaar haf en er kwamen geen extra kosten bij. Inmiddels heb ik mijn auto weggebracht voor een grote beurt (inclusief controle) bij de BMW dealer. De auto was in perfecte staat dus heb ook hier geen extra kosten hoeven te maken. Het vertrouwen in het bedrijf Automakelaarz is enorm toegenomen. Ik kan Automakelaarz zeker aanbevelen.

Perfect ook afterservice

Nette mensen, ze bellen je terug met de vraag of alles naar wens is met de auto. Dit hadden wij niet verwacht. Wij zin tevreden met onze nieuwe auto.

Aanrader

Van deze mensen kunnen veel autobedrijven een voorbeeld van nemen. Goede prijzen, ze geven ook goede prijzen voor je inruilauto terug zonder eerst te beginnen met belachelijke prijzen zoals veel ander bedrijven doen. Aanrader

Goed heel erg aardig klantvriendelijk.

Alles na vervachting goede service

Top service!!!

ik heb mijn auto via hier verkocht en boven verwachting goed!!! Binnen 24 uur was hij verkocht!! Voortaan als ik een auto wil weg doen kom ik hier. Egt top service , duidelijk en geen zorgen.

Ik heb auto gekocht bij makelaarz

Ik ben tevreden, en hij is heel klantvriendelijk en hij komt zijn afspraken na Goeie service.

Uitstekend! goede service

Je wordt goed geholpen ook na de koop!

Uitmuntend

Uitmuntend, boven verwachting. Prijs is goed, service is goed. Snelle reacties op vragen. Alles vrijblijvend, wordt niet aangedrongen om te kopen. Vriendelijk. Heb mijn tijd genomen. Was allemaal prima

Duidelijk, eerlijk en behulpzaam.

Zeer goed geholpen bij het kopen van een auto. Ik ben heel erg tevreden en zou een ieder Automakelaarz aanraden.

Een auto gekocht die binnen mijn budget en verwachtingen past. Netjes geholpen, aardig en correct. Nemen de tijd voor je. Alles goed geregeld. Ook de apk kosten hebben ze niet in rekening gebracht. Tevreden.!

zeer goede service!

Een goede srvice staat voor je klaar heel behulpzaam. Een goed en eerlijk advies. Helpt je auto te verkopen. Is een aanrader om je auto zonder verlies snel te verkopen!! Top!

Transparant eerlijk en sociaal

Deskundige advies , klantvriendelijk, bovag garantie

betrouwbaar en deskundige advies voor zo wel verkopen van je auto als kopen van een auto. Altijd met Bovag garantie.

Zou ik deze man aanbevelen? Nee absoluut niet! Erg onprofessioneel met het afhandelen van een geval waarvan híj nog geld moest overmaken. Dreigende smsjes sturen op zondagavond. Belachelijk. Ik hoop dat meer mensen door zijn praatjes heen prikken voordat ze de aankoop doen

Beste , Je hebt zeer een mooie Seat leon gekocht met 1 sleutel. Dit is vooraf ook gemeld. Wij hebben paar weken na de koop alsnog een toezegging gedaan om de 2e sleutel te leveren. Voor de programmering dient u naar een garage te rijden. Uw verzoek om u kilometervergoeding te betalen omdat u uit Landgraaf komt, kunnen we niet accepteren. Vervolgens mocht u bij de Seat/VW dealer bij u in de buurt een sleutel bij laten maken. De dealer dient aan ons factureren. We hebben tot op heden ons geen factuur ontvangen Wij zien geen enkele reden om te dreigen omdat u ons slecht wil beoordelen. We hebben duidelijke afspraken gemaakt. Indien u hier niet aan wilt houden, dan is dit uw keuze.

Toppieee

Afgelopen week mijn nieuw auto gekocht ben er apenrots op. Prijs was goed auto rijdt en schakelt boven mijn verwachting. We hadden op deze bewuste zaterdag drie auto’s bekeken bij andere garages. Dit was m dus geworden . Toppiee

Aanrader

Ben netjes geholpen, aardig mensen. Zetten geen druk om een auto te kopen net ale vele andere verkopers. Ze zijn Transparant, geen gladde verkooppraatjes. Ze geven aan of er kosten aan zitten te komen. Heel erg fijn. Hier kunnen vele bedrijven een voorbeeld van nemen. Echte aanrader

Everdenberg 107

4902TT Oosterhout