Dick is een goeie instructeur, hij blijft rustig als je iets fout doet en neemt de tijd om het uit te leggen.

In rust en vertrouwen leren en zelfverzekerder de weg op

Een nieuwe uitdaging en de nodige zenuwen, want ik had mij aangemeld voor rijlessen voor mijn BE rijbewijs. Al snel voelde ik mij door de juiste begeleiding en het vertrouwen op mijn gemak in de combinatie en kreeg ik de nodige tips om zelfverzekerd(er) de weg op te gaan. Ook mijn bestaande rijgedrag is verbeterd, waar ik veel profijt van heb. Ik heb echt geleerd de auto het werk te laten doen, vooral tijdens het rijden met aanhanger geeft dat veel rust. En het belangrijkste tijdens het lessen: fouten maken mag. Samen kom je altijd weer tot een oplossing en leer je hoe je hier een volgende keer mee om kan gaan.

Fijne en leerzame lessen!

Elke les was leerzaam waardoor ik snel nieuwe dingen leerde. Toch was het ook altijd relaxed en was er nooit stress etc. Ik voelde me op mijn gemak.

Ik ben erg goed begeleid met goede tips waar ik op mowst letten

Tijdens de intest hebben we een uur of 8 gereden. Daar heb ik een hoop tips gekregen waar ik op moest gaan letten tijdens mn examen en na het halen van mn rijbewijs uiteraard. Ik heb een goede uitleg gekregen en fijne manier van uitleg.

Mijn e achter b gehaald in één dag. Zelf was ik behoorlijk onzeker maar dankzij de instructies en lessen van Dick is het goed gegaan. Dus nogmaals dank.

Ontzettende leuke en gezellig rijlessen

Mijn ervaringen met Dick Bor Rijopleidingen is zeer goed. Dick is een erg vriendelijke man en kan een leuk gesprek met je aangaan. Daarnaast is hij goed in rijlessen geven, meestal snapte ik direct wat hij bedoelde maar als ik het dan niet snapte legde hij het gewoon nog een paar keer uit. Ik heb mijn examen de 2e keer gehaald (dit komt omdat ik de eerste keer teveel spanning had) Dick had mij goed voorbereidt op het examen en extra met mij gelest voor het examen. Hij is erg flexibel en zoekt tijden uit die voor jou het best passen. Ik zou Dick aan iedereen aanraden

Relaxte, maar duidelijk en concreet rijlessen.

Erg fijne rijlessen gevolgd van Dick Bor van Bor Rijopleidingen voor mijn BE Aanhanger rijbewijs. Altijd een erg rustige vriendelijke en fijne sfeer om in te lessen, met duidelijke voorbeelden, aanwijzingen en hulp heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald!

Goede les gehad, met oog voor detail

Ik heb mijn aanhanger rijbewijs gehaald via Bor rijopleidingen. Goede uitleg van waar ik op moest letten. Zeker het visualiseren van de uitzwaai van de aanhanger hielp mij veel.

Ontspannen mijn rijbewijs gehaald

Ik heb mijn rijlessen altijd als prettig en ontspannen ervaren. Dick liet me fouten maken, zodat ik ervan leerde en het de volgende keer anders zou doen. We hebben bijvoorbeeld gewoon een keer een half uur lang alleen maar ingeparkeerd op een parkeerterrein met als gevolg dat ik het nu goed kan. Naast de praktische kennis, geeft Dick ook aandacht aan het vertrouwen in jezelf. Hij is een geduldige man met kennis van het vak. En hij heeft een erg fijne auto om in te rijden.

Hele goede lessen, duidelijke uitleggen en gezelligheid tijdens het rijden.

Ik heb tijdens mijn lessen veel gelachen maar ook zeker veel geleerd! De theorie werd duidelijk uitgelegd en als je iets niet begreep kon je dat nog 100 keer vragen, tot je het snapte. Een goede voorbereiding voor het examen en op de dag van het examen nog een hele tijd les gehad en alles geoefend tot we zeker wisten dat het goed ging komen.

Vakkundig en vriendelijk

Ik heb onlangs mijn E achter B behaald bij Bor Rijopleidingen. Dick neemt de tijd om alles rustig en helder uit te leggen. Fouten maken mag, hij laat je leren van je missers. Ik kan deze rijschool ook zeker aanraden als je het afleggen van een examen spannend vindt: Dick blijft altijd rustig en geeft je het vertrouwen dat je nodig hebt. Kortom: een vakman met kennis en kunde, die je met een vrolijke noot de fijne kneepjes van het autorijden bijbrengt.

Top rijlessen gehad!

Ik heb mijn rijles als zeer ontspannen en leerzaam ervaren. Dick is een hele fijne rij instructeur die veel kennis heeft van het beroep en een hele relaxte aura heeft. Ik raad iedereen aan om bij Dick Bor rijles te nemen!

Goeie, betrouwbare rijschool

Fijne Rijschool met Dick als rustige en bekwame instructeur. Hierdoor redelijk snel mijn rijbewijs kunnen halen. Mooie/goeie lesauto, je lest een heel uur ipv 50 minuten, en je rijdt altijd alleen.

Top rijlessen, geen zenuwen, je wordt erg op je gemak gesteld.

De rijlessen van Dick Bor zijn erg fijn. Hij is rustig en daarom voel je je erg op je gemak in de auto. Hij legt duidelijk uit en benoemt de punten die goed gaan en de dingen die beter kunnen.

Perfect!!

Dick liet mij mijn fouten maken zodat ik ervan leerde, hij bleef altijd rustig en ik hoor nog steeds zijn tikjes op de ramen!

Goede en rustige rijlessen

Dick bleef zelf altijd rustig en geduldig en liet me fouten maken om ervan te leren. Ook gaf hij een prima uitleg als ik hierom vroeg.

Een erg goede ervaring!

Een rustige overzichtelijke benadering. Probeerde mij altijd op mijn gemak te stellen. Dit lukte ook, ook als het minder ging!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn! Hele lieve en geduldige man met een flinke dosis humor

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dick is de rust zelve, legt alle theorie en praktijk in begrijpelijke stukken uit. Hij focust vooral op wat je goed doet en laat je door vragen te stellen zelf inzien wat je beter kan doen. Dat is een hele leerzame en prettige manier die langer effect heeft. In één keer mijn rijbewijs E achter B bij hem gehaald. Echt blij met deze keuze. Dick is daarnaast nog eens een heel vriendelijk en betrouwbaar persoon met een gezonde dosis humor. Hij loopt graag een stapje harder voor zijn klanten als hij denkt dat ze dat nodig hebben. Ik beveel hem van harte aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er werd me hier geleerd om goed te kunnen mee te gaan in het verkeer en vooral goed te scannen. Ik vond het rijden met Dick Bor erg prettig. Hij is altijd kalm en word niet snel geïrriteerd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind het zelf een top bedrijf. Er word ruim de tijd voor je genomen en alles word je goed en duidelijk uitgelegd op het niveau dat bij je past.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb er veel van geleerd op een leuke manier!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijschool , ik heb hier mijn rijexamen in een keer gehaald. De rij lessen zelf waren leuk en heel erg leerzaam, er word echt de tijd genomen zodat je alles goed begrijpt en dat ook kan toepassen op de weg.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier bij BOR Rijopleidingen rijlessen gevolgd. Dick neemt uitgebreid de tijd om alles rustig uit te leggen en stemt de lessen ook af op je persoonlijke manier van leren. Daarnaast wordt de theorie ook nog in elke les meegenomen en is geen enkel ritje hetzelfde.

Sweelicklaan 6 6711EV Ede

653 32 50 30