Fijn geholpen. Netjes en beleefd

Goed gevoel bij. Bij de aankoop van een auto hebben ze me op het laatste moment nog van mijn oude auto af geholpen voor een aardige prijs. Deze verkoop liep op het laatste moment mis waardoor ik anders met 2 auto’s had gestaan.

Goeie prijs-kwaliteitverhouding, goede service. Goed geholpen door het personeel, geven goede adviezen. Hebben vakkennis en de expertise in huis

Vorige maand hebben we na een lange zoektocht een auto gevonden. Deze hebben we bij Automakelaarz gekocht. Duidelijke uitleg, een hersteldeel wordt netjes vooraf aangegeven. En de after service was zeer goed. We hebben besloten om 24 maanden garantie te nemen in plaats van 12 maanden. Dit ging achteraf soepel. Ook de 2e sleutel werd netjes nagestuurd zoals afgesproken. Een kleinigheidje erbij, niet verwacht. Zeer attent. Denken met je mee, voor en na de verkoop.

Zeer goed in het kort

5 maanden geleden een auto gekocht, onderdeel defect, onder garantie laten herstellen zonder getouwtrek. Vriendelijke en zeer service gericht zelfs na de verkoop. Heb andere ervaring met andere garages. Deze lui down het in een keer goed en vrij snel. Bedankt mensen

Geweldige service!

Uitstekend service! Denken met je mee en geven nodige input!

Een echte aanrader! 10+

Ik ben bij Automakelaarz geweest voor een BPM taxatie rapport. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en kan dit bedrijf echt aanraden, deze heren beschikken over de juiste kennis. Mij zien ze dan ook de volgende keer zeer zeker terug.

Altijd een snelle en nette afhandeling

Van alle markten thuis

Bij automakelaarz hebben we verschillende diensten afgenomen. We hebben onze auto makkelijk en soepel verkocht. Met het bedrag zijn we erg tevreden verder hebben zij ons ook geholpen met het import proces. Dit ging vrij gemakkelijk. We hebben de auto uitgekozen. Deze stond bij de vw dealer in Duitsland. We hebben de prijs op NL platen geoffreerd gekregen. Deze was nog goedkoper wanneer we dit zelf had verzorgd. Totale importproces heeft ongeveer 2 weken geduurd. Van aanschaf tot tenaamstelling. Wij hebben ons voordeur niet verlaten. Alles werd voor ons geregeld. Na het ontvangen van onze kentekencard zijn de we de auto gaan ophalen bij automakelaarz. Erg handig. Van ons een dikke pluim voor deze lui. Goede zaken gedaan.

super snelle service!

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een proefrit, gingen ik en mijn moeder langs voor mijn nieuwe auto. De verkoper is heel vrolijk, transparant en begrijpt zijn vak ook goed. Na een half uur zat ik in mijn auto de weg op naar huis. Kortom, perfecte service!

Verstand van zaken

De communicatie, afhandelingen taxaties verlopen altijd vlekkeloos. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen! Nogmaals bedankt, en een goede samenwerking voor de toekomst. Autobedrijf Wilmink - Auto Import KaBo Hengelo (OV)

Gewoon uitstekend

Super professioneel nette kantoor, neemt de tijd voor zijn klanten, komt zijn afspraken na zeer fijne ervaring. Erg bedankt voor je service.

Kundig, betrouwbaar en vriendelijk

Kundig betrouwbaar en vriendelijk

Goede ervaring

Ik heb bij automakelaarz een auto gekocht, waarbij de service top was. Ik ben goed geïnformeerd en zeer goed geholpen. Zou het zeker aanraden

Betrouwbaar

Ik heb zeer goede ervaringen met deze Autobedrijf. Deze mensen zijn heel transparant en denken mee aan de wensen van de klant. Kortom ze zijn: Dynamisch Meedenkend Transparant Openminded Eerlijk !!!

Top service

In 2019 had ik een mooie Jaguar XE die ik wilde verkopen. Ben bij verschillende dealers geweest en kreeg prijsvoorstellen waarvan ik bijna moest huilen. Uiteindelijk ben ik bij Automakelaarz terechtgekomen en zij hebben mijn auto voor me verkocht. Ze waren zeer transparant, de communicatie verliep heel goed en ik kreeg de marktwaarde voor mijn auto. Vervolgens heb ik enkele weken geleden mijn droomauto gekocht bij Automakelaarz en werd mijn auto in mindering gebracht in de aankoopprijs. Zeer tevreden klant!

Ik ben heel erg tevreden super klant vriendelijke mensen daar!

Geweldig aanrader gooie service

Gooie service. Komt afspraken na

Top bedrijf

Ik ben heel tevreden , altijd netje geregeld , ,op tijd reageren helemaal top bedrijf

Super net bedrijf

Zeer net bedrijf met kundige mensen een aanrader voor iedereen

Fijn autobedrijf om van te kopen. De informatie die ik ontving is duidelijk en nuttig. Daarnaast ben ik te spreken over de service die het bedrijf verleent. Mijn complimenten en dank voor de service.

Zeer nette en vriendelijke mensen, we zijn goed geholpen dienstverlening was optimaal. Niet opdringerig net als vele. Voor mijn auto een nette prijs gehad voor inruil. Is dit bedrijf aan te bevelen. Zeker weten.

Ik heb vorige week een nieuwe auto gekocht via automakelaarz. De eigenaar heeft mij netjes te woord gestaan en geholpen. Naast het verkopen heeft hij ook met mij meegedacht over verzekeringen etc.. Daarnaast kreeg ik een eerlijke prijs voor mijn inruilauto. Verder alleen maar lof voor automakelaarz

Goeie zaken gedaan, ze zijn heel erg netjes en ze hebben mij goed geholpen.

Op zich goed, maar komt niet alle afspraken na…

Verleden jaar april een Audi gekocht, navigatie was nog niet geactiveerd, maar dit werd na melding direct geregeld bij Audi dealer. Verkoop en levering gingen prima. Bij de koop was afgesproken dat we een update van de navigatie voor onze andere auto zouden krijgen. Echter na herhaaldelijke mails, telefoontjes en appjes, wordt deze afspraak al maanden volledig genegeerd. Het gaat niet om een groot bedrag, maar ik baal ervan wanneer afspraken niet volledig worden nagekomen….

Top service !

Gekozen voor de import diensten van AUTO MAKELAARZ. Het invoer proces is snel en voordelig verlopen. Duidelijke communicatie. Ik ben zeer tevreden!