Betrouwbaar

Ik heb zeer goede ervaringen met deze Autobedrijf. Deze mensen zijn heel transparant en denken mee aan de wensen van de klant. Kortom ze zijn: Dynamisch Meedenkend Transparant Openminded Eerlijk !!!

In 2019 had ik een mooie Jaguar XE die ik wilde verkopen. Ben bij verschillende dealers geweest en kreeg prijsvoorstellen waarvan ik bijna moest huilen. Uiteindelijk ben ik bij Automakelaarz terechtgekomen en zij hebben mijn auto voor me verkocht. Ze waren zeer transparant, de communicatie verliep heel goed en ik kreeg de marktwaarde voor mijn auto. Vervolgens heb ik enkele weken geleden mijn droomauto gekocht bij Automakelaarz en werd mijn auto in mindering gebracht in de aankoopprijs. Zeer tevreden klant!

Ik ben heel erg tevreden super klant vriendelijke mensen daar!

Geweldig aanrader gooie service

Gooie service. Komt afspraken na

Top bedrijf

Ik ben heel tevreden , altijd netje geregeld , ,op tijd reageren helemaal top bedrijf

Super net bedrijf

Zeer net bedrijf met kundige mensen een aanrader voor iedereen

Fijn autobedrijf om van te kopen. De informatie die ik ontving is duidelijk en nuttig. Daarnaast ben ik te spreken over de service die het bedrijf verleent. Mijn complimenten en dank voor de service.

Zeer nette en vriendelijke mensen, we zijn goed geholpen dienstverlening was optimaal. Niet opdringerig net als vele. Voor mijn auto een nette prijs gehad voor inruil. Is dit bedrijf aan te bevelen. Zeker weten.

Ik heb vorige week een nieuwe auto gekocht via automakelaarz. De eigenaar heeft mij netjes te woord gestaan en geholpen. Naast het verkopen heeft hij ook met mij meegedacht over verzekeringen etc.. Daarnaast kreeg ik een eerlijke prijs voor mijn inruilauto. Verder alleen maar lof voor automakelaarz

Goeie zaken gedaan, ze zijn heel erg netjes en ze hebben mij goed geholpen.

Op zich goed, maar komt niet alle afspraken na…

Verleden jaar april een Audi gekocht, navigatie was nog niet geactiveerd, maar dit werd na melding direct geregeld bij Audi dealer. Verkoop en levering gingen prima. Bij de koop was afgesproken dat we een update van de navigatie voor onze andere auto zouden krijgen. Echter na herhaaldelijke mails, telefoontjes en appjes, wordt deze afspraak al maanden volledig genegeerd. Het gaat niet om een groot bedrag, maar ik baal ervan wanneer afspraken niet volledig worden nagekomen….

Top service !

Gekozen voor de import diensten van AUTO MAKELAARZ. Het invoer proces is snel en voordelig verlopen. Duidelijke communicatie. Ik ben zeer tevreden!

Fijne service

Ik heb de service van Automakelaarz als prettig ervaren. Ze reageren snel en komen afspraken na. Een fijn bedrijf om een auto te kopen.

Uitstekend,klantvriendelijk! Nette auto’s marktconform prijzen. Zeer zeker een aanrader

Vriendelijk en snel afgehandeld

Vriendelijke en behulpzame jongens denken goed met je mee.

Auto ingeruild

Ik kreeg een eerlijk bedrag voor mijn auto en heb een topauto ervoor teruggekregen. De eigenaar heeft mij helpen zoeken naar een auto. Met garantie aangeschaft, uiteindelijk niet nodig geweest maar fijn dat dit mogelijk was. Hele fijne ervaring met de zaak, echt een aanrader.

Topp!!!

Van begin tot eind netjes en vlot, ze zijn niet opdringerig en hemelen de auto niet op, de verkoper gaaf aan waar een deukje en krasje zat. had het zelf niet gezien. Dit hebben we echt gewaardeerd. De auto kon gelijk mee. Wij zijn een week later gecontacteerd of alles naar wens was. Top service. Zeker een aanrader.

Vriendelijk, juiste informatie en klantgericht. Ik ben zeer tevreden over de wijze van omgang en afspraken.

Deskundig, betrokken en transparant

Ik heb recent mijn auto gekocht via Automakelaarz en mijn auto verkocht. Wat mij opviel is de snelle afhandeling met de leasemaatschappij en een marktconforme prijs voor mijn oude voertuig. Erg handig ook de optionele garantiepakketten welke aangeboden worden. Zorgeloos rijden in een occasion De verkoper kwam deskundig en transparant over bij mij.

Transparant, betrouwbaar & integer !

Heb onlangs een T-roc gekocht bij AutomakelaarZ. de Eigenaar liet netjes zien waar de t-roc gebruikerssporen/schade had rondom de auto , zelfs hield die me op de hoogte van de kleinste details ! Top verkoper en daarnaast ook een man met een hart van goud. Heel eerlijk, integer en betrouwbaar. legt ook bij elk onderwerp uit wat zijn logica er achter is en waarom die bepaalde keuzes heeft gemaakt . heel transparant . ben veel te weten gekomen over de man en zijn handelswijze . Kijk er naar uit om in de toekomst weer zaken te doen . tot dan!

Top&Betrouwbaar bedrijf!

Prachtige auto gekocht, super vriendelijk geholpen en met een heel tevreden gevoel weg gereden in mijn nieuwe volkswagen tiguan!

Perfect!!

Ik heb automakelaarz als buitengewoon prettig ervaren !!! Ze zijn zeer correct en zijn zeer nauwkeurig en komen hun afspraken perfect na !! Zeer tevreden over de afhandeling,van aan en verkoop van mijn auto !! Ze doen ontzettend hun best voor je ,en beantwoorden al je vragen en denken met je mee . Mijn volgende auto koop ik zeker weer bij hun !! Kan ze 100 procent aanraden …

Geweldige service

Ik ben erg onder de indruk van de service. Daarbij komen ze hun afspraken na en hebben mijn auto heel snel verkocht.

Transparant en komt afspraken na

Het was voor mij de eerste keer dat ik mijn auto in consignatie verkocht heb via een automakelaar. Ik heb vooraf kennisgemaakt met Rabi, de eigenaar. Hij heeft onder het genot van een kop koffie uitgebreid uitgelegd welke diensten hij aanbiedt, samen hebben we gekeken wat een marktconforme vraagprijs zou zijn, en hij was transparant over de consignatiekosten en hoe het proces verder zou verlopen. Na bezoekjes aan andere handelaren ben ik teruggekomen bij Automakelaarz, vanwege de transparantie en het goede verhaal. Automakelaarz heeft me niet teleurgesteld, want alles liep zoals afgesproken. Binnen een paar dagen was er al een gegadigde voor mijn auto en hij is daarna vlot verkocht tegen een eerlijke prijs, en heel belangrijk voor mij: zonder gedoe. Ik heb Rabi leren kennen als een prettige, eerlijke en transparante autohandelaar. Hij werkt snel en komt zijn afspraken na. Ik zou er niet over twijfelen om hier weer mijn auto te verkopen.

Eerlijke prijs voor mijn aankoop en inruiler. Kijk er tevreden op terug met een mooi resultaat

Everdenberg 107

4902TT Oosterhout