Altijd fijn geholpen

Vanaf de eerste keer dat ik daar geweest ben voel ik me niet opgelicht, terwijl ik dat bij andere garages altijd wel heb gehad. Mijn auto heb ik bij Heeren auto gekocht. Fijne service en altijd goed geholpen

De eerste keer dat ik deze garage belde. M’n auto startte niet meer. De eigenaar kwam meteen langs. Constateerde dat de accu kapot was. Bestelde meteen een nieuwe en kwam die een paar uur later plaatsen. Echt ongelooflijk top!

Netjes geholpen

Net bedrijf komt zijn woord na.

zeer tevreden

Aardige mensen. Kreeg zeer nuttige informatie en advies bij de aankoop. Auto werd helemaal nagelopen, gewassen en opnieuw gekeurd. Al met al, zeer tevreden over de aankoop.

Auto gekocht: snelle levering, goede prijs, goed geholpen

goed geholpen

eerlijke prijs, prima advies, snel geregeld

goede service

alles volgens afspraak

Geen flauwekul netjes behandeld

Prima service en vakkundige medewerkers

Onze 2 auto's laten APK keuren waarvan 1 met kleine reparatie. Afspraak is afspraak en tarieven zijn zeer aantrekkelijk.

Prima geholpen, zonder problemen.

fijne relaxte garage, nooit iets teveel

kan altijd snel terecht

Goede service en een eerlijke orijs

Service was snel en goed. Inruilprijs was prima.

vriendelijke en ervaren mensen

Maken altijd tijd als dat mogelijk is. Denken mee met de klant. Zijn goed en makkelijk te bereiken.

Vriendelijke en kundige mensen

Maakt altijd tijd als er dingen tussendoor komen. Probeert zo goed mogelijk te helpen en mee te denken. We kunnen er makkelijk en snel schakelen

Super bedrijf

Ze zijn super klantvriendelijk. Super service en zijn altijd bereikbaar. Ze helpen je altijd wat het probleem ook is.

prettig bedrijf, goede sfeer, we voelden onswelkom en we zijn goed geholpen

We zijn de trotse bezitters geworden van een VW California, die te koop stond bij Heeren Auto's. We hadden natuurlijk vragen, die op een deskundige manier werden beantwoord door Lars, Heeren jr. Na een proefrit waren we helemaal enthousiast en we hebben goede afspraken kunnen maken over o.a. een onderhoudsbeurt, airco onderhoud en een inruilprijs voor onze Volvo.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto beurt en keuring gegeven. Goed geholpen, persoonlijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen no time een goede analyse van het probleem en een dag later gefixed. Top service!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief, kan vlot terecht.. goede service en goed advies.

Over Heeren Auto

Over Heeren Auto In 2008 zijn wij, vader en zoon begonnen met ons eigen bedrijf. In eerste instantie alleen in het in en verkoop van Occasions. Niet veel later kwam hier automatische onderhoud en reparatie bij. In 2009 begonnen wij met Onderhoud en Reparatie dat nog steeds drukker en drukker word. In 2012 werd ons de mogelijkheid aangeboden om in de aanpandige loods een kleine werkplaats te maken. Deze bevat een hefbrug (inmiddels vier) en een APK straat om thuis ook de APK te kunnen keuren.