Een top en eerlijk bedrijf!!

We hebben hier een Audi A4 gekocht , kregen een redelijk inruil bedrag terug . Met een extra korting van 100 knaken .haha Aan de auto markeerde een paar dingen, geen probleem. De auto retour gebracht om een gratis leen auto op te halen. Deze was niet aanwezig, ook geen probleem ,naar huis gebracht en de leen auto werd op de oprit thuis neer gezet. Kortom alles aan de auto gerepareerd en een gratis extra nieuwe kenteken plaat voor de aanhanger. Wij zijn zeer tevreden en voor de volgende auto gaan we eerst hier weer langs.

We hebben daar een super auto gekocht, goed geholpen vriendelijke personeel. En een mooie zaak!

Goede service, vriendelijke mensen

In december 2022 een nette BMW 5 serie gekocht. 10 minuten op de weg naar huis kreeg ik een melding op het dashboard van een defect. Heb dit op kosten van Kesteloo bij een specialist meer in de buurt van huis kunnen laten oplossen. Inmiddels 3 maanden verder heb ik zo'n 4000 kilometer met de auto afgelegd, en 0 problemen meer gehad. Top auto!

Mooie, nette en bijzondere auto’s voor een scherpe prijs

Snel geholpen, eerlijk verhaal, vriendelijk, onderhandelings ruimte en goede service. Aanrader!

Nette garage, mooi pand en flexibel

zeer vriendelijke ontvangst!

Ongedwongen nemen de tijd voor de klant Je hebt rustig de tijd voor je overwegingen Uiterst correcte afwikkeling Altijd n luisterend oor voor vragen achteraf Service gerichtheid ook na de deal 100%

Oprecht, eerlijk en betrouwbaar!!

We hebben een super mooie Golf 7 R gekocht. De open en eerlijkheid gaf direct vertouwen, waardoor het prettig was om zaken te doen. Gerard Kesteloo dacht mee in oplossingen, we zouden iedereen aanraden een auto te kopen bij Kesterloo automotive B.V. We rijden met veel plezier in onze auto, voor onze volgende auto gaan we zeker terug! Veel autobedrijven zouden een voorbeeld kunnen nemen aan de klantvriendelijke en eerlijke manier van zaken doen zoals bij jullie. Bedankt voor de super auto!

Geweldige service!

Gerard Kesteloo heeft mijn zoekopdracht tot in de puntjes afgehandeld, ik ben heel tevreden. Goede begeleiding in de zoektocht en een complete, goede en zeer vriendelijke aflevering van de gekochte auto, zelfs inclusief taart & champagne. Enorm bedankt!!!

Eerlijk en betrouwbaar

Fijne mensen, hartelijk, eerlijk en geen fratsen! Goede communicatie en afhandeling. Hele fijne auto gekocht!

Ik heb hier al twee auto gekocht.Door Dennis geholpen.zeer tevreden.mooie auto en goede prijs.komt nog zeker terug.

Autoliefhebbers die sympathiek en klantgericht zijn met oog voor relatie ook op langere termijn

Ze hebben iets met auto’s die wat extra’s/bijzonders hebben en spelen in op wat de klant wil. Geven tijd om te ervaren en zijn fair in prijsstelling. Klantvriendelijk in bejegening.

Fijn mee gehandeld!

Auto verkocht aan Kesteloo Automotive! Aardige gast en snel gehandeld.

Afgelopen week onze 3e Kesteloo auto mogen aanschaffen. Wederom een uitstekende service! Ik kan volledige verhalen schrijven maar Kesteloo krijgt voor de 3e keer een dikke 10 van mij! Een bedrijf met passie voor het product maar ook voor de klant!

Goede ervaring voor de 3e keer. We zijn heel blij met de auto en ook met de personeel. - klantvriendelijk. - denkt mee/ of hij wat kan betekenen voor ons. - goeie personeel - mooie auto’s - Goede service helemaal Top! We komen in de toekomst zeker terug! Bedankt voor de goede service!

Uitstekende service!

Zeer tevreden over het aankoopproces! Van begin tot eind zeer prettig in het contact met de eigenaar Gerard, denkt oplossingsgericht met je mee en afspraak is afspraak. Bij een eerstvolgende zoektocht begin ik met kijken bij Kesteloo.

Prima zaken gedaan. Eerlijke handel!

Goed adres, behulpzaam en voelt vertrouwd!

Heel fijn bedrijf

Wij hebben een BMW 5 serie bij Gerard gekocht, duidelijke communicatie, geen poespas, heel fijn bedrijf om zaken mee te doen, heel snel geregeld, binnen 2 uur konden we met de nieuwe auto naar huis. Al het personeel enorm beleefd en vriendelijk, een aanrader om hier je auto te kopen !!

Erg tevreden.

Afspraak op telefoon gemaakt en alles goed gelopen.ingeruild.goede aanbod voor mijn oude auto gehad.vriendelijk en erg hulpzaam..bedankt dennis...

Goed geholpen en service gericht!

Heel fijn bedrijf. Denken graag mee, zijn oplossingsgericht en snel in reageren, echt top! Aandacht voor de klant en voor de kleintjes ;) Onwijs blij met onze audi en we komen in de toekomst zeker terug voor een vervolg wagen.

Top service aardige leuke verkoper

Tijdje terug daihatsu gekocht, super leuk autootje en rijd na 2 maanden nog super! Alsof hij nog nieuw is! Bij verkoop ook een lekker bakje koffie gekregen en zelfs voor de terugweg een flesje water! Echt super bedrijf! Zeker aan te raden!

Meedenken, liefde voor auto’s, concurrende prijs en prima inruil.

Via een internetzoektocht naar een Z4 bij dit bedrijf terecht gekomen. Daar trof ik Dennis. Hij maakt echt het verschil. Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en overduidelijk heeft hij passie voor auto’s. Toen ik na de koop mijn “nieuwe” 6-cilinder startte moesten we als kleine jongens lachen bij het horen van dat prachtige geluid. Ook de zakelijke kant (prijs en inruil) zeer tevreden.

Klantgericht bedrijf

Ze proberen er altijd uit te komen

Zijn zeer oplossingsgericht.

Fijn!

Smiddags rijden we naar Kesteloo in Rhenen om naar een andere auto te kijken, en aan het eind van de middag rijden we met onze nieuwe aanwinst naar huis. Fijne mensen, snelle afhandeling, vertrouwde zaak en niwt te vergeten heerlijke koffie! Bedankt!

Goede service!

Fijne snelle service :)