Goede en eerlijke service.

Betrouwbaar en sympathieke personen. Heel blij met mijn CLA👍

Vriendelijk, snel zaken goed voor elkaar.

Na telefonische afspraak stond de auto klaar voor een proefrit. Kennismakingsgesprek was prettig. Auto voldeed geheel aan beschrijving. Inruil ook mogelijk waardoor de beslissing snel genomen kon worden en we met onze aankoop op naam direct naar huis konden rijden. Hele fijne ervaring en aan te raden.

Perfect geregeld!

Automakelaarz heeft voor ons een auto afgeleverd, en zelfs voor een jaar extra merkgarantie gezorgd. Auto werd keurig thuisgebracht. Binnen een week was alles geregeld. Perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste Automakelaarz, \r\n\r\nIk heb een mooie ford fiesta gekocht bij dit bedrijf . \r\nTop auto , dealeronderhouden en puntgaaf . \r\nDe service is er prima en vriendelijk . \r\nStaan je snel te woord , en regelen alles wat je met ze bespreekt . \r\nOm kort te zijn , een top bedrijf ! \r\nIk zou er zeker snel weer een andere auto kopen . \r\nBetrouwbaar en bij de Bovag aangesloten . \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf. Verkoper neemt echt de tijd voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn, open en eerlijk gesprek. En daarom een hele mooie auto aangekocht. Wij raden automakelaars aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig en vriendelijk geholpen door enthousiaste vakmensen. Vertrouwen en betrouwbaarheid is de key en dat vind je hier! Wij zijn blij me onze unieke Panda!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goeie garage! De verkoper is aardig netjes legt goed uit. \r\n\r\nHij regelt dingen perfect is er iets vraag het geen probleem. De auto\'s worden nagekeken en gemaakt.\r\n\r\nOok inruil huidige auto geen probleem en nette prijs voor terug gekregen. \r\n\r\nMe volgende auto zal ik er zeker ook weer kopen \r\n\r\nEcht aanrader als je een goeie eerlijke garage zoekt \r\n\r\nGroetjes Dennis Peugeot 307 \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele positieve ervaringen met dit bedrijf en raad het ook iedereen aan! Ik heb er een auto gekocht en mijn oude auto in kunnen ruilen. Bij de proefrit een aantal zaken besproken die ik anders wilde (zoals 4 seizoensbanden ipv zomerbanden) dit hebben ze kosteloos geregeld, terwijl dit voor hun extra kosten meebracht. Het bedrijf is betrouwbaar, vriendelijk en eerlijk! Geen verkooptrucjes. Hele scherpe prijzen (nergens goedkoper kon ik mijn auto vinden). De communicatie liep goed en tweede sleutel wordt nog nageleverd. Ze nemen alle tijd om alles uit te leggen en totaal niet opdringerig. Ze hebben ook zeker de gunfactor maar ook de kwaliteit is hoog.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jaguar XE gekocht, zeer netjes en aardig behandeld. top service en eerlijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier in februari een auto gekocht. Zowel telefonisch als in de zaak was Rabi (verkoper) heel vriendelijk en behulpzaam. Auto was scherp geprijsd en zag er goed uit. We konden hem ook meteen meenemen wat voor ons erg fijn was aangezien we van ver moesten komen. De tweede sleutel was niet aanwezig maar werd door Auto Makelaarz nagestuurd en ook een klein probleempje werd achteraf door Auto Makelaarz opgelost. Wij zijn erg tevreden. Een klein minpuntje is dat de verkoper niet veel wist te vertellen over de historie/onderhoud van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig en service gericht, super vriendelijke medewerkers!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top autobedrijf heb van te voren een afspraak gemaaktt met de eigenaar voor een auto. Eerst de auto bekeken en daarna een korte proefrit gedaan. De auto voor een mooie prijs kunnen kopen en de zelfde dag mee kunnen nemen nadat de eigenaar al het papier werk heeft geregeld. Kortom een goede autobedrijf met een vriendelijke en behulpzame eigenaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden, alles volgens afspraak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed. Een zeer goede eerlijke uitleg van Rabi gekregen. Ik ben super blij dat ik hier mijn auto goed kon doorverkopen! Ik raadt iedereen aan wie van zijn auto af wilt zonder gezeur en koppijn zoals via marktplaats.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer warme ontvangst. Erg direct. Altijd jonge auto’s met minimaal jaar garantie en onderhoudhistorie.\r\nIk zou zo mijn volgende auto weer daar kopen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Automakelaarz is een top bedrijf die wensen waarmaakt. Je krijgt de service die beloofd wordt en simpelweg geen addertje onder het gras. Alles wordt eerlijk besproken. Zou zeker de volgende keer een auto kopen of verkopen via Automakelaarz.nl

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service! \r\n\r\nVriendelijk, alles mooi op een rijtje en snel afgehandeld. \r\n\r\nAanrader je zal geen spijt krijgen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant vriendelijk en vakkundig auto heeft echter 1 week te koop gestaan.\r\n\r\nDit is echter voor iedereen aan teraden.\r\nHet verschil met de auto dealers € 1000,\r\nDat ik bij makelaarz meer hebt gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel optie tot proefrit, prettig gesprek en duidelijk mbt prijs etc\r\nGroot voordeel auto kon direct overgeschreven worden en meegenomen worden. Daarnaast extra hulp geboden mbt de autoverzekering afsluiten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Contact was goed. Altijd te bereiken.\r\nSuper blij met Automakelaarz.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij automakelaarz een jonge auto gekocht en deze is mij zeer goed bevallen. De verkoper was vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik kreeg een vertrouwd gevoel bij deze meneer. Ik raad anderen daarom ook zeker aan om een auto te kopen via automakelaarz.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoewel sommige elementen anders waren dan aangegeven bij verkoop, heeft Rabi altijd snel en klantgericht gehandeld. Ik zou zeker nog eens terug gaan bij koop/verkoop van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij met me auto! Ik raad iedereen Automakelaarz aan, top bedrijf!

Over Auto Makelaarz

Filter op Taal