Fijne en eerlijke service

Erg prettige ervaring! Goede en eerlijke heren, dringen niets op en beantwoorden geduldig alle vragen. Auto heel netjes afgeleverd. Top!

juiste voorlichting en behandeling.

vriendelijk en correct . terzake kundig.

zeer fijn autobedrijf

2 weken geleden een peugeot 3008 gekocht, helaas gaf de wagen dezelfde dag een motorstoring, op maandag ben ik terug gebeld door het bedrijf en dinsdag kon ik met de wagen langs komen, daar bleef een bobine en de accu slecht te zijn en hebben ze diezelfde dag 4 nieuwe bobines , bougies en een nieuwe accu laten plaatsen, de wagen rijd nu perfect, bedankt voor de zeer goede service. wij komen zeker terug

zeer fijn autobedrijf

Vriendelijk en klant gericht. Prima.

Juiste informatie en behandeling.

Fijn bedrijf goede service

Fijn bedrijf goede service

pracht bedrijf

perfecte service

2 weken geleden kochten wij daar een peugeot 3008, nadat de koop beklonken was gingen wij vrolijk op weg in de buurt van huis begon de motor te stotteren en ging het motormanagement lampje branden. maandag werden we terug gebeld, met de mededeling dat we dinsdagochtend de auto konden langsbrengen, maandagavond deed de auto niks meer en met behulp van een buurman dinsdagochtend de auto daar gebracht en achtergelaten. om 12 uur belden ze alweer dat de wagen klaar was, bobine's , bougies en accu waren vernieuwd en de wagen reed weer perfect. bedankt voor deze geweldige service en hij rijd nog steeds heerlijk. Jullie zijn zeker een aanbeveling waard met vriendelijke groet, Peggy en Angela van der Steen

perfecte service

2 weken geleden kochten wij daar een peugeot 3008, nadat de koop beklonken was gingen wij vrolijk op weg in de buurt van huis begon de motor te stotteren en ging het motormanagement lampje branden. maandag werden we terug gebeld, met de mededeling dat we dinsdagochtend de auto konden langsbrengen, maandagavond deed de auto niks meer en met behulp van een buurman dinsdagochtend de auto daar gebracht en achtergelaten. om 12 uur belden ze alweer dat de wagen klaar was, bobine's bougies en accu waren vernieuwd en de wagen reed weer perfect. bedankt voor deze geweldige service en hij rijd nog steeds heerlijk. Jullie zijn zeker een aanbeveling waard met vriendelijke groet, Peggy en Angela van der Steen

Super service

Ongeveer 2 weken geleden heb ik een auto gekocht bij a1 occasions. Ik kon snel terecht voor een proefrit en kon direct de auto meenemen. Het bleek alleen na een paar dagen dat de auto olie lekte. Contact opgenomen met a1 occasions van wat ik moet doen. Ze hebben aangegeven dat ik de auto moest laten checken bij een garage in de buurt en contact op moest nemen wanneer er meer duidelijkheid was wat er aan de hand was. Dit terug gekoppeld aan hun en ze hebben dit verder super opgepakt (auto laten maken bij garage in de buurt). Ik ben zelf erg tevreden over a1 occasions en raad het echt aan bij mensen. Kwalitatief goeie auto’s, vriendelijk personeel en snelle service

Cannenburgerweg 32 1243JE