Top rijschool!

Ik ben van rijschool gewisseld om meer op mijn gemak te voelen tijdens rijlessen en dat is zeker gelukt bij 1Basis. Ook het communiceren met hoofdkantoor om examen in te plannen verliep soepel. Overall heb ik het super goed ervaren en raad iedereen zeker aan om bij 1Basis te lessen.

Echt super fijne rijlessen gehad

Ik heb hele fijne rijlessen gehad, kwam vrolijk na een les thuis wat ik bij een vorige rijschool niet had en ben dus blij dat ik was overgestapt naar 1 BASIS

Super!!

Omdat ik een nieuwe rijschool zocht kwam ik bij 1Basis terecht. Er was gelijk plek geen wachtlijst niks super fijn en ze hanteren ook geen jackpot prijzen. 10 lessen afgenomen, mijn praktijk examen gedaan en gelijk in één keer geslaagd! Dusss als je een goede rijschool wilt, zoek dan niet verder, bij 1Basis moet je zijn!! Al met al een super goede rijschool! Ik ben zeer tevreden op de manier van lesgeven.

Mega leuk

Ben van rijschool verwisseld en voelde me meteen op me gemak. Hij gaf me hele goeie tips waar ik ook echt aan had en werd niet boos als er iets fout deed. Een hele Chille rijinstructeur. Zeker een aanrader

Very good driving school

I took lessons in English, and my instructor spoke well and clear. Also, they don't force me to take more lessons than was required and were always positive about getting my licence. Although I got it the second time, I really enjoyed my lessons and was feeling very well prepared for my exams.

Super rijschool!

Hele fijne rijschool! Deze rijschool denkt met je mee en heeft er bij mij voor gezorgd dat ik me zeker voel op de weg! Met een pakket op maat in 1 keer mijn rijbewijs mogen halen! Bedankt hier voor rijschool 1Basis!

Snel praktijkexamen

Tijdens mijn eerst aanmelding kon ik al snel terecht bij een rijinstructeur. Ik heb mijn eerste rijles goed ervaren de rijinstructeur kijk gericht naar je rijervaring en overlegt samen met jou naar een haalbaar pakket. Ik was gezakt was voor mij 1ste examen maar kon gelukkig snel een herexamen boeken.Ik ben na de 2de keer geslaagd voor mijn rijbewijs en ben vooral erg tevreden naar de rijinstructeur omdat hij geduldig met mij was.

Mooie lesauto’s en lieve instructeur! Professioneel rijles gekregen

So naar jullie! In de tweede keer me rijbewijs kunnen halen. CBR heeft 2 keer op mij kunnen verdienen de eerste keer was ik te zenuwachtig en onzeker dankzij Ronald toch weer alle kracht bij elkaar gehaald en geslaagd! Ook heb ik in een super mooie Mercedes en Audi mogen rijlessen. Zeker een aanrader

Tussentijdse toets en examen in 1 keer gehaald in 5 weken tijd!

Ik ben altijd een beetje sloom geweest van mezelf maar door jullie methode van alvast examen inplannen heb ik toch me opleiding incl tussentijdse toets in 5 weken kunnen halen. Ik en men ouders zijn zo blij en zeker dat we uiteindelijk de overstap naar jullie rijschool hebben gemaakt vanwege de goede recensies en ook hebben jullie het waar gemaakt om mij snel aan het rijbewijs te helpen!

Lieve instructeur en goede snelle administratie voor snel examen te boeken

Vandaag is het eindelijk mijn dag geweest! Bij mijn vorige rijschool was het niet gelukt maar dankzij jullie heb ik snel een nieuwe examen kunnen doen ook vind ik jullie manier van les geven heel duidelijk en beter dan de vorige! Ik geef jullie een cijfer 10 !!!!!

Snel praktijkexamen en een zeer vertrouwde rijschool uit Almere

Eindelijk voor mijn examen geslaagd. Bedankt voor de fijne en vertrouwde rijlessen. Jullie hebben een top team, toffe rijles auto’s en een snelle examen service! Bedankt

Geniale rijschool met snel examen datums

Dikke 10 jullie zijn echt de aller beste! Ik ben erg snel geholpen aan een examen en heb in korte tijd kunnen afrijden. Bedankt mannen

Goede ervaren instructeurs

Goede ervaren instructeurs die je op je gemak laten voelen !

Een betere rijschool is er niet

Rijschool 1 basis kan ik absoluut aanraden bij iedereen! Ik had Sabine als rij instructrice, waar ik niks anders dan blij mee was! Sabine is zeer vriendelijk en vakinhoudelijk zeer kundig. Mede dankzij Sabine ben ik in 1 keer geslaagd! Waarvoor alsnog dank Sabine! Daarnaast het contact met de rijschool is echt super goed! Bij rijschool 1 basis is de klant echt koning.

Geslaagd en bedankt voor de leuke lessen

In een keer mijn tussentijdse toets en praktijkexamen gehaald!

Vandaag mijn examen gehaald ik weet niet hoe ik jullie kan bedanken! Jullie zijn de beste rijschool mijn examendatum hebben jullie al 2 x vervroegt waardoor ik in 5 weken tijd mijn tussentijdse toets en praktijkexamen in 2 keer heb gehaald. Onwijs dankbaar. Ik zal jullie aan iedereen aanraden die snel hun rijbewijs willen halen.

Aardige fijne leuke rijschool

Leuke fijne rijschool met fijne instructeurs. Elke rijles op de juiste manier les gekregen. Altijd fijn gevoeld bij de rij instructeurs laten je op je gemak voelen. En ja veder mijn rijbewijs behaald met deze rijschool !!!

De rijschool is uitstekend.

Zeker een aanrader.

Een aanrader voor iedereen bedankt voor de leuke lessen! Geslaaggddddd!!!!

Top ervaring

Fijne ervaring, behulpzaam en heel veel gelachen in de auto. Communiceren met de rijschool gaat altijd vlot, je krijgt snel reactie en ze zijn klantvriendelijk. Je voelt je snel op je gemak en ze begeleiden je goed naar je rijbewijs.

Leerzame maar vooral ook leuke rijopleiding gehad!

Instructeurs zijn zeer vakbekwaam, eerlijk, meedenkend en vriendelijk. Ze leren je rijden op een positief opbouwende manier waardoor je het sneller oppakt en ook nog flink kan lachen in de auto. Fijne luxe lesauto’s, korte lijnen met zowel instructeur als administratie, gemotiveerde instructeurs en veel vrijheid in het inplannen van lessen. Een rijschool waar jij als leerling centraal staat tegen een heel zacht prijsje. Ver boven verwachting!

Deze rijschool raad ik ten strengste af

Mij werd voorgelogen dat de data heel ver lagen zodat ik extra lessen zou aanschaffen. Het personeel is ook slecht. De prijs is de service niet waard.

Goede begeleiding

Fijne lessen, ze nemen de tijd, alles wordt duidelijk uitgelegd, een super fijne auto om in te lessen en altijd gezellig!!

Fantastische voorbereiding

Was goed voorbereid voor mijn examen, de instructeur heeft mij een goede duwtje geven in de juiste richting. Zeker na alle slechte ervaringen wat ik heb moeten meemaken bij een andere rijschool.

Snel en goede kwaliteit

Je mag alles zelf bepalen hoe en wat je examen wilt doen en daarnaast nog top instructeurs! Kortom top service

Over Rijschool 1BASIS

Een goede rijopleiding is de 1ste BASIS voor een veilige toekomst op de weg.(vandaar onze naam) Bij onze rijschool zult u zich zeker op uw gemak voelen. De instructeurs en instructrices geven namelijk op een betrokken en prettige manier les. U bent voor ons niet zomaar een cursist, maar een individu met eigen behoeften, wensen, ervaring en misschien wel angsten. U kunt kiezen uit een breed scala aan pakketten, waardoor iedereen een leertraject op maat krijgt. Door onze unieke eigen aanpak en lesmethoden kunnen wij de tarieven laag houden. Daarnaast heeft u bij ons simpelweg minder lessen nodig. En wie dat wil kan bij ons zelfs in termijnen betalen zonder enige extra kosten.