Was zeer tevreden hele nette mensen denken met je mee. Zoeken naar oplossingen, hele snelle service echt een aanrader

Eerlijk, betrouwbaar en komt zijn afspraken na.

Ik heb er een prachtige bmw gekocht, en heb er geen spijt van. Op dezelfde dag dat ik kwam kijken kon ik hem meenemen en was alles, overschrijven, inruil, geregeld. De meldcode van mijn auto had ik niet meegenomen en vertrouwde erop dat dit later, nadat ik thuis de gegevens doorgegeven had, goed zou komen. Dat is uiteraard gebeurt. Alles wat de verkoper beloofd had heeft hij gedaan. Ook de onderhouds rekeningen die nog bij de oude eigenaar lagen, keurig gekregen. Kortom, een betrouwbaar iemand en ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Onze droomauto gekocht voor een super prijs en inruil was ook naar tervredenheid

Perfecte auto gekocht voor een hele scherpe prijs. 1e eigenaar in Nederland. Net 10.000 km op de klok. Bijna nieuw. Waarom dan ook een nieuwe kopen? Inruil van onze oude, 10 jaar auto was ook naar tevredenheid. Marktconforme prijs ontvangen. Leuk gesprek gehad en een set all wheather banden was ook nog voor een goede prijs te regelen incl. opleggen! Jongens... tot de volgende!

Fijne service

Fijne mensen

Zeer goed geholpen!

Ik heb een Mercedes A-klasse van 2019 gekocht en ik ben zeer tevreden en goed geholpen! Inclusief alle garantie’s wat mij een zekerheid geeft! Afspraken worden nagekomen! Een hele lieve verkoper. Kortom top service!

Vriendelijke verkoper, goede service.

Skoda Octavia RS gekocht. Verkoper was zeer vriendelijk, nette prijs voor onze inruilauto gehad (Seat altea XL) Snel geregeld en konden de auto in de avond halen (uiteraard makkelijk voor werkenden)

Goede service en prima deal kunnen sluiten

Prima deal kunnen, prettige sfeer en goede uitleg

Top geregeld

Makkelijk en snel een mooi Bpm resultaat. Eenvoudig alles via de app aanleveren en binnen paar dagen de aangifte in de Mail

Ben blij dat ik dit hier gedaan heb.

Duidelijke voorbeelden wat aangeleverd moet worden. Snelle afwerking van de aanvraag, hierdoor snel antwoord van RDW.

Snel en uitstekend geholpen!

Alles makkelijk verlopen. Prima in de communicatie en alles word voor je geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goed geregeld snel en correct

Na telefonisch/app contact de juiste gegevens verstrekt en tijdig op de dag van de keuring het rapport ontvangen om door te sturen naar de RDW. Een week later de schikking van de RDW ontvangen zonder op of aanmerkingen en betaald. De volgende keer zou ik ze zo weer benaderen.

Bedankt voor de begeleiding, service was top!

Bedankt voor de begeleiding, service was top!

Zeer heldere en duidelijke communicatie zowel telefonisch als per e-mail. Snelle afhandeling, goed bereikbaar en professioneel. Een aanrader voor een ieder!

Goede prijs/ kwaliteit

Een mooi bedrijf waar klant tevredenheid op nr. 1 staat! Ik beveel dit bedrijf aan iedereen aan!

Deskundig, snel & vriendelijk!

Bij Automakelaarz aangeklopt voor advies voor de verkoop van mijn auto. Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Mijn auto binnen no time verkocht, snel en top geregeld, bedankt heren!

Goede taxatie rapport en snel ook

Had snel een taxatie rapport nodig met het importeren van een voertuig. Dat heb deze mannen kwalitatief snel kunnen realiseren! Topwerk!

echt een topper rabi!!!

als je eerlijke bpm wilt betalen ( bpm is sws dikke onzin ) over je auto, ga naar rabi! overheid naait je anders. kan de helft goedkoper! snel eerlijk en een aardige vent! echte aanrader! hij weet wat hij doet.

Zeer vriendelijk, eerlijk en geen poetspas. Hebben mij persoonlijk goed advies gegeven.

Boven verwachting!

Hartstikke goed geholpen! Alles was naar wens en verwachting. Echte vak mensen! Die weten waar ze het over hebben en mee bezig zijn. Op gebied van autos zijn ze zeer deskundig. Voor de rest altijd vriendelijk, open en transparant. Zeer goeie ervaring en een aanbeveling waard!

Snelle import actie!

Na een eerste gesprek en proefrit hebben we uiteindelijk gekozen om zelf een auto te zoeken in Duitsland en te laten importeren door Auto Makelaarz. Nadat we de auto hadden doorgegeven was deze binnen een half uur gereserveerd en binnen een aantal dagen stond deze al in Nederland. Auto Makelaarz heeft alle papieren en keuring netjes verzorgt en binnen 2 weken is de auto op kenteken gezet. We rijden heerlijk in onze nieuwe BMW 1 serie. Super bedankt!

Geen kleine lettertjes! Helder en duidelijk zaken gedaan, geen verrassingen achteraf! Je auto wordt gewaardeerd en niet afgekraakt zoals bij vele auto bedrijven. Top automakelaarz

Top service!!

Boven mijn verwachtingen geholpen. Vlot, deskundig en betrouwbaar.

Vakkundig

Ik heb op 25 aug. een auto gekocht bij deze garage. Na het lezen van vele posetieve reviews dacht ik dat het een beetje overdreven was, totdat ik het zelf meemaakte.. deze garage geeft meer om de wensen van de klant dan alleen zaken doen en geld verdienen. Ze zijn vakkundig en weten waar ze mee bezig zijn en doen. Kortom wil je een goed gevoel hebben bij het kopen van een auto sla deze autobedrijf niet over en neem een kijkje..

Goedkeuring

Ik werd goed geholpen en heb weer wat geleerd

Super geregeld

Voor het eerst een auto geïmporteerd uit Duitsland. Via internet terecht gekomen bij automakelaarz. Binnen 2,5 week auto op kenteken. Alles moet je aanleveren met foto's maar dat is goed te doen. Je wordt prima geholpen. Ook al is automakelaarz erg druk ze bellen of appen je altijd terug. Ik had in eerste instantie gedacht dat ik veel meer moest doen maar met een pakket regelt automakelaarz alles voor je. Tevens de voor jou beste BPM berekening. Niet twijfelen om dit aangesloten bovag bedrijf in te schakelen.