Super tevreden met deze rijschool.

Hij geeft je goed aandacht bij de punten waar je nog moeite bij hebt en is geduldig.

Hele fijne rijschool met een top administratie

Jullie zijn echt de beste rijschool. Heel snel mijn examen gehaald en mijn lessen goed gepland door jullie eigen rijbewijsapp super overzichtelijk. Na elke les zag ik mijn leskaart voderingen dit gaf mij goede duidelijkheid waar mijn aandachtspunten lagen. Eindelijk heb ik de juiste begeleiding gekregen. Mijn dank ook aan de administratie die alles snel heeft ingepland en altijd begrip heeft gehad voor mij varierende werktijden.

Hele fijne rijschool met een top administratie

Het is een goed bedrijf om autorijden te leren. Bedankt aan iedereen.

Bedankt aan Amrish, hij heeft me veel geholpen en ik heb van hem geleerd. Hij was een zeer goede leraar en vriend. Met vriendelijke groet, A.Alasouad

Chille leraar en snel rijlessen en rijexamen kunnen inplannen

Zeer goede rijschool. Ik denk wel de enige die ervoor zorgt dat je snel je lessen kan inplannen en ook praktijkexamen kan doen. Via anderen had ik al gehoord dat bij jullie je rijbewijs echt snel kan halen en nu kan ik dit ook bevestigen! Daarnaast ook echt super fijne lesauto’s nu nog zelf sparen voor een dikke Mercedes! Bedankt voor de snelle rijles mogelijkheden!

Heb me elke keer weer heel erg oo mijn gemak gevoeld. Daardoor kon ik lekker gauw mijn examen in. Met uiteindelijk een prima resultaat!!

Na de 3de keer eindelijk geslaagd! Goeie ervaring gehad met de lessen

Super en professioneel

Ben erg tevreden over de rijschool. Ze hebben genoeg ruimte om de lessen in te plannen en ook het rijexamen kan snel worden ingepland. Mijn dochter heeft haar theorie eerst zelf gehaald en is daarna 2x pw dubbele lessen gaan rijden. Binnen 3 maanden had ze haar rijbewijs. De lessen en het extra examen die nog over waren, zijn teruggestort op mijn rekening! Zeer tevreden

Zeer aan te bevelen rijschool

Superfijne duidelijke instructeur waarbij ik de lessen zeer positief ervaren heb. Mede dankzij hem binnen acht weken mijn rijbewijs gehaald.

Leuke lessen met een lekker nummer op de achtergrond

Ik heb nog nooit lessen gehad waar ik kan lachen en lekker kan meezingen op muziek terwijl ik mijn examen in 1 keer haal.

Ben overgestapt van rijschool en dus uiteindelijk terecht gekomen bij 1basis. Ben echt super tevreden! Zeker aan te raden.

Hiermee deel ik mij ervaring na een aantal keren gezag bent bij andere rijschool ben ik bij basis1 terecht gekomen en ja geen spijt van gelijk geslaagd duidelijk advies en vriendelijk personeel Je mag je eigen kiezen pakket wat je kan permitteren hun zetten geen druk op je als die andere rijscholen maar zeker heb je kans om te slagen.

Goeie service als je wwat vraag wordt snel geregeld.. aardige mensen goede rijinstructeur. Veel gelachen!

Aanrader!

Goede begeleiding gehad tijdens de rijlessen met veel geduld. Bedankt voor de lessen! Ook de administratie bedankt voor de goede service!

Prima rijschool

Goede rijlessen en makkelijk met de app.

Top rijschool, je leert veilig, zelfstandig en vlot rijden!!!

In het begin zoveel leerstof meegekregen, maar in de praktijk uitvoeren is niet zo gemakkelijk als men denkt. Maar met veeeeel geduld, tact en duidelijkheid werd het wel iets gemakkelijker. Kan nu wel lachen om de "harde taal", die noodzakelijk was bij je eigenwijsheid en koppigheid bij het uitvoeren van de bijzondere verrichtingen!!!

Echt een hele goede rijschool. Aangeraden door de hele buurt

Ik zag altijd verschillende lesauto’s van 1 basis in onze buurt rijlessen toen ben ik eens gaan vragen aan me buren uiteindelijk via de site informatie gewonnen en mij aangemeld voor een proefles. Nou sinds dag 1 tot aan mijn praktijkexamen ben ik goed geholpen de administratie is goed geregeld de app die ze hebben ook zeer duidelijk en de rijleraar ook zeer geduldig en rustig. Zeker een aanrader deze rijschool

Goeie rijschool voor het behalen van je rijbewijs

Rijschool voorbereid je goed voor het praktijkexamen. Ze proberen elke rijles vorderingen te maken.

Leerzaam

Elke les die ik had was super leerzaam en handig om te weten. Bij 1 basis had ik echt het gevoel dat ik de puntjes op de i kon zetten. Ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

Fijn

Kunnen alles snel inplannen en iedereen is heel vriendelijk. Goede tijden lessen en plannen. Ze doen goed hun best

Leren op een leuke manier

Veel geleerd en veel kunnen lachen tijdens de lessen. Mijn rij instructeur heeft me goed voorbereid voor het examen! Ik beveel het jullie aan om hier ook te lessen.

Ik ben heel goed geholpen door Rewald (rijinstructeur). Hij heeft me goed klaargestoomd voor het examen en alle vragen die ik had goed beantwoordt. We hebben een goeie planning kunnen maken voor het examen wat uiteindelijk erg goed geholpen heeft.

Persoonlijk en ervaren

Ik ben van A tot Z goed geholpen door Rewald (instructeur 1Basis) Rewald maakt de les persoonlijk waardoor je hem begrijpt. Rewald heeft interesse in de wereld en dat maakt dat hij diversiteit begrijpt. Zijn manier van schakelen merkte ik bij andere leerlingen. Hierdoor leer je echt op jouw manier rijden, zonder dat daarbij de verwachtingen van het CBR in geding zijn. Eerste examen op nippertje gezakt. Tweede examen met gemak gehaald (Eemnes).

Goede rijschool

Heb vandaag me 4de examen gedaan pfffff eindelijk geslaagd heb een super lieve rijinstructeur gehad genaamd Taibi hij heeft veel geduld gehad met mij ik wil hem dan ook heel erg bedanken via deze weg voor zijn vertrouwen in mij Ik raad deze rijschool aan iedereen aan! Nu op naar me autootje Bedankt 1basis

Uitstekende rijschool met goede personeel!

In 2 weken mijn rijbewijs gehaald. Optijd mijn proefles gedaan en een goede plan gemaakt naar mijn wensen om in mijn 2 vrije weken Zoveel mogelijk te lessen en examen te doen. Echt een aanrader om met spoed je rijbewijs te halen. Andere rijscholen werken niet met de snelheid die deze rijschool mij heeft aangeboden.

Over Rijschool 1BASIS

Een goede rijopleiding is de 1ste BASIS voor een veilige toekomst op de weg.(vandaar onze naam) Bij onze rijschool zult u zich zeker op uw gemak voelen. De instructeurs en instructrices geven namelijk op een betrokken en prettige manier les. U bent voor ons niet zomaar een cursist, maar een individu met eigen behoeften, wensen, ervaring en misschien wel angsten. U kunt kiezen uit een breed scala aan pakketten, waardoor iedereen een leertraject op maat krijgt. Door onze unieke eigen aanpak en lesmethoden kunnen wij de tarieven laag houden. Daarnaast heeft u bij ons simpelweg minder lessen nodig. En wie dat wil kan bij ons zelfs in termijnen betalen zonder enige extra kosten.