Leuke en leerzame rijlessen

Leren ging hier erg snel, de lessen waren ook plezierig.

Gezellige en leerzame lessen!

Ervaren rijinstructeur die leuke en leerzame lessen verzorgd. Flexibel in tijden en examens.

Goede leraar streng wat zeker helpt

Prima lessen, duidelijke instructies. Goede motoren ook. Altijd op tijd, mooie ritjes.

Top rijschool!!

2e keer examen was ik geslaagd!

Hier moet je zijn!

Snel en makkelijk je motorrijbewijs halen met een goede begeleiding. Alles in een keer gehaald in 2 maanden! Zegt genoeg

kwaliteit voor een betaalbare prijs

Ik vond deze rijschool na online zoeken en kwam een filmpje tegen rtl 4 en besloot erna een lesje te boeken. Mijn ervaring was dat de motors enorm goed onderhouden zijn en perfect zijn voor lessen AVB en AVD. Je hebt het op deze motoren zo onder de knie en ook de kwaliteit van lessen en instructies van de instructeur zijn boven gemiddeld. Ik kan dit zeggen omdat ik in het verleden ook bij andere rijscholen heb gelest. je lest hier precies naar wat je nodig hebt en niet te veel, het is een eerlijke prijs en kwaliteit zeer goed ik raad deze rijschool ook aan bij vrienden. Als ik een nadeel moet noemen van de motoren is het dat ze geen windscherm hebben en dat is iets wat je wel op de snelweg merkt met flinke snelheden maar buiten dat niet en raad ik anderen ook aan hier te lessen. Als je echt wilt leren motor rijden en niet te veel wilt betalen les dan hier je leert goed en veilig rijden op een goed en snel tempo.

Top!!! En Relaxed!!

Het lessen bij Enjoyriding is mij uitstekend bevallen. Ik had geen ervaring, maar heb zonder te falen in 1 x mijn motorrijbewijs behaald. De Rijinstructeur is een ervaren Gozer die op een relaxte manier ervaren motor advies geeft en ik was binnen no time examen ready! Had eerder verwacht dat het wat langer zou duren maar met wat slimme tips gaat het leren snel.

Enjoyriding een hele goeie rijschool

Het was een hele leuke ervaring ik raad het iedereen aan

Niet lullen maar poetsen lessen!

Flexibele rijschool, denkt mee aan de hand van jouw plan, directe manier van lesgeven.

Zegt waar het op staat; komt afspraken na.

Enjoyriding was flexibel en paste perfect bij mijn drukke agenda. Snelle leercurve doorstaan en nu genieten van het behaalde rijbewijs.

Een goeie en leerzame ervaring

Ik zou iedereen willen aanraden om bij deze rijschool te gaan lessen, want mijn ervaring zou ik ook voor andere willen. Ik heb veel geleerd in een korte tijd en alles in eenkeer gehaald!! DUS ALS JE DAT OOK WILT GA DER VOOR EN LES BIJ ENJOYRIDING

fijne auto om in te lessen en een relaxte rijinstructeur.

tijdens de lessen kreeg ik duidelijk aanwijzingen en hulp wat me heel goed heeft geholpen tijdens het examen. ik heb op mijn gemak zonder stress leren rijden en ik heb mijn rijbewijs binnen een korte periode binnen gehaald en dat allemaal door Enjoyriding. Voor iedereen die een rijschool zoekt, zeker een aanrader!

Geweldige rijschool

Zeer positieve ervaring gehad bij Enjoyriding. De instructeur neemt de tijd om het een en ander uit te leggen en stuurt op basis van jouw prestaties. Fijn dat ik mijn motorrijbewijs mede dankzij Enjoyriding in korte tijd heb behaald.

Fijne rij-instructeur

Serieus goede rij lessen met examenroutes, goede uitleg.

Top !

Na vijf keer gezakt te zijn bij een andere rijschool ben ik terecht gekomen bij rijschool Enjoyriding waar ik in 1 keer geslaagd ben. Ik heb hier enorm veel geleerd & merkte dat ik al snel vooruit gang boekte. De rij instructeur neemt de tijd om je alles stap voor stap uit te leggen en geen vraag is te veel. De rijlessen zijn niet alleen leerzaam , maar ook gezellig. Tijdens de rijlessen is er ook altijd tijd voor een gezellig praatje , zo vliegt de rijles tijd voorbij!.

Goede rijschool!!

de instructeur is vriendelijk en kalm en verteld duidelijk wat je moet doen. Als iets niet goed gaat krijg je daar feedback op op een kalme manier. Wat ik erg belangrijk vind. Elke les leer je weer iets nieuws en dat is belangrijk. Een duidelijke aanrader!!

hele goeie rijschool.

Goeie rij instructeur, veel ervaring, duidelijke manier van uitleggen en goed in de omgang.

Leerzaam en zeer helpvol

Het was een zeer leuke ervaring waarvan ik heb geleerd.

Duidelijk snel en flexibel

Goede rijschool waarin alles duidelijk wordt uitgelegd. Flexibel qua tijden zowel savonds als ik het weekend dus ideaal voor mensen die werken.

Leerzaam, Zeer Vriendelijk & Motiverend

Ik vond het een zeer leerzame ervaring , de rijinstructeur was erg behulpzaam, geeft de nodige informatie en motiveert je daar waar nodig is. Je leert gewoon erg snel als je goed luistert wat hij je te vertellen heeft. Nogmaals bedankt voor alle lessen en hulp!

Goed duidelijk les altijd exemanen datums op voorraad dus geen hele lange wachttijden! Zeker aanbevolen!

Goede rij school in een keer geslaagd

Ik ben goed begeleid en geholpen om mij auto rijbewijs te halen. Er is mij duidelijk uitgelegd wat ik goed en fout deed waardoor ik het snel heb opgepakt. Ik ben in 1 klaar geslaagd. Ik raad deze auto rijschool zeker weten aan!

Top instructeur !

Zeker een aanrader! Legt dingen goed uit en weet precies of je er klaar voor bent of niet. Praat rustig en is super kalm! Zou zeggen les bij Enjoyriding !!

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 2 x gezakt te zijn, geswitcht van rijschool kwam terecht bij enjoyriding en heb binnen 3 maanden al me rijbewijs binnen

Bloemfonteinstraat 95 3072HE Rotterdam