Een leerzame en gezellige tijd.

Ik heb een hele leuke tijd gehad bij Dick Bor. Hij toonde veel belangstelling en er was altijd wel iets om om te lachen. Ook was Dick heel goed in de materie overbrengen op een begrijpelijke en proffesionele manier waardoor ik bij eventuele fouten niet bang werd om verder te rijden, maar juist gemotiveerd om te laten zien dat ik die niet meer zou maken.

top instructeur

hele fijne lessen gehad

Fijne instructeur, geduldig en kan goed uitleggen.

Veel geleerd, flexibel in tijden en mogelijkheden. Neemt de tijd om te kijken waar verbeterpunten zijn en legt nader uit aan de hand van situaties. Voornamelijk in goed humeur, serious, maar ook vriendelijk. Niet bang om moeilijke punten aan te snijden, maar assertief en respectvol.

Fijne rij instructeur!

Heel fijn relaxed en rustig Hielp mij goed met leren auto rijden Was altijd positief en veel doorzettingsvermogen Was altijd heel leuk om met hem samen te lessen en hadden een leuke band samen dus het was nooit saai en het ijsje eten vond ik nog het leukste in Hoenderloo :)

Super ervaring

De tijd werd mij gegeven als ik het nodig had. En begrip voor mijn speciale denk en kijk weize.

zeer goed

Het was een goede ervaring. Alles ging op mijn eigen tempo en je krijgt feedback op alles wat je doet.

Fijne rijlessen met duidelijke uitleg

Ik heb fijn gelest bij Bor Rijopleidingen, neemt goed de tijd en legt alles duidelijk uit. Zeker een aanrader!

Een uitstekende rustige rij-instructeur.

Bedankt voor het helpen met het behalen van me rijbewijs. Ik was vroeger een onrustige jongen, maar meneer Bor heeft me rustig leren rijden. Goed leren kijken etc. Het was makkelijk communiceren met u ook in Corona tijd. Daarnaast was het altijd gezellig in de auto en was u in de omgang ook gewoon prettig. Hartelijk dank voor alles! Groet Floris

Leuk en Relaxed autorijden.

Zeer goede ervaring gehad bij Bor rijopleiding. Ik ben goed geholpen op een rustige en relaxede manier, waardoor er geen onduidelijkheden waren. Door mijn positieve ervaring raad ik je zeker aan een les in te plannen.(Krijg je geen spijt van)

Zeer aan te raden!

Dick is een hele prettige rijinstructeur. Hij straalt rust uit en geeft je vertrouwen op de weg. Wanneer iets minder goed gaat, blijft Dick met je oefenen. Hij benoemd ook altijd als iets wél goed gaat. Ook een aanrader als je net als ik angstig bent. Dick denkt met je mee en houdt rekening met de hoeveelheid prikkels die jij aankan. In 1x m'n theorie en praktijk gehaald bij Bor!

Met vertrouwen en een glimlach in één dag mijn BE gehaald.

Naar aanleiding van positieve reviews en een hoog slagingspercentage heb ik Dick gecontacteerd via mail voor de mogelijkheden om mijn BE te halen. Dick nam snel telefonisch contact met mij op, een prettig telefoongesprek volgde. Ik woon nog niet zo lang in deze regio, maar Dick wilde graag meedenken of ik een voorkeur had waar af te rijden. Uiteindelijk werd mijn examen uitgesteld vanwege Corona dus weken we uit naar een andere locatie zodat ik toch snel mijn examen kon afleggen. Dick was hierin flexibel, wat ik fijn vond, ondanks dat het erg druk is hij het CBR. In en om de auto straalt Dick rust uit. Hij vertelt je niet alleen wat beter kan, maar ook wat al echt goed gaat. Tijdens het rijden kreeg ik een indruk van hoe mijn examen er uit zou kunnen zien en dat klopte achteraf vrij goed. Doordat Dick me door de dag heen voorbereid had op een aantal vragen die mogelijk gesteld zouden worden en een aantal typische "BE-situaties" ingeprent heeft (door ze me te laten beleven) voelde ik aanmerkelijk meer rust tijdens het examen zelf. Ik greep direct terug op dat wat Dick mij gedurende de eerste helft van de dag uitgelegd heeft, ik merk zelfs nu (enkele weken later) dat ik die greepjes nog steeds toepas in het verkeer. Inmiddels trotse eigenaar van een nieuw roze pasje met een extra categorie erop. Eigenlijk wel jammer dat het lessen er al zo snel weer op zat, heb een hoop schik gehad in de auto. Nogmaals bedankt Dick, en wie weet haal ik toch ooit m'n C nog :-) Ohja: de auto is een hele fijne om in te rijden. Fijne zitpositie, goed overzicht en voldoende vermogen om de kar vlot door het verkeer heen te sleuren. Op de dag van mijn examen was het koud, de stuur- en stoelverwarming zijn ook goedgekeurd!

Ik heb fijn en veilig kunnen leren rijden bij Dick

Ik heb altijd heel fijn gelest bij Dick, hij was eigenlijk altijd wel optijd, ook heeft dick zo goed als perfect ingeschat waarneer ik zou kunnen afrijden, hierdoor heb in geen onnodige lessen gehad, ik heb mijn rijbewijs heel vlot en fijn gehaald!

Komt afspraken na en communiceert goed.

Afspraak gemaakt voor rijbewijs BE , binnen dag geregeld en Dick heeft goed les gegeven, prettige man!

Met plezier leren auto rijden

Dick Bor is een erg fijne rij instructeur. Hij is erg duidelijk in communiceren en je weet altijd waar je aan toe bent. Zijn manier van les geven geeft zelfvertrouwen in de auto en op de weg.

Erg fijne sfeer, je leert veel en je word goed voorbereid voor je examen

Top rijschool!

Vanaf dag 1 ben ik hardstikke goed geholpen door Dick, was/kwam altijd vriendelijk, hield gezellig een praatje met me in de auto over alles en nogwat. Als ik dingen nog wou oefenen maakte Dick daar altijd ruimte voor in de rijles, en als t fout ging mocht ik t net zovaak overdoen totdat t goed ging. Tussendoor kreeg ik een paar tips hoe ik t beter kon doen. Inmiddels in 1x geslaagd voor theorie en praktijkexamen. Hardstikke bedankt Dick voor deze rijlessen en de leuke tijd!

Top Rijschool

Heeft super veel ervaring dus hij kan je overal mee helpen waar je moeite mee hebt (praktijk en theorie). Heeft super veel geduld als je iets niet snapt en zorgt ervoor dat je het wel gaat snappen. Heb heel fijn mijn rijbewijs gehaald bij dick en nu rij ik met super veel zekerheid op de weg!!

Top rijschool

Ik heb bij Dick Bor rijlessen gehad en dat is mij heel goed bevallen! Vriendelijk, leerzaam en gezellig. Dick is een erg goede rij instructeur die jou alles leert, en van top tot teen uitlegt wat je moet doen! Bereid jou goed voor op examens en geeft duidelijk uitleg!

Fijne, ervaren, rustige en kundige rij-instructeur!

Dick geeft duidelijke uitleg, is rustig, geduldig en heeft aandacht voor alles wat je moet leren.

Door top samenwerking en goede begeleiding een heel mooi rijbewijs als eindresultaat !

Een rustige begeleiding met een duidelijke en goede werkwijze en met overleg kom je tot een mooi resultaat.

Dick is een ontspannen en heldere rij-instructeur

Ik heb een positieve ervaring gehad bij Dick Bor. De rijlessen hadden heldere doelen en evaluaties waardoor ik altijd wist wat ik nog kon verbeteren. Daarnaast is Dick kalm en duidelijk in de omgang.

Een erg goede ervaring!

Hij heeft erg veel geduld en dat vond ik erg fijn omdat ik wat langer deed over mijn theorie. Ook tijdens mijn examen in de praktijk had ik last can faalangst. Hier hield hij ook goed rekening mee.

Geweldige rij instructeur die 5 stappen verder vooruit denkt!

Legt alles tot op de millimeter goed uit om verwarringen te voorkomen en goed en soepel mee te kunnen komen in het dagelijks verkeer! ik raad iedereen die ik ken Dick Bor aan om als rij instructeur te nemen.

Hele fijne rustige benadering!

Nadat ik bij een andere rijschool weg ben gegaan kwam ik hier GELUKKIG terecht. Dick brengt een kalme sfeer met zich mee die mij erg op mijn gemak laat voelen. Hij legt alles duidelijk en met enthousiasme uit, je kunt echt merken dat hij het leuk vindt om te doen! Ik zou hem 100% bij anderen aanbevelen!

Dick is een goeie instructeur, hij blijft rustig als je iets fout doet en neemt de tijd om het uit te leggen.