Perfecte service

Tesla verkocht aan Kesteloo. Prijs naar waarde. Snelle en correcte service met ophalen, betaling en overschrijven.

Handelen snel, komen afspraken na en goede service.

Ik heb m’n auto verkocht aan Kesteloo Automotive. Na een kort gesprek stonden ze binnen 30 min. Voor de deur om de auto op te halen. Geen gedoe, afspraak was afspraak. Goede service en betrouwbaar.

Komen hun afspraken keurig na

Zakelijk correct en afspraak = afspraak

uitstekend bedrijf

ik heb hier een Jaguar gekocht, prima service . Gerard komt zijn afspraken na. ik ben heel tevreden met Kesteloo Gr Derk

Niet geleid tot een koop, wel ontzettend fijn contact

Wat een fijn ontvangst, kennismaking en relaxte proefritten. Helaas was het tóch niet de auto waar ik naar op zoek was. Er is meegedacht en ook toen het besluit daar was een nette afhandeling. Wanneer ik weer op zoek ben kom ik zeker bij deze fijne mannen terug.

Dennis mijn dank is groot wat een topper ben je

Heb een eerlijke bid gekregen voor mijn auto en heb een prima deal afgesloten. Dennis is een vakman en heeft mij alles uitgelegd wat betreft de functies van de auto. Ben super blij zo blij dat ik een 2e heb besteld bij hun.

Meermaals alleraardigst ontvangen door de heren in de showroom, inmiddels ben ik trotse eigenaar van een Tesla Model S. Ook voor je elektrische auto kan je hier zeker terecht. Als je waarde hecht aan kwaliteit en menslievendheid dan ben je bij Kesteloo Automotive absoluut aan het juiste adres. De heren zijn recht-toe-recht-aan, vertellen het je ook eerlijk wanneer ze iets niet weten (de markt van elektrische auto's staat nog in de kinderschoenen, dan kan dat uiteraard). Speciale dank aan Dennis voor de gastvrijheid en de warme overdracht met een lach. Dit zijn niet de doorsnee autoverkopers, daarmee zou ik deze heren tekort doen. Dit zijn liefhebbers, veel dank.

Top service!

Zeer tevreden over de service, klantvriendelijk met kennis is van zaken

vakkundig geholpen

Niet gekocht wel perfect geholpen en auto als beschreven, alleen te groot !

Zeer klantvriendelijk geholpen. Top bedrijf!

We zijn door Gerard en z’n collega’s boven verwachting goed geholpen. We gaan hier zeker terugkomen gezien klantvriendelijkheid en uiteraard de mooie betrouwbare auto’s. Zonder overdrijven een uitstekende ervaring gehad. MvG, JW & Carijn

Geweldige service een aanbeveling voor iedereen

Inmiddels rij ik in de derde auto die ik bij Gerard heb gekocht. Mijn 2e auto kocht ik zelfs zonder hem in het echt gezien te hebben. Elke auto is een belevenis op zich, de 4e gaat ook zeker weer bij Kesteloo gekocht worden. Service met een dikke 10 Bedankt mannen....

Top bedrijf!

Ze hebben ons van A tot Z geholpen! Super blij met deze bedrijf die nog zoveel aandacht en tijd geeft aan zijn klanten! Wij zijn tevreden en super blij met onze nieuwe auto !

Kesteloo team sets new standards of how car business should be run!

I’ve bought several cars in my life but experience with Kesteloo Automotive elevated my understanding of a great service to the next level. The way you are being taken care of prior, during and after purchase is off the scale with Kesteloo team. Gerard and the team will go extra mile to ensure your best experience. I’m not even mentioning all extra touches and additional help post sale. If you are looking for an honest and professional car sale Kesteloo is the place for you. The entire transaction happens with smiles on both sides, and yes, yours as well. I have bought premium cars from dealerships before but the level of service that you get from this team surpasses all my previous experiences. So if you are looking for a used car please look no further. These guys will not only provide you with a decent ride but will make the process as smooth and pleasant as possible.

• Would you recommend us? Yes

Top service!!

Super leuke en mooie ervaring met kersteloo automotive. We kwamen kijken voor een Audi S6 en we waren er binnen half uur der uit!! Goede prijzen en nette inruil prijzen. En super geholpen door Gerard kersteloo fijne vent en gelijk het goede gevoel !! Dikke pluim voor het mooie bedrijf

HELEMAAL TOP!

Last minute gebeld en eigenaar zeer vriendelijk! Zelfde dag nog met de auto naar huis gereden!

Vriendelijk, erg open en eerlijke man.

Fijne mensen, geen gezeur met een passie voor Autos. Ga zo door!

Zeer professioneel met liefde voor het vak!

Mijn auto laten importeren door Kesteloo. Wordt snel overgegaan tot actie en de juiste informatie wordt ingewonnen met een duidelijk beeld hoe de auto erbij staat. Zeer snel en super netjes verlopen en wij werden goed op de hoogte gehouden hoe het proces verliep met een prachtige auto als resultaat! Zeer nette en vriendelijke mensen. Van stagiair tot aan de eigenaren, ze staan allemaal voor je klaar!! Grote aanrader hier je auto te kopen!!

Goede klantvriendelijke service

Vandaag een auto gekocht bij Kesteloo Automotive BV. Ik ben goed geholpen. De eigenaar en de medewerkers zijn zeer klantvriendelijk.

Zoek je kwaliteit? Kesteloo moet je zijn!

Nou voor ik aankwam met mijn moeder en vader zijn we warmhartig ontvangen en is ons drinken aangeboden vervolgens heb ik een proefrit gereden in de auto waar ik voor kwam en binnen een week was het mijn auto. Achteraf bleken er toch wat kleine probleempjes aan de auto, dus heb ik gebeld naar Kesteloo en die hebben mij toen geholpen geheel op hun kosten. De passie en klantvriendelijkheid bij Kesteloo is ongekend , het gaat hier niet om het geld maar echt dat de klant geniet van zijn auto! Nog bedankt Kesteloo nu kan ik optimaal genieten ! Jullie zijn toppers

top bedrijf met perfecte service

Knappe ML youngtimer kunnen vinden voor een marktconforme prijs. Auto is precies zoals omschreven op de autosites. Na aanschaf een kleine post gemeld aan Gerard (remschijven, niets ernstigs) en dat hebben we perfect naar wens afgehandeld. wij kunnen veilig op de wintersport!

Goede correcte en snelle afhandeling. Fijn bedrijf zaken mee te doen

Auto verkocht aan Kesteloo. Eigenaar is correct, eerlijk en betrouwbaar. Hij komt afspraken na en is behulpzaam. Fijne partij om zaken mee te doen.

Bij binnenkomst een warm onthaal en een leuk gesprek gehad met Gerard Kesteloo. Hij nam de tijd voor een kennismaking en een demonstratie van de auto. Alles was op orde en dat gaf ons een goed gevoel en deed ons besluiten tot de aankoop van een Q7.

Uistekend

Prima service.

Goed gevoel bij dit bedrijf

Een afspraak gemaakt met Gerard om een kijkje te nemen bij eenzelfde auto als ik had maar een andere kleur en sportiever. Werd vriendelijk ontvangen, kon rustig even rondkijken, werd alle tijd genomen en niet opdringerig. Uiteindelijk samen tot een mooie deal kunnen komen. Als extra na de koop een volle tank benzine en een lekker fles champagne gekregen! Ga zo door met jullie onderneming!

Autoweg 36 3911TK Rhenen