perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 2 x gezakt te zijn, geswitcht van rijschool kwam terecht bij enjoyriding en heb binnen 3 maanden al me rijbewijs binnen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij rijschool Enjoyriding is er tijdens de lessen een leuke sfeer en helpt het om beter te concentreren.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goeie prijs-kwaliteit. In korte tijd veel geleerd. Goeie steun bij specifieke aandachtspunten. Heeft mij op n fijne manier aan mn rijbewijs geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en snel afgereden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf chille rijinstructeur neemt z’n tijd en geeft duidelijk uitleg

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezelligg en er word heel veel rekening gehouden met jou en hoe je voelt in de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel flexibel qua lestijden en gewoon in 1 keer geslaagd. Ben zo tevreden dat ik dit echt met iedereen wil delen. \r\nDankjewel enjoyriding !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op aanraden van een vriendin ben ik bij Enjoyriding terecht gekomen. \r\nNadat ik bij een andere rijschool heb gereden zocht ik vooral een rijschool met een betere prijs-kwaliteit verhouding en dat is Enjoyriding zeker! \r\nEr zijn genoeg opties qua instructeurs en bij iedereen heb ik een fijne proefles gehad. \r\nNa het kiezen van een instructeur mocht ik voordat ik het doorhad alweer afgerijden!\r\nIk werd goed begeleid tijdens de lessen en vond mijn instructeur heel erg fijn. Hij was eerlijk en legt goed uit waar ik aan toe was. \r\nIk raad EnjoyRiding aan iedereen aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring. Goede lessen met een goede leraar!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vooral zeer praktische rijschool! Binnen een week had ik een proefles en door de flexibiliteit van de rijschool altijd veel mogelijkheden in de planning van de rijlessen. Sympathieke en deskundige rijinstructeurs die veel vrijheid bieden waar mogelijk om je zo zo snel mogelijk (en dus goedkoop mogelijk) voor te bereiden op je examen. Absoluut aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede instructeur hij weet waar die mee bezig AANRADER!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne instructeur, die duidelijk spreekt en de lessen zo aanpast dat goed wordt geoefend op verbeter punten. De lesauto is qualitatief gezien de beste en de fijnste waar ik in heb gelest, vergeleken mijn voorafgaande rijschool.\r\nCommunicatie is top voor het inplannen van nieuwe lessen. De achteraf feedback na de les wordt erg op prijs gesteld. Ik ga altijd met veel plezier lessen en ik kijk uit naar mijn praktijkexamen, die ik met een goed gevoel zal behalen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede duidelijke instructeur

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goede rijschool met een instructeur die alles goed uitleg en die veel geduld met je heeft die je alles goed uitlegt en je pushed om door te gaan en je best te doen slagen is bij de rijschool gegarandeerd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zelf mijn rijbewijs bij Enioyriding gehaald! Super goeie service en veel geduld! Ik zou het zo weer over doen! \r\n\r\nHet is zeker een aanrader!!\r\nBedankt Enjoyriding!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijschool \r\nAltijd netjes duidelijk en op tijd.\r\nDit is zeker een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een positieve ervaring met enjoyriding. Er wordt veel tijd een aandacht aan je besteed en ik kon helemaal mijn eigen tempo bepalen.\r\nHelemaal Top!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goede rijschool!!! Meneer geeft goed les.

Bloemfonteinstraat 95 a

3072HE Rotterdam