Zeer aan te bevelen rijschool

Superfijne duidelijke instructeur waarbij ik de lessen zeer positief ervaren heb. Mede dankzij hem binnen acht weken mijn rijbewijs gehaald.

Leuke lessen met een lekker nummer op de achtergrond

Ik heb nog nooit lessen gehad waar ik kan lachen en lekker kan meezingen op muziek terwijl ik mijn examen in 1 keer haal.

Ben overgestapt van rijschool en dus uiteindelijk terecht gekomen bij 1basis. Ben echt super tevreden! Zeker aan te raden.

Hiermee deel ik mij ervaring na een aantal keren gezag bent bij andere rijschool ben ik bij basis1 terecht gekomen en ja geen spijt van gelijk geslaagd duidelijk advies en vriendelijk personeel Je mag je eigen kiezen pakket wat je kan permitteren hun zetten geen druk op je als die andere rijscholen maar zeker heb je kans om te slagen.

Goeie service als je wwat vraag wordt snel geregeld.. aardige mensen goede rijinstructeur. Veel gelachen!

Aanrader!

Goede begeleiding gehad tijdens de rijlessen met veel geduld. Bedankt voor de lessen! Ook de administratie bedankt voor de goede service!

Prima rijschool

Goede rijlessen en makkelijk met de app.

Top rijschool, je leert veilig, zelfstandig en vlot rijden!!!

In het begin zoveel leerstof meegekregen, maar in de praktijk uitvoeren is niet zo gemakkelijk als men denkt. Maar met veeeeel geduld, tact en duidelijkheid werd het wel iets gemakkelijker. Kan nu wel lachen om de "harde taal", die noodzakelijk was bij je eigenwijsheid en koppigheid bij het uitvoeren van de bijzondere verrichtingen!!!

Echt een hele goede rijschool. Aangeraden door de hele buurt

Ik zag altijd verschillende lesauto’s van 1 basis in onze buurt rijlessen toen ben ik eens gaan vragen aan me buren uiteindelijk via de site informatie gewonnen en mij aangemeld voor een proefles. Nou sinds dag 1 tot aan mijn praktijkexamen ben ik goed geholpen de administratie is goed geregeld de app die ze hebben ook zeer duidelijk en de rijleraar ook zeer geduldig en rustig. Zeker een aanrader deze rijschool

Goeie rijschool voor het behalen van je rijbewijs

Rijschool voorbereid je goed voor het praktijkexamen. Ze proberen elke rijles vorderingen te maken.

Leerzaam

Elke les die ik had was super leerzaam en handig om te weten. Bij 1 basis had ik echt het gevoel dat ik de puntjes op de i kon zetten. Ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

Fijn

Kunnen alles snel inplannen en iedereen is heel vriendelijk. Goede tijden lessen en plannen. Ze doen goed hun best

Leren op een leuke manier

Veel geleerd en veel kunnen lachen tijdens de lessen. Mijn rij instructeur heeft me goed voorbereid voor het examen! Ik beveel het jullie aan om hier ook te lessen.

Geweldig!

Ik ben heel goed geholpen door Rewald (rijinstructeur). Hij heeft me goed klaargestoomd voor het examen en alle vragen die ik had goed beantwoordt. We hebben een goeie planning kunnen maken voor het examen wat uiteindelijk erg goed geholpen heeft.

Persoonlijk en ervaren

Ik ben van A tot Z goed geholpen door Rewald (instructeur 1Basis) Rewald maakt de les persoonlijk waardoor je hem begrijpt. Rewald heeft interesse in de wereld en dat maakt dat hij diversiteit begrijpt. Zijn manier van schakelen merkte ik bij andere leerlingen. Hierdoor leer je echt op jouw manier rijden, zonder dat daarbij de verwachtingen van het CBR in geding zijn. Eerste examen op nippertje gezakt. Tweede examen met gemak gehaald (Eemnes).

Goede rijschool

Heb vandaag me 4de examen gedaan pfffff eindelijk geslaagd heb een super lieve rijinstructeur gehad genaamd Taibi hij heeft veel geduld gehad met mij ik wil hem dan ook heel erg bedanken via deze weg voor zijn vertrouwen in mij Ik raad deze rijschool aan iedereen aan! Nu op naar me autootje Bedankt 1basis

Uitstekende rijschool met goede personeel!

In 2 weken mijn rijbewijs gehaald. Optijd mijn proefles gedaan en een goede plan gemaakt naar mijn wensen om in mijn 2 vrije weken Zoveel mogelijk te lessen en examen te doen. Echt een aanrader om met spoed je rijbewijs te halen. Andere rijscholen werken niet met de snelheid die deze rijschool mij heeft aangeboden.

Top rijschool!

Ik ben van rijschool gewisseld om meer op mijn gemak te voelen tijdens rijlessen en dat is zeker gelukt bij 1Basis. Ook het communiceren met hoofdkantoor om examen in te plannen verliep soepel. Overall heb ik het super goed ervaren en raad iedereen zeker aan om bij 1Basis te lessen.

Echt super fijne rijlessen gehad

Ik heb hele fijne rijlessen gehad, kwam vrolijk na een les thuis wat ik bij een vorige rijschool niet had en ben dus blij dat ik was overgestapt naar 1 BASIS

Super!!

Omdat ik een nieuwe rijschool zocht kwam ik bij 1Basis terecht. Er was gelijk plek geen wachtlijst niks super fijn en ze hanteren ook geen jackpot prijzen. 10 lessen afgenomen, mijn praktijk examen gedaan en gelijk in één keer geslaagd! Dusss als je een goede rijschool wilt, zoek dan niet verder, bij 1Basis moet je zijn!! Al met al een super goede rijschool! Ik ben zeer tevreden op de manier van lesgeven.

Mega leuk

Ben van rijschool verwisseld en voelde me meteen op me gemak. Hij gaf me hele goeie tips waar ik ook echt aan had en werd niet boos als er iets fout deed. Een hele Chille rijinstructeur. Zeker een aanrader

Very good driving school

I took lessons in English, and my instructor spoke well and clear. Also, they don't force me to take more lessons than was required and were always positive about getting my licence. Although I got it the second time, I really enjoyed my lessons and was feeling very well prepared for my exams.

Super rijschool!

Hele fijne rijschool! Deze rijschool denkt met je mee en heeft er bij mij voor gezorgd dat ik me zeker voel op de weg! Met een pakket op maat in 1 keer mijn rijbewijs mogen halen! Bedankt hier voor rijschool 1Basis!

Snel praktijkexamen

Tijdens mijn eerst aanmelding kon ik al snel terecht bij een rijinstructeur. Ik heb mijn eerste rijles goed ervaren de rijinstructeur kijk gericht naar je rijervaring en overlegt samen met jou naar een haalbaar pakket. Ik was gezakt was voor mij 1ste examen maar kon gelukkig snel een herexamen boeken.Ik ben na de 2de keer geslaagd voor mijn rijbewijs en ben vooral erg tevreden naar de rijinstructeur omdat hij geduldig met mij was.

Mooie lesauto’s en lieve instructeur! Professioneel rijles gekregen

So naar jullie! In de tweede keer me rijbewijs kunnen halen. CBR heeft 2 keer op mij kunnen verdienen de eerste keer was ik te zenuwachtig en onzeker dankzij Ronald toch weer alle kracht bij elkaar gehaald en geslaagd! Ook heb ik in een super mooie Mercedes en Audi mogen rijlessen. Zeker een aanrader

Over Rijschool 1BASIS

Een goede rijopleiding is de 1ste BASIS voor een veilige toekomst op de weg.(vandaar onze naam) Bij onze rijschool zult u zich zeker op uw gemak voelen. De instructeurs en instructrices geven namelijk op een betrokken en prettige manier les. U bent voor ons niet zomaar een cursist, maar een individu met eigen behoeften, wensen, ervaring en misschien wel angsten. U kunt kiezen uit een breed scala aan pakketten, waardoor iedereen een leertraject op maat krijgt. Door onze unieke eigen aanpak en lesmethoden kunnen wij de tarieven laag houden. Daarnaast heeft u bij ons simpelweg minder lessen nodig. En wie dat wil kan bij ons zelfs in termijnen betalen zonder enige extra kosten.