Ontzorgt de klant voor 100%

Na het zien van onze droomauto zijn wij langs geweest bij Kesteloo. Een dag op proef, adviezen bij het juist op naam zetten en meedenken voor de voordeligste financieringsvormen onderscheid Kesteloo. Dikke pluim en nogmaals bedankt.

Helemaal geweldig

Het is een mooi bedrijf en je wordt meer als een vriend dan als een klant behandeld. Zeer vriendelijk spontaan en ze nemen echt de tijd voor je. Hellemaal top. Mvg Wilma Valkenburg

Fijn zakendoen doen zoals het hoord

Toppertje!

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen! 's avonds WhatsApp contact gehad en volgende ochtend deal gesloten met inruil van de oude auto. Lange proefrit gedaan met auto en daarna hadden ze ruim de tijd om even te helpen met spullen over te zetten van de oude auto naar de nieuwe auto. Erg fijn, rechttoe rechtaan en je weet waar je aantoe bent en geen nonsens. Ik had niet alle papieren op orde van de oude auto, maar dat was geen punt mocht ik de dag daarna gewoon nog even doorsturen. De eerlijkheid en het vertrouwen in de mens is bij mij weer toegenomen, wat fijn dat er toch nog zulke bedrijven en personen bestaan, al zijn ze schaars!

Mooi eerlijk bedrijf

Fijn zaken gedaan met Gerard. Mooie auto gekocht voor een goede prijs, en goed geld terug gekregen voor onze oude auto. Top bedrijf! Een echte aanrader.

Prima autobedrijf

Wij waren op zoek naar een bepaalde auto. Deze hebben wij bij Kesteloo gevonden. Het bedrijf was ons niet bekend, maar hebben wij als zeer positief ervaren. Wij hebben een prima bod gekregen voor onze oude auto. En zijn snel tot een deal gekomen. De levering van de auto is prima gegaan . De afspraken met de heer Kesteloo zijn goed nagekomen. Dat is bijzonder fijn.

Klantvriendelijkheid zoals het bedoeld is!

Goed geholpen bij de koop van onze nieuwe auto. Denkt mee, en heeft gauw door wat de klant belangrijk vindt.

Goed hopen betrouwbaar open en eerlijk.

Komt betrouwbaar over door open en transparant te zijn, wij zijn goed geholpen auto is zeer netjes opgeleverd.

Top bedrijf, aan iedereen aan te raden!

Mijn eigen auto ingeruild op een bmw 330i. Ze weten wel wat ze inkopen, een pracht exemplaar, juiste uitvoering en een goede km stand. Heel vriendelijk, zijn ook erg meedenkend. Helpen je waar ze kunnen. Kortom een top bedrijf met heel veel potentie die zeker verstand hebben van autos

Uitstekend bereikbaar en heldere uitleg.

Fijne en snelle communicatie. Heldere transparante uitleg waardoor aankoop snel geregeld was.

Zeer positief gestemd over aan- en verkoop van een mooie auto

Voor het eerst zaken gedaan met Gerard van Kesteloo. Ik ben zeer positief over de aankoop van de nieuwe auto en verkoop van mijn auto. Professionele benadering, duidelijke taal, kort en bondig handelen. Alles wat ik persoonlijk erg prettig vind.

Goede deal, professioneel, behulpzaam, oprecht en vriendelijk

Wij zochten naar een grotere gezinsauto. Gerard heeft voor ons een auto opgezocht die betrouwbaar is en helemaal aan onze wensen voldoet. We hebben een proefrit gemaakt, en na de uitleg van alle options waren we zeer enthousiast over deze auto. Mooie deal en professionele afhandeling. We rijden nu met erg veel plezier in onze auto.

Erg prettig!

Gerard komt oprecht en betrouwbaar over en luistert goed naar de wensen van de klant. Daarmee is het dan erg prettig zaken doen.

Komt afspraken na

Afspraak gemaakt om s’avonds de uitgezochte en gereserveerde A3 te komen bekijken en proef te rijden, onder genot van lekkere koffie alles rustig besproken en bekeken. Nam rustig zijn tijd en na een goede testrit en diverse details over deze prachtige A3 te hebben besproken de koop afgerond. Geen gepush van een verkoper maar iemand die luistert na een klant en open staat. Gerard, bedankt voor alles en suc6 met jou prachtige zaak. Groetjes Eric Petra Esmée

Erg positief

-Lekker koffie -vriendelijke -vertrouwen naar de klant -Transparant

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf

Wij vinden, bij het kopen van een auto, het altijd belangrijk wat voor gevoel het geeft als je bij het bedrijf binnen stapt. Dit was gelijk goed, ze weten waar ze het over hebben, zijn duidelijk en komen hun afspraken na. Zoals afgesproken werd onze auto keurig thuis afgeleverd. Je voelt dat ze passie hebben voor de zaak. Wij zijn een zeer tevreden klant en hebben de afstand die wij moesten afleggen vanuit Friesland, voor uiteindelijk de koop, de moeite waard gevonden.

Zeer vriendelijk en en betrouwbaar

Wij zijn heel fijn en goed geholpen vanaf het eerste contact totdat we in onze nieuwe auto stapte. Zeer prettig zaken doen met iemand die goed naar je wensen luisterd, net dat stapje extra zet en een grote passie heeft voor auto's! Alles klopt tot in detail, een absolute aanrader!!

Komt afspraken na!

Werkt snel en zoals afgesproken!

Top bedrijf om zaken mee te doen!

Aardige mensen realistische bieding. Super service.

Uitstekende service en vriendelijkheid

Niet alleen voldoet de wagen volledig aan de verwachtingen, de aankoopervaring verdient meer dan 10. Super vriendelijk en behulpzaam, en er werd echt tijd voor alles genomen. Ik kan Kesteloo automotive alleen maar aanraden en wens hen het beste toe met hun zaak!

fijn, heel klantvriendelijk bedrijf

Snel schakelen, oplossingsgericht, vriendelijk en betrouwbaar.

Goede ervaring met de verkoop van mijn auto

Gerard reageerde en handelde erg snel absoluut een aanrader.

Heel erg netjes

Gerard luisterde goed naar wat ik zocht en wat ik nodig had. Hij probeerde in oplossingen te denken om me daarin tegemoet te komen. Dat gaf voor mij de doorslag. De aflevering was ook buitengewoon netjes geregeld. Kesteloo is een nette garage met een mooie collectie, zeker een aanrader!

Perfect.

We zijn goed behandeld. Personeel heel erg lief en vriendelijk. We zijn super blij mee. Was moeite waard om 2,5 uur te rijden naar Rhenen. We komen zeker terug ! Bedankt! Hele mooie auto’s.

Perfecte service

Tesla verkocht aan Kesteloo. Prijs naar waarde. Snelle en correcte service met ophalen, betaling en overschrijven.