Kesteloo zegt wat hij doet en doet wat hij zegt!

Onlangs een 2e hands youngtimer gekocht bij Kesteloo. Na een aantal dagen bleek dat de auto olie lekte. Bij melding vd klacht kon de auto direct terug en is de lekkage snel onder garantie zeer grondig verholpen. Tevens werd er direct gevraagd of er verder nog aandachtpuntjes waren die verholpen konden worden. Ook deze kleine puntjes ziin perfect opgelost. Service staat hoog in het vaandel.

Top!!

Kesteloo zeer goeie ervaring mee gehad Ze stonden voor mij klaar daar waar bij het nodig was en buiten werk tijden zelfs namen ze tijd voor me om mijn te helpen. Auto is top in staat en zeer tevreden over mijn keus!! Dankjewel Kesteloo

Snelle deal, duidelijk en zoals afgesproken geleverd.

Gebruikte velgen voor Audi a6 gekocht. Prijs concurrerend en duidelijk communicatie. Mooi bedrijf op prima locatie.

Zeer goede service en een betrouwbaar bedrijf!

Ik had een landrover defender gezien in Duitsland. En had Gerard Kesteloo (eigenaar van Kesteloo Automotive) gevraagd om deze auto te laten importeren uit Duitsland. Mits als de auto goed is. De auto werd helemaal naar gekeken door Kesteloo en geïmporteerd! Dit alles bij elkaar verliep snel en helder! De service van dit bedrijf is zeer goed net zoals de betrouwbaarheid en betrokkenheid om alles in de puntjes te verzorgen! Kortom als u een auto wilt importeren laat het maar met een gerust hart over aan Kesteloo Automotive!!

Bij kestelo zijn wij zeer goed geholpen en ze samen alle tijd Ook een proefrit mocht zo lang als je nodig dacht te hebben Goede inruil prijs Zou Kesteloo zeker aanraden

Service gericht

Super klantvriendelijk en aandacht. Alles netjes geregeld tot in de puntjes. Bedrijf ziet er ook super strak uit.

Topervaring

Alles verliep vlekkeloos, nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden en maken het je comfortabel! Top ervaring!

Eerlijk en snel schakelen.

Ik ben zeer tevreden, deal snel gesloten, realistische inruil en mooi bedrijf! Prettig en eerlijk contact. No nonsens en afspraak is afspraak. Mooie auto's staan.

Goede sfeer mooie zaak

Snel geholpen, fijne mensen. Goede auto. Kortom top service. Zeker aan te raden

Na een aantal slechte ervaringen met het kopen van een auto toch nog een goeie gevonden. Vriendelijke verkoper die zijn best doet om mij een prettige ervaring te verkopen en niet alleen een voorwerp. Hij is eerlijk en komt zijn afspraken na. Mijn nieuwe vaste adres!

Snel samen naar een goede prijs gekomen erg fijn

Super goed

Net mijn auto ingeruild op een a4, wat een top service en vriendelijk personeel zeker een aanrader

Fijn, betrouwbaar en snel, wat wil je nog meer?

Ik heb mijn auto ter inruil aangeboden op een auto uit het aanbod van Kesteloo Automotive met een aantal foto's. Binnen 2 uur had ik reactie met een nette inruilprijs voor mijn auto. De dag erna een proefrit gemaakt met desbetreffende auto en vrij snel de deal kunnen sluiten. Het is een fijn laagdrempelig bedrijf, er wordt tijd gemaakt voor je en interesse getoond in jou als persoon. Ik vind dat erg prettig. Mijn ervaring is zeer positief en kan iedereen dit gezellige bedrijf aanbevelen!

Betrouwbaar bedrijf met mooi assortiment aan wagens.

Makelijk en direct contact, nemen de tijd voor je zelf als het druk is. Mooi wagentje gescoord. Top tent.

Perfectie tot het uiterste

Vooraf indicatie van de inruil gekregen. Bij aankomst stond de auto naar intresse al klaar om te bezichtigen. Onderhandelingen ging zeer netjes en zakelijk en vooral reël! Flesje bubbels mee als top op de ijsberg deze gasten weten waar ze mee bezig zijn blijf vooral zo doorgaan!

Top bedrijf

Vriendelijk geholpen en wist gelijk wat ik zocht.eerlijke prijs voor inruil auto. Volgende auto zeker weer bij Kesteloo bestellen. Blij met mijn Audi A4. Mvg J Hensen

Bij dit bedrijf wil je je auto kopen

Echte autoliefhebbers met passie voor hun vak! Enkele woorden die Kesteloo Automotive typeren: betrouwbaar, snel in handelen, recht door zee, flexibel, ongedwongen sfeer, verstand van zaken. Kortom: de klant is koning!

Goed autobedrijf

Goed autobedrijf met verstand van zaken en geeft een goed inruil prijs voor je oude auto

Mooi bedrijf met uitstekende service!

Klantvriendelijk, eerlijk en neem de tijd voor je! Top bedrijf! Bedankt Gerard!

Snelle service, gelijk een bod

Vriendelijk verkoop persoon en een snelle service. Het was geen probleem om de auto voor de koop door een derde te laten controleren wat ik ook erg kon waarderen. Bij een fout in de betaling vanuit mijn kant snel gereageerd en het teveel overgemaakte bedrag snel terug ontvangen. Auto was rij klaar, deze zelfde dag nog mee kunnen nemen. Al met al een positieve ervaring.

GE-WEL-DIG (S6 BJ 2000)

Heb reeds een audi S6 van het bouwjaar 2000 bij Kesteloo gekocht. Met een gerust hart de aanbetaling gedaan aangezien ik op het moment niet in Nederland was. Na de testrit besloten over te gaan tot koop. Over het weekend is de auto netjes klaar gemaakt naar wens. En heb ik een hele leuke aflevering gehad.

Perfect !!!!

Top service snel en goed contact Heel vriendelijk niks op aan te merken 1000% top service En eerlijk!!!!

Un bon commercial

Accueil chaleureux et respectueux. Très sympa.

Afspraak

Goed behandel

Top bedrijf en de eigenaar

Zeer vriendelijk spontaan en ze nemen echt de tijd Voor de klanten Hij staat echt klaar en open. Vandaag heb ik mijn broer uit Roemenië geholpen om zin VW Touareg 3.0 TDI te kopen echt mooi ding Wij komen terug was echt goed gevoel wij krijgen zo de sleutel van die auto om te gaan rijden zonder niets te vragen om ID off rijbewijs echt TOP Groetjes Dragos