Duidelijk en goede leertechniek. 10/10

Ontzettend fijne rijschool, heb genoten van al mijn lessen.

Aanrader voor iedereen, goeie en duidelijke begeleiding!

Goed en effectief

Ik heb mijn rijbewijs na het lockdown gehaald door hun. De tips van hun is echt behulpzaam tijdens je afrijden. Bovendien het sfeer met het instructeur en de les is ideal.

Snelle reactie en duidelijke uitleg

Ik heb vele rijscholen benaderd in deze periode maar deze rijschool antwoorden mijn vragen al super snel.

Super snelle planning! Fijne werknemers

Snelle afhandeling alles heel duidelijk van te voren besproken en uitgevoerd. Houd veel rekening met wensen van klanten.

Egt de aller beste rijschool

Gelukkig hebben jullie voor mij nog voor de hele lockdown mijn examen kunnen inplannen en ben ik geslaagd in 1 keer! Mijn vrienden die bij andere zitten staan nu helaas stil als de rijscholen weer mogen gaan ze allemaal naar jullie overstappen omdat jullie snel praktijkdaums hebben!!

Hele fijne en rustige instructeurs. Hebben mij naar mijn rijbewijs geholpen. Zeer goede technieken en trics aangeleerd gekregen.

SUPER

Ik heb vandaag me rijbewijs gehaald, de lessen waren leuk maar zeker ook leerzaam! Instructeur was lief en duidelijk! Zeker een aanrader !

Een rijsschool die ook naar de leerling luisterd

Ik heb in het begin een instructeur gehad die was super fijn. Ze luisteren ook goed naar de leerling. Ze doen examengewijst lessen en dat heeft mij goed geholpen. Ze strepen af wat je gedaan hebt en wat je goed onder de knie hebt een oefent dat tussendoor nog veel. Aan het einde kreeg ik een andere instructeur en dat was heel snel en goed opgelos echt heel top.

Geweldige rijschool, past zich precies aan wat bij je past!

ik ben vandaag geslaagd! En dit is echt waar dankzij me goede rijinstructeur hij is echt een topper!!! De zelfvertrouwen die ik niet bij de vorige rijinstructeur heb gehad, heeft hij me in 8 lessen gegeven. Deze man is goud waard. Dankjulliewel

Beste rijschool in Almere jullie zijn super!

Echt de beste rijschool van Almere. Jullie hebben zeer snel mijn examen kunnen krijgen wat anderen niet lukte. Ook had mijn instructeur onwijs veel geduld en was erg fijn. Hij gaf me een rustig gevoel in de auto. Jullie zijn echt super!

Vertrouwelijke rijschool en ook betaalbaar

Dankzij jullie ben ik geslaagd! Mijn vorige rijschool had me zo gedemotiveerd dat ik niet meer wilde rijden maar met jullie advies van maar 15 rijlessen erbij heb ik het vandaag gehaald! Onwijs bedankt voor alle eerlijke advies en ja ik ga jullie auto wel missen hahaha

Beste rijschool in 1 keer geslaagd

Na een aantal onsuccesvolle lessen bij een andere rijschool stapte ik over naar deze rijschool. Dit bleek ook de beste keuze: ik kreeg plezier in het rijden. Ik voelde me op m’n gemak in de auto en had het gevoel dat ik begrepen werd als ik vertelde wat ik moeilijk vond, en dat er ook wat mee gedaan werd. De lessen waren leuk, nuttig en creatief. Toen ik begon met rijlessen, had ik nooit gedacht dat ik autorijden ooit leuk zou vinden, maar nu stap ik heel graag in de auto! Bij 1Basis heb ik plezier gekregen in autorijden en meer vertrouwen in mezelf als bestuurder. Daarom ga ik nu met een goed gevoel de weg op.

Betrouwbaar en snel

Alles is helemaal prima, door corana zijn ze getest op hoe snel ze hierop konden aanpassen en dat hebben ze goed gedaan. Ze helpen je snel via Whatsapp en de instructeurs zijn erg goed.

Zeker aan te bevelen. super fijne eerlijke en aardige instructeur, erg fijne auto, snel en goed geregeld allemaal en dat voor een mooie prijs! Had het erg naar mijn zin bij deze rijschool/instructeur bijna jammer dat ik ben geslaagd haha

professionele rijschool

Ik heb een positieve ervaring bij 1Basis. Al bij de proefles werd alles duidelijk uitgelegd. Er was altijd een fijne sfeer tijdens het lessen. Als ik iets fout deed werd ik op een vriendelijke manier gecorrigeerd en werd ook verteld hoe ik het de volgende keer beter kan doen.

Oprecht de beste rijschool in Almere!

Toen ik wilde beginnen aan mijn rijopleiding werd mij rijschool 1basis zeer aangeraden door mijn omgeving. Ik heb een proefles aangevraagd en vanaf dat moment werd er duidelijkheid gegeven en gezocht naar wie ik was en wat ik wil zodat ik mijn rijopleiding efficiënt en met plezier kon doen. Dit is ook gelukt. Ben in de 2 keer geslaagd omdat ik met me eerste examen helaas zo zenuwachtig was dat ik een fietser te laat zag bij een rotonde. Ik begrijp ook dat ik toen niet geslaagd was. Heb binnen 3 weken weer een nieuwe datum gehad en gelukkig wel geslaagd. De is de beste rijschool

Relaxt, gestructureerd, en gezellig.

Amrish was een top instructeur, hij focust goed op rijgedrag en met zijn kalme uitstraling voel je je snel op gemak. Dankjewel!

Ik zat eerst bij een andere rijschool en daar verliep niet alles naar wens. Daarna ben ik overgestapt naar 1BASIS en dat verliep erg goed, vanwege de planning en de instructrice. Ik werd perfect voorbereid naar het examen. Daardoor ben ik in 1 keer geslaagd. Bedankt 1BASIS

Na mijn 1e rijschool, was rijschool2basis echt een verademing. Mijn instructeur Amrish was altijd positief en geduldig, hij heeft me veel bijgeleerd en ben blij dat ik hij me zelfvertrouwen heeft kunnen opbouwen zodat ik kon slagen. Hele leuke ervaring, goedkoop, examendatums kunnen vervroegd worden, echt een aanrader voor toekomstige bestuurders! Mega bedankt Amrish, Groetjes Abi

Uitstekende rijschool!

Ik heb aan deze rijschool een leerzame ervaring overgehouden, waarbij ik onder andere mijn vaardigheden heb kunnen perfectioneren. Daarnaast mag ik zeker niet klagen over de instructrice. Kortom, een prima rijschool en zeker een aanrader!

Snel je rijbewijs halen kan bij deze rijschool echt!

Ik ben super blij met jullie rijschool en vond t erg fijn dat ik zo snel terecht kon bij jullie. Ook de lessen waren erg leuk maar zeker leerzaam. Ik heb al ontzettend veel rij ervaring bij jullie op gedaan en ben nu veel zelfverzekerder in het verkeer! Dus als je dit leest en twijfelt welke rijschool je moet kiezen, mijn advies rijschool 1Basis zeker doen!!!

Rijschool met zeer duidelijke uitleg om te leren rijden.

De beste rijschool die ik heb mogen ervaren. Bij mijn vorige was ik meer bang om te rijden en lessen en dankzij jullie heb ik vertrouwen gekregen. Ik vond het belangrijk een rij meester te vinden die mij goed kon uitleggen waarom de handelingen moeste gebeuren en dat heb ik hier gevonden. Ik was altijd bang voor de snelweg maar dat werd zo goed gebracht dat ik dat nu het leukste vind! Jullie zijn voor mij echt toppers ik heb een klein voorbeeldje mijn meester liet mij in de woonwijk 30 km rijden en even later 20 km. Nou dat vond ik heel erg langzaam later gingen wij een 80 weg op en dat was een rechte stuk en dat vond ik heel goed te doen. Toen vertelde hij voor de auto snel weg komt er maar 20 km bij wat ik net zo langzaam vond ik de woonwijk uiteindelijk kwam ik erachter dat het echt meevalt en alle handelingen werden dmv leuke en duidelijke voorbeelden geoefend en goed overgebracht auto rijden is niet moeilijk je moet het alleen begrijpen! Ik zou iedereen aanraden om hier een proefles te doen en zelf te ervaren hoe goed ze zijn. Dankjewel voor de leuke leerzame rijlessen.

Ik heb samen met de rijschool een stappenplan kunnen opstellen om binnen 2/3 weken mijn rijbewijs te behalen, hiervoor heb ik 10 lesuren genomen. Vandaag heb ik mijn rijexamen behaald! Ik raad het je zeker aan om bij deze rijschool te gaan lessen!!

Heel erg prettig

Hele fijne ervaring gehad. Alles was duidelijk en netjes. Veel geleerd binnen korte tijd. Ik voelde me op mijn gemak en werd heel erg aangemoedigd. Hele fijne instructeur die mij alles heel goed en serieus heeft geleerd maar ook enorm gezellig was. Heb met plezier rijlessen gevolgd!

Olympiaweg 28 A

3077AL Rotterdam

Over Rijschool 1BASIS

Een goede rijopleiding is de 1ste BASIS voor een veilige toekomst op de weg.(vandaar onze naam) Bij onze rijschool zult u zich zeker op uw gemak voelen. De instructeurs en instructrices geven namelijk op een betrokken en prettige manier les. U bent voor ons niet zomaar een cursist, maar een individu met eigen behoeften, wensen, ervaring en misschien wel angsten. U kunt kiezen uit een breed scala aan pakketten, waardoor iedereen een leertraject op maat krijgt. Door onze unieke eigen aanpak en lesmethoden kunnen wij de tarieven laag houden. Daarnaast heeft u bij ons simpelweg minder lessen nodig. En wie dat wil kan bij ons zelfs in termijnen betalen zonder enige extra kosten.