Top service!!!

ik heb mijn auto via hier verkocht en boven verwachting goed!!! Binnen 24 uur was hij verkocht!! Voortaan als ik een auto wil weg doen kom ik hier. Egt top service , duidelijk en geen zorgen.

Ik heb auto gekocht bij makelaarz

Ik ben tevreden, en hij is heel klantvriendelijk en hij komt zijn afspraken na Goeie service.

Uitstekend! goede service

Je wordt goed geholpen ook na de koop!

Uitmuntend

Uitmuntend, boven verwachting. Prijs is goed, service is goed. Snelle reacties op vragen. Alles vrijblijvend, wordt niet aangedrongen om te kopen. Vriendelijk. Heb mijn tijd genomen. Was allemaal prima

Duidelijk, eerlijk en behulpzaam.

Zeer goed geholpen bij het kopen van een auto. Ik ben heel erg tevreden en zou een ieder Automakelaarz aanraden.

Een auto gekocht die binnen mijn budget en verwachtingen past. Netjes geholpen, aardig en correct. Nemen de tijd voor je. Alles goed geregeld. Ook de apk kosten hebben ze niet in rekening gebracht. Tevreden.!

zeer goede service!

Een goede srvice staat voor je klaar heel behulpzaam. Een goed en eerlijk advies. Helpt je auto te verkopen. Is een aanrader om je auto zonder verlies snel te verkopen!! Top!

Transparant eerlijk en sociaal

Deskundige advies , klantvriendelijk, bovag garantie

betrouwbaar en deskundige advies voor zo wel verkopen van je auto als kopen van een auto. Altijd met Bovag garantie.

Toppieee

Afgelopen week mijn nieuw auto gekocht ben er apenrots op. Prijs was goed auto rijdt en schakelt boven mijn verwachting. We hadden op deze bewuste zaterdag drie auto’s bekeken bij andere garages. Dit was m dus geworden . Toppiee

Aanrader

Ben netjes geholpen, aardig mensen. Zetten geen druk om een auto te kopen net ale vele andere verkopers. Ze zijn Transparant, geen gladde verkooppraatjes. Ze geven aan of er kosten aan zitten te komen. Heel erg fijn. Hier kunnen vele bedrijven een voorbeeld van nemen. Echte aanrader

Zou ik deze man aanbevelen? Nee absoluut niet! Erg onprofessioneel met het afhandelen van een geval waarvan híj nog geld moest overmaken. Dreigende smsjes sturen op zondagavond. Belachelijk. Ik hoop dat meer mensen door zijn praatjes heen prikken voordat ze de aankoop doen

Beste , Je hebt zeer een mooie Seat leon gekocht met 1 sleutel. Dit is vooraf ook gemeld. Wij hebben paar weken na de koop alsnog een toezegging gedaan om de 2e sleutel te leveren. Voor de programmering dient u naar een garage te rijden. Uw verzoek om u kilometervergoeding te betalen omdat u uit Landgraaf komt, kunnen we niet accepteren. Vervolgens mocht u bij de Seat/VW dealer bij u in de buurt een sleutel bij laten maken. De dealer dient aan ons factureren. We hebben tot op heden ons geen factuur ontvangen Wij zien geen enkele reden om te dreigen omdat u ons slecht wil beoordelen. We hebben duidelijke afspraken gemaakt. Indien u hier niet aan wilt houden, dan is dit uw keuze.

Een goed bedrijf met mooie prijzen en auto's en goede afspraken

Afgelopen zaterdag bij Automakelaarz geweest voor een Volkswagen Golf 6. De verkoper vertelde de volledige historie van de auto en de staat van de auto. Beweerde dat de auto zo goed als nieuw rijdt; Had hij nog gelijk ook! Tijdens de proefrit verliefd geworden op de auto en de auto reedt ook erg lekker en soepel. Uiteindelijk op een mooie prijs gekomen. De APK verliep bijna af en dat werd netjes geregeld via hem.

Niks op aan te merken

Netjes, wij hebben een zeer goede ervaring. Zijn open en transparant, vertellen alle details. We weten waar we aan toe zijn bij een koop. Ook de garantie is goed geregeld. Wij zijn blij met onze nieuwe auto.

Top service

Een leuke auto gekocht, heb na paar maanden en storing in de dashboard. Netjes te woord gestaan en zeer goede oplossing aangeboden. Deze mensen laten je niet ik de kou als je pech hebt. Top service, echte aanraader.

zeer goed en er varen en deskundig

ik heb een mooie auto hier gekocht en ben zeer te vrede over de klant vriendelijkheid en de deskundig heit van de medewerkers voor mijn krijgen ze gewoon een 10 op dit moment ik zou het iedereen aan bevelen om hier te gaan kijken je krijg er geen spijt van en hij is ook niet zo duur en in overleg kan bijna alles.

Goed zaken doen!

Eerlijke handelaar waar het goed mee zaken doen is.

Bedrijf met het Autohart op de goede plaats!

Tijdens aankoop van onze Golf GTI Performance super netjes behandeld en alles kon en mag! Automakelaarz bedankt,ga zo door TOP bedrijf. Mvg fam Berlang

Doet wat hij beloofd.

Snelle correcte en vriendelijke afhandeling

Gewoon goed.

Goed bedrijf en komt de afspraken na die hun maken

Heb daar een mooie Golf gekocht en rij hem met veel plezier. Goede service!

Beste Auto Makelaars, 11 november heb ik een Toyota Aygo bij U gekocht. Mooie,goede auto. De verkoper is vriendelijk en betrouwbaar,wil het beste voor je. Een verdiende 10.

Erg vriendelijk geholpen niks was teveel gevraagd. Mooie auto voor een eerlijke en nette prijs ! .

Perfect geregeld

Zeer klantvriendelijk en een scherpe prijs!

Heel vriendelijk personeel. Nemen alle tijd voor je adviseren top. Aflevering was zelfs boven verwachting. Kleine krasjes waren weg en van binnen brandschoon. Kortom, top!