Snelle correcte en vriendelijke afhandeling

Gewoon goed.

Goed bedrijf en komt de afspraken na die hun maken

Heb daar een mooie Golf gekocht en rij hem met veel plezier. Goede service!

Beste Auto Makelaars, 11 november heb ik een Toyota Aygo bij U gekocht. Mooie,goede auto. De verkoper is vriendelijk en betrouwbaar,wil het beste voor je. Een verdiende 10.

Erg vriendelijk geholpen niks was teveel gevraagd. Mooie auto voor een eerlijke en nette prijs ! .

Perfect geregeld

Zeer klantvriendelijk en een scherpe prijs!

Heel vriendelijk personeel. Nemen alle tijd voor je adviseren top. Aflevering was zelfs boven verwachting. Kleine krasjes waren weg en van binnen brandschoon. Kortom, top!

Vriendelijk, zakelijk, Makelaarz denken met je mee.

Ik ben goed geholpen. Zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan, al voordat ik de opdracht had gegeven. Afspraken werden nagekomen. Ik werd teruggebeld indien nodig. Er is uitgebreid onderzoek gedaan aan de auto. Uiteindelijk heeft dat geresulteerd in een goede deal.

Uitstekende auto hier gekocht !

Ik had een auto nodig, ik heb overal rondgekeken en precies dezelfde auto en zelfs minder kilometers vind ik hier voor minder dan wat ik wou uitgeven !! Fijne service , aardige mensen Bedankt !

Behulpzaam, snel en fijne afhandeling

Goede service en snelle afhandeling, daarnaast een aanvaardbaar inruil bedrag terug gekregen. Een min punt vond ik wel, dat het extra garantie pakket (autotrust) niet volledig is, hierin blijkt dat je een eigen risico hebt per defect onderdeel en een Max. vergoed bedrag van het uur tarief. Dit is tevens niet goed vermeld. Jeremy

Aanrader!

Voor de tweede keer zaken gedaan hier. Relaxte sfeer en wederom heel goed en netjes geholpen zeker een aanrader!

Timely and professional approach. Great service.

Timely and professional approach. Great service.

Nette mensen en een nette prijs

Ik heb vorige week een yamaha FZ8 Fazer gekocht. Keurig nette motor voor een nette prijs. Alle informatie stond netjes beschreven, en alle originele sleutels en het onderhoudsboekje zaten erbij. De mensen waardoor ik geholpen ben waren vriendelijk en behulpzaam. Kortom, niets te klagen!

Teleurstellend

De verkoper is enorm vriendelijk daar ligt het niet aan. Maar komt tot nu toe zijn belofte niet na. Na een bak ellende die hij heeft geprobeerd op te lossen zitten we nog steeds te wachten op een mondeling overeengekomen bedrag van 250 euro. Auto is elders gerepareerd voor ruim 900 euro waarvan Auto Makelaarz 250 zou betalen. Ik heb de originele volledig betaalde rekening naar hem gestuurd samen met onze bankgegevens ergens begin juli. Van dat bedrag zouden wij 250 euro terugkrijgen. Wanneer deze voldaan is kunnen wij een positievere recente plaatsen.

Beste Anita, U heeft zonder ons op de hoogte te stellen uw auto elders laten repareren. Dit is niet de gang van zaken. Ondanks uw gemaakte keuze hebben wij u gevraagd om de garage waar u uw auto hebt laten maken een rekening op te sturen die naar ons is gericht. Dit was de afspraak. Dit heeft u niet gedaan. Wij kunnen geen rekeningen betalen die niet naar ons zijn gericht.

Open, kwalitatief en respectvol

Mijn ervaring met Automakelaarz is zeer positief. Ze zijn open en hebben geduld en gaan met respect met je om.

Goeie

Positief, en eerlijk bedrijf,

Zeer en zeer positief

Wij werden met ons gehele gezin goed, vriendelijk en gastvrij ontvangen. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Al onze algemene en technische vragen werden beantwoord. We hebben totaal 4 uur reistijd achter de rug. Het was zeker de moeite waard. Waar vind je tegenwoordig wen jong gebruikte auto tegen een betaalbare prijs met extra garantie. Hier zijn we zeker geslaagd.

Goudeerlijke man

We hebben hier onse peugeot 807 gekocht, we hebben een proefrit gemaakt zonder enige problemen zonder dat er iemand met wantrouwen mee reed,alle vertrouwen kregen we hierin.! We hadden cash betaald en wat bleek?we betaalden 100 euro teveel zonder dat wij dat wisten.. en dat werd ons heel netjes weer terug gegeven met de mededeling dat we teveel betaald hebben.!! Hele nette en sociale mensen.

Goede ervaring. Bijna een dikke 10 aan deze lui, we moesten ff 10 minuten wachten en het was erg druk met klanten en bezichtigen. Moest ff wachten maar de rest was goed

Aanrader

Heb zojuist een vriendelijk verzoek gehad voor een aankoopervaring. Gezien wij heel netjes en correct zijn behandeld gaan we dit ook gewoon doen. Mijn vriendin en ik hebben een volkswagen golf R gekocht waar we met veel plezier in rijden. Ons ervaring met dit bedrijf is uitstekend. We werden gelijk geholpen de auto stond al klaar gepoetst en wel. De vonk sloeg gelijk over. Wat ons betreft een aanrader mensen

Vorige week mijn nieuwe bolide gekocht bij AutomakelaarZ Vriendelijk en gastvrije mensen. Niet opdringerig geven je alle tijd en ruimte om de auto bezichtigen. Contact ging vlot, heb geen korting gekregen, dat is minder, maar de prijs vergeleken met andere was deze wel zeer goed. Afhandeling en overschrijving ook zeer snel. Aanbevelingswaardig, jazeker

In een zin Top

Goede communicatie, prettig, goed geprijsd en goede service

Prima prijs gekregen bij inruil eigen auto. Ruim de tijd gekregen om nieuwe auto te bezichtigen en uit te proberen. Duidelijke uitleg m.b.t. achtergrond bedrijf, specificaties auto etc. Nette manier van onderhandelen en komen afspraken netjes na. Jammer dat bij nadere inspectie door dealer in eigen regio achteraf alsnog een defect aan de (vrijwel nieuwe, uit 2018 komende) auto naar voren is gekomen (kapot element waar ruitenwisservloeistof zich bevindt) . Aflevering had iets netter gekund (auto vrijwel zonder olie, zeer weinig brandstof) om daarmee puntjes op de i te zetten.

Hartelijk dank voor de positieve en uitgebreide aankoopervaring. De auto was toe aan een jaarlijkse onderhoudsbeurt zoals aangeven. U heeft de auto tegen de gebruikelijke meeneemprijs gekocht. ( Ruim €3,500,- goedkoper dan bij de dealer) Deze koopje is zonder afleverbeurt gekocht. Dit omdat u dit door de dealer zelf zou doen. Wij leveren dan de auto zonder afleverbeurt/rijklaar kosten. Indien er betaald was voor een gebruikelijke afleverpakket dan hadden we de olie laten verwissel, brandstof aangevuld en uiteraard een zekering voor de ruitenwisser laten vervangen. Nogmaals bedankt en veel plezier met uw mooie en sportieve auto.

Topauto met fijne verkoper

Vandaag een mooie auto gekocht en onze oude auto ingeruild. Prima geholpen. Wat een aardige verkoper die supertrots is op zijn bedrijf! Ik hoop dat we een goede auto hebben gekocht, maar de verwachtingen zijn hoog gespannen

Prima service & goed behandeld

Prima service, erg vriendelijk personeel en flexibel. Ze nemen de tijd voor je en ben erg goed geholpen en zijn meedenkend. Wij raden automakelaarz zeker aan!!

Goede en eerlijke service.

Betrouwbaar en sympathieke personen. Heel blij met mijn CLA👍