Super correct en snel geholpen

Heb zelf een Mercedes G500 gevonden en gekocht in Duitsland. Op voorhand een BPM taxatie indicatie gevraagd. De auto daar gebracht en in 30 min was alles geregeld

Een woord, gewoon goed

Er is ons verzocht een een review achter gelaten. Omdat we goed geholpen zijn van a tot z, zullen we dit ook doen. Personeel was beleeft en gemanierd. Geen bekenden verkooppraatjes. Vooraf duidelijke uitleg gekregen. We mochten ons tijd nemen. Prijs was goed en garantie ook. Onze gekochte auto mogen we altijd brengen voor in en verkoop wanneer wij een andere auto wensen in de toekomst. Zorg minder dus wanneer we een andere of ruimere auto nodig hebben. Onze volgende auto zal weer hier zijn. Het totale plaatje is goed en zelfs boven verwachting

Zeer goede ervaring. Vriendelijke mensen. Goede afterservice. Ben netjes gebeld of alles naar wens is. Auto had en geluid in de kofferbak. Kon de zelfde dag nog terecht. Bleek dat de verbandtrommel in de kofferruimte niet vast zat. Geen mankement dus. Had her zelf ook kunnen oplossen. Al met al de service en afterservice was heel goed en netjes. Onze complimenten

Mooie Tiguan gekocht bij Billy

Super fijn gesprek gehad. Absoluut geen opdringerige verkooppraatjes. Heel eerlijk in de communicatie. Wij zijn zeer tevreden met onze koop en Billy

Zeer positief

Ook netjes geholpen wanneer iets stuk gehad. Geen gezeur of getouwtrek. Ze komen de afspraken na zoals deze vooraf is afgesproken zelfs na 11 maanden. Ben tevreden met de after service

Professionele taxatie en vlotte afhandeling

Afgelopen 5 jaar laat ik mijn auto’s taxeren door Automakelaarz. Altijd een snelle reactie en snelle afhandeling. En natuurlijk ben ik dik tevreden het resultaat van de taxaties!

Super!!

Nu voor de 2e keer een auto door Automakelaarz laten importeren. Wat een topbedrijf! Alles wordt voor je op perfecte en zeer snelle manier geregeld! Je hoeft er zelf niets voor te doen. Niets anders dan complimenten!

Top garage

Deze garage is een zeer goede en betrouwbare handelaar die weet waar hij over praat. Regelt vakkundig alle afgesproken dingen en staat voordat de auto opgehaald kan worden hem nog samen met een zeer goede collega de auto nogmaals helemaal met de hogedrukspuit schoon te spuiten omdat er door het slechte weer wat spatjes opgekomen waren. Ik zou deze garage van harte aanbevelen dankzij de goed service.

Kort samengevat, zeer goede ervaring. De reviews die ik online heb gelezen komen overeen met mijn ervaring. Complimenten.

Wij hebben een auto bij automakelaarz zien wegrijden die we graag wilden kopen. Ze hebben ons een alternatief aangeboden, deze hadden ze binnen 2 weken voor ons aangeschaft uit Duitsland en dat slecht met een aanbetaling van €2000,- complete import proces was zoals afgesproken. Op de afgesproken dag hebben we onze bestelde auto die wij op mobile.de hebben uitgekozen opgehaald en het restant overgemaakt. We hebben bij automakearz 1 jaar garantie bij gekocht. We zijn 3600 goedkoper uit dan de markt online. Al met al veel waardering voor deze lui. Duim om hoog

Excellent

Top geholpen door de desbetreffende heer Affasi. Duidelijk- eerlijkheid staat hoog in het vaandel bij het bedrijf. Hier een tevreden klant!

Vriendelijk en eerlijk

Vriendelijk ontvangst met koffie.Kwamen voor een mini zeer mooie wagen dealeronderhouden en ervaarde een duidelijke en transperante verkoop. Met een zeer goed gevoel naar gereden.

Fijn geholpen. Netjes en beleefd

Goed gevoel bij. Bij de aankoop van een auto hebben ze me op het laatste moment nog van mijn oude auto af geholpen voor een aardige prijs. Deze verkoop liep op het laatste moment mis waardoor ik anders met 2 auto’s had gestaan.

Goeie prijs-kwaliteitverhouding, goede service. Goed geholpen door het personeel, geven goede adviezen. Hebben vakkennis en de expertise in huis

Vorige maand hebben we na een lange zoektocht een auto gevonden. Deze hebben we bij Automakelaarz gekocht. Duidelijke uitleg, een hersteldeel wordt netjes vooraf aangegeven. En de after service was zeer goed. We hebben besloten om 24 maanden garantie te nemen in plaats van 12 maanden. Dit ging achteraf soepel. Ook de 2e sleutel werd netjes nagestuurd zoals afgesproken. Een kleinigheidje erbij, niet verwacht. Zeer attent. Denken met je mee, voor en na de verkoop.

Zeer goed in het kort

5 maanden geleden een auto gekocht, onderdeel defect, onder garantie laten herstellen zonder getouwtrek. Vriendelijke en zeer service gericht zelfs na de verkoop. Heb andere ervaring met andere garages. Deze lui down het in een keer goed en vrij snel. Bedankt mensen

Geweldige service!

Uitstekend service! Denken met je mee en geven nodige input!

Een echte aanrader! 10+

Ik ben bij Automakelaarz geweest voor een BPM taxatie rapport. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en kan dit bedrijf echt aanraden, deze heren beschikken over de juiste kennis. Mij zien ze dan ook de volgende keer zeer zeker terug.

Altijd een snelle en nette afhandeling

Van alle markten thuis

Bij automakelaarz hebben we verschillende diensten afgenomen. We hebben onze auto makkelijk en soepel verkocht. Met het bedrag zijn we erg tevreden verder hebben zij ons ook geholpen met het import proces. Dit ging vrij gemakkelijk. We hebben de auto uitgekozen. Deze stond bij de vw dealer in Duitsland. We hebben de prijs op NL platen geoffreerd gekregen. Deze was nog goedkoper wanneer we dit zelf had verzorgd. Totale importproces heeft ongeveer 2 weken geduurd. Van aanschaf tot tenaamstelling. Wij hebben ons voordeur niet verlaten. Alles werd voor ons geregeld. Na het ontvangen van onze kentekencard zijn de we de auto gaan ophalen bij automakelaarz. Erg handig. Van ons een dikke pluim voor deze lui. Goede zaken gedaan.

super snelle service!

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een proefrit, gingen ik en mijn moeder langs voor mijn nieuwe auto. De verkoper is heel vrolijk, transparant en begrijpt zijn vak ook goed. Na een half uur zat ik in mijn auto de weg op naar huis. Kortom, perfecte service!

Verstand van zaken

De communicatie, afhandelingen taxaties verlopen altijd vlekkeloos. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen! Nogmaals bedankt, en een goede samenwerking voor de toekomst. Autobedrijf Wilmink - Auto Import KaBo Hengelo (OV)

Gewoon uitstekend

Super professioneel nette kantoor, neemt de tijd voor zijn klanten, komt zijn afspraken na zeer fijne ervaring. Erg bedankt voor je service.

Kundig, betrouwbaar en vriendelijk

Kundig betrouwbaar en vriendelijk

Goede ervaring

Ik heb bij automakelaarz een auto gekocht, waarbij de service top was. Ik ben goed geïnformeerd en zeer goed geholpen. Zou het zeker aanraden